Zvezde BMW štanda M2 i M5 Competition

BMW Srbija je premijerno publici na 54. Međunarodnom salonu automobila predstavio modele BMW M2 Competition i BMW M5 Competition

    foto: BMW
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Do kraja Međunarodnog salona automobila ostalo je još dva dana! Ne propustite da posetite BMW halu (halu 2A) i saznate više o aktuelnim modelima BMW game.

BMW M2 Competition

Sa novim modelom BMW M2 Competition brend BMW M podiže standarde u segmentu kompaktnih sportskih automobila visokih performansi i dodaje vidnu prefinjenost karakteru modela BMW M2 Coupe.

Novi agregat

Glavna odlika modela BMW M2 Competition jeste njegov novi motor, zasnovan na agregatu iz modela BMW M3 i BMW M4. Šestocilindarski redni motor sa M TwinPower Turbo tehnologijom isporučuje 410 KS između 5.250 i 7.000 obrtaja u minutu. Maksimalni obrtni moment motora od 550 Nm je u opsegu između 2.350 i 5.200 obrtaja u minutu. Izduvni sistem sa elektronskom kontrolom klapni obezbeđuje karakteristični M zvuk, dok M TwinPower Turbo tehnologija isporučuje izuzetnu efikasnost.

Do stotke za 4,2 sekunde

Novi BMW M2 Competition do brzine od 100 km/h stiže za 4,2 sekunde (uz M DCT, 4,4 sekunde sa šestobrzinskim ručnim menjačem). Najveća brzina je elektronski ograničena na 250 km/h. Automobil se može kombinovati sa M vozačkim paketom uz koji dostiže najveću brzinu od 280 km/h, 10 km/h više nego kod modela BMW M2 Coupe. Vrednosti potrošnje goriva takođe su izuzetne. Sa šestobrzinskim ručnim menjačem, kombinovana je od 10 do 9,8 l/100 kilometara uz emisiju CO2 od 227 do 224 g/km. Sa opcionalnim „M Double Clutch“ menjačem (M DCT), ove vrednosti se smanjuju na samo 9,2 - 9,0 l/100 km i emisiju CO2 od 209 do 206 g/km. Pametni sistem ubrizgavanja goriva je preuzet direktno iz trkačkog sveta, dok je sistem hlađenja uz adaptaciju preuzet iz modela BMW M4 sa Competition paketom.

BMW bubrezi u finišu visokog sjaja

BMW bubrezi su standardno u finišu visokog sjaja Shadow Line. Ovo važi i za bočne otvore za vazduh na prednjim krilima, i za redizajnirane izduvne cevi. Tamni M Competition amblem krasi zadnji kraj automobila. Adaptirano je i ponašanje elektromehnaičkog upravljača, a u standardnom paketu su i M aktivni diferencijal i posebno podešeni DSC. Competition verzija ima i M modove vožnje, a uz DCT menjač i mogućnost podešavanja brzine prebacivanja stepan prenosa. Kočnice su takođe unapređene, a paket je zaokružen sa posebno dizajniranim kovanim felnama od 19 inča. Nova metalizirana boja sada je takođe ekskluzivno dostupna za model BMW M2 Competition - Hockenheim Silver.

BMW M5 Competition

Sedan visokih performansi BMW M5 Competition spaja izuzetne performanse i prijatnu lakoću u svakodnevnoj upotrebi po kojoj su modeli BMW M poznati. Snaga motora je povećana za 25 KS u odnosu na standardnu verziju tako da sada iznosi 625 KS, a dorađeno je i oslanjanje tako da je doživljaj vožnje bliži trkačkom. Vozilo je niže za sedam milimetara, a modifikovani su elementi oslanjanja u svrhu što sportskijeg, gotovo trkačkog ponašanja u krivinama. Krutost opruga je veća za 10 procenata, a primenjeni su posebni uglovi podešavanja.

Motor 4,4 V8

Agregat od 4,4 litra V8 sa M TwinPower Turbo tehnologijom sada proizvodi mak obrtni moment o 750 Nm i u njemu se može uživati u ekstremno širokom rasponu broja obrtaja - od 1.800 do 5.800. Sprinta modela Competition od 0 do 100 km/h je sada 3,3 sekunde, a od 0 do 200 km/h stiže za 10,8 sekundi - 0,3 sekunde brže nego u standardnoj verziji modela M5. Standardne specifikacije za novi model BMW M5 Competition obuhvataju i specifičan M Sport izduvni sistem sa ukrasnim elementima izduvnih cevi u crnom hromu, a dodat je i filter čestica koji dodatno pomaže smanjenje emisije.

Osmobrzinski M Steptronic menjač

Prenosa snage motora obavlja osmobrzinski M Steptronic menjač sa Drivelogic modovima. Postavka sistema M xDrive je takva da prebacuje više snage na zadnju osovinu, a to je faktor koji doprinosti agilnosti i zadržava tradicionalni BMW osećaj u vožnji. Pored toga pogon je moguće podesiti u 2WD odnosno RWD mod koji omogućava iskusnim i veštim vozačima da u iskustve upravljanje u svojoj najčistijoj formi, bez kontrolnih sistema koji bi zadržavali automobil.

Standardna specifikacija za novi BMW M5 Competition obuhvata ekskluzivne M aluminijumske točkove sa Y-spoke dizajnom u bikolornoj završnoj obradi. Kovani točkovi od 20 inča opremljeni su gumama dimenzija 275/35 R 20 napred i 285/35 R 20 pozadi. Ekskluzivni utisak koji ostavlja novi BMW M5 Competition dodatno je pojačan izborom drugih elemenata dizajna specifičnih za ovaj model. BMW Individual ukrasna lajsna u Shadow Line boji visokog sjaja dopunjena je primenom diskretno sportske crne boje visokog sjaja za okvir prednje rešetke, dekorativnu mrežu karakterističnih BMW M otvora za vazduh sa strane i ukrasnu lajsnu zadnjeg branika i kape spoljnih ogledala. Još jedan specijalni element jesu ručice za otvaranje vrata u potpunosti u boji karoserije. Zadnji spojler i amblem „M5“ na prtljažniku, koji ima „Competition“ ispis, takođe su u crnoj boji visokog sjaja.

Ekskluzivni dizajn

U automobilu, ekskluzivni dizajn pojačavaju sigurnosni pojasevi u BMW M bojama, patosnice sa specijalnim obrubom i logom „M5“. Dodatni identifikacioni element jeste „M Competition“ grafika koja se pojavljuje na instrument tabli kako bi dočekala vozača dobrodošlicom pri pokretanju vozila.

Komentari(0)

sortiraj