Tri sekunde ceo život - Edukativna kampanja za veću bezbednost

Na naplatnoj rampi Vrčin kod Beograda pokrenuta je promotivna kampanja - Tri sekunde ceo život

    foto: MGSI
    Podeli




JP Putevi Srbije predstavilo je prvu u nizu edukativnih kampanja za podizanje svesti vozača i povećanje bezbednosti u saobraćaju - Tri sekunde ceo život, premijernim prikazivanjem edukativnog spota 12. marta na naplatnoj stanici Beograd u prisustvu Potpredsednice Vlade Republike Srbije i ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Prof. dr Zorane Mihajlović, v.d. direktora Zorana Drobnjaka i saradnika i stručnjaka u oblasti bezbednosti u saobraćaju. JP Putevi Srbije je, kao društveno odgovorno preduzeće, iniciralo i pripremilo Kampanju radi edukacije stanovništa, skretanja pažnje javnosti na značaj držanja bezbednog intervala sleđenja vozila i smanjenja saobraćajnih nezgoda.


Da li ste znali

Više od 500 poginulih lica u saobraćajnim nezgodama godišnje

Više od 150 poginulih lica na autoputu u tri godine

Više od 50% saobraćajnih nezgoda posledica su naglog kočenja i naletanja vozila

Svaka četvrta nezgoda sa poginulim licima događa se zbog nedovoljnog odstojanja vozila. U edukativnom video spotu, u kome učestvuju Biljana Vraneš, urednik i voditelj RTS-a, Vladimir Jelić, voditelj RTS-a, Srđan Predojević, voditelj TV Prva, Slobodan Šarenac, novinar i Prof. dr Milan Vujanić, ekspert za bezbednost u saobraćaju, prikazano je koliko je najmanje odstojanje vozila neophodno pri brzini od 90 kilometara po času. Automobil treba da drži najmanje tri sekunde odstojanje, SUV vozila četiri sekunde i teretna vozila i autobusi najmanje pet ili šest sekundi. Neophodno rastojanje za pomenute kategorije vozila i demonstrirano je na naplatnoj stanici Beograd prilikom današnje promocije Kampanje.

Zorana Mihajlović

-Tri sekunde su dovoljne da vozač ugrozi svoj i život svojih najmilijih, ali i drugih učesnika u saobraćaju. Najopasniji su oni vozači koji kažu da se to njima ne može desiti zato što imaju dobar automobil ili što dobro voze - rekla je Potpredsednica Vlade Republike Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Zorana Mihajlović i napomenula da ministarstvo koje vodi dosta pažnje posvećuje bezbednosti u saobraćaju, kao i izgradnji boljih i bezbednijih puteva.

Zoran Drobnjak

V.d. direktora Zoran Drobnjak izjavio je da JP Putevi Srbije izdvaja značajna sredstva za povećanje bezbednosti u saobraćaju i da će nastaviti kroz saradnju sa nadležnim ministarstvom i MUP-om Republike Srbije sistematski da deluje na podizanje nivoa svesti učesnika u saobraćaju.

Edukativna kampanja

Cilj edukativne kampanje je skretanje pažnje na značaj odgovornog ponašanja u saobraćaju, koje osim držanja bezbednog odstojanja između vozila, podrazumeva i smanjenje brzine kretanja vozila, aktivno sagledavanje uslova saobraćajnog toka i neugrožavanje drugih vozača u saobraćajnom toku.

Osim video spota, pripremljen je i radio spot, poruke za portale sa izmenljivom saobraćajnom signalizacijom duž autoputeva, objave za društvene i socijalne mreže, informativni flajeri i posteri i nalepnice sa vizualom edukativne kampanje na srpskom i engleskom jeziku za naplatne kabine na naplatnim stanicama.

Komentari(0)

sortiraj