Novak Đoković u srcu reklame za novi Peugeot 508 Sport Engineered

Izvrsnost, privlačnost, emocija su Peugeot-ove osnovne vrednosti, koje šampion Novak Đoković deli. Peugeotov ambasador takođe drži 322 nedelje prvo mesto na ATP rang listi - istorijski rekord

    foto: PEUGEOT
    Podeli




Budući da deli Peugeot-ove vrednosti, teniski prvak Novak Đoković - svetski broj jedan na ATP rang listi, pobednik French Open-a 2016. godine i ambasador Brenda, glavni je protagonista nove reklamne kampanje 508 Peugeot Sport Engineered koja je započela 30. maja, na dan otvaranja French Open-a. Sa pogonom na sva četiri točka, hibridnom kombinacijom benzina i punjive baterije ukupne snage od 360 konjskih snaga, 508 Peugeot Sport Engineered kombinuje visoke performanse i niske emisije (46 g CO2 po kilometru, WLTP protokol), karakteristike koje privlače Novaka Đokovića, koji je veoma oprezan u zaštiti okoline. Izvrsnost, privlačnost, emocija su PEUGEOT-ove osnovne vrednosti, koje šampion Novak Đoković deli. PEUGEOT-ov ambasador takođe drži 322 nedelje prvo mesto na ATP rang listi - istorijski rekord, serija koja još uvek traje.


Svojom istorijom, ambicioznom strategijom elektrifikacije i „snagom izbora“ koja javnosti omogućava izbor različitih tipova motora, brend Peugeot nastavlja snažnu posvećenost energetskoj tranziciji. 508 Peugeot Sport Engineered to tvrdi uvođenjem koncepta Neo-Performance.

Linda Jackson

-U Peugeot-u, Neo-Performance znači odgovorne sportske automobile, savršen savez sportske i elektrifikovane tehnologije za niske emisije CO2. Kao vodeći svetski teniser, Novak Đoković idealan je ambasador za naš novi 508 Peugeot Sport Engineered. To se odražava i našu novu reklamnu kampanju, čije su ključne reči visoke performanse i ekološka odgovornost - kaže Linda Jackson, generalni direktor brenda Peugeot.

Novak Đoković

-Ponosan sam što sam na svom dresu prikazao marku Peugeot i počastvovan što sam imao čast da budem jedan od prvih koji su vozili 508 Peugeot Sport Engineered. Kao sportista i kao odgovoran građanin koji veoma pažljivo brine o životnoj sredini, podržavam Peugeot-ovu strategiju elektrifikacije sa zadovoljstvom i ubeđenjem. Takođe posebno cenim činjenicu da Peugeot pruža mobilnost igračima na Roland Garros-u sa potpuno elektrifikovanom flotom vozila - Novak Đoković.

Tema reklamne kampanje 508 Peugeot Sport Engineered je tišina u kombinaciji sa performansama. To pokazuje da, zahvaljujući električnoj tehnologiji, najmoćniji serijski automobil koji je ikada proizveo Peugeot može da pruži ekološki prihvatljive performanse, kako u pogledu buke tako i emisije štetnih gasova. Treba povući prirodnu paralelu sa Novakom Đokovićem, koji je poznat po zahtevu tišine pre nego što započne meč na terenu.

Komentari(0)

sortiraj