Zagarantovano uživanje - Testirali smo električni trotinet Ducati City Cross-E

U Srbiji električni trotineti su sve popularniji i nezamenljiv su deo prevoza. Kod nas je stigao novi model Ducati City Cross-E. Imali smo priliku da ga testiramo i prenosimo utiske

    foto: Dragan Stanimirović
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Kao što smo ranije pisali, u Srbiji je prošle godine bila prava pomama za modernim dvotočkašima. Za samo nekoliko meseci u Beogradu je prodato čak 35.000 trotineta, što je rekord za neko prevozno sredstvo. Liste čekanja za kupovinu na kredit su duge i po nekoliko meseci, a kupovina preko interneta nije još evidentirana!

Test vozač novog i modernog električnog skutera Ducati City Cross-E za Makina.rs bila je Gordana Nikolić, koja je imala tu čast i zadovoljstvo da među prvima u Srbiji vozi ovu malu ljutu guju od beogradskih parkova, pijaca, gradskih saobraćajnica, pa sve preko trotoara, staza na Adi Ciganliji, Miloševog konaka i mnogih gradskih ulica i obeleženih biciklističkih staza širom Beograda.

Gordana Nikolić

-Jednostavno, električni trotinet je malo prevozno sredstvo koje može u svakom trenutku da vam donese puno. Pre svega kako bi izbegli velike gradske gužve u saobraćaju, i to na putu ka poslu ili kući, pa sve do mesta gde živite, gde možete sa uživanjem i na brz način da odete u kupovinu osnovnih namirnica. Što se tiče samog električnog trotineta tokom vožnje u svim “pravcima” gde sam ga vozila bio je izuzetno stabilan, što mislim da je za ovo “malo” prevozno sredstvo veliki plus, a ovo pre svega zbog nas odraslih kada vozimo malo brže. Upravljiv je i bez ikakve muke može “poneti” i vozače do 120 kilograma - kaže Gordana Nikolić za Makina.rs.

Odlične dimenzije

Kada je u pitanju dužina novog modela Ducati City Cross-E ona iznosi 1183 mm, od tla do upravljačke jedinice proteže se na finih 1216 mm, a kada se preklopi i bude spreman da se odloži u prtljažni prostor automobila ili na primer terasu, ona iznosi odličnih 498 mm.

Težak 18 kilograma

Ovaj električni trotinet je težak 18 kilograma. Ono što je jako bitno kod ovog električnog trotineta je njegova nosivost. Maksimalna nosivost kod modela Ducati City Cross-E je do 120 kilograma, a nivo uspona vožnje je 15 stepeni. Kada je reč o dostizanju najveće brzine, ovaj trotinet omogućava maksimalnih 25 km/h. U zavisnosti od uslova vožnje sa ovim novim Ducatijevim dvotočkašom možete preći između 40 i 45 kilometara sa jednim punjenjem. Ima dvostruku kočnicu - prednja je električna, a zadnja je disk. Veličina točkova kod ovog električnog dvotočkaša su 10 inča.

LCD ekran odlično vidljiv

Pogoni ga elektro-motor od 350W, a baterija je od 36V, 12.5Ah, 450Wh! Ovaj novi model opremljen je prednjim i zadnjim led svetlom. Za odličnu i udobnu vožnju zaduženi su prednji i zadnji amortizeri koji znaju da odlično “prionu” i na malo veće nagibe na asfaltu. Na LCD ekranu mogu se videti svi neophodni parametri, i to od brzine kojom se kreće ovaj električni trotinet, pa sve do tehnologije povezivanja s telefonskim uređajem putem Bluetooth veze.

-Ono što bih izdvojila svakako je položaj stajanja na skuteru, kao i položaj ruku na “volanu”, koji je izuzetno čvrst i imate utisak da možete sa njim preći na stotine kilometara. Mali LCD ekran je jasan i u svakom trenutku vidljiv. Podešavanja su jednostavna i laka za rukovanje! Kod “dvotočkaša” Ducati City Cross-E ubrzanje je odlično, a kada stisnete kočnicu ovaj električni trotinet se zaustavlja skoro pa u mestu - objašnjava Nikolićeva.

Nije za decu ispod 14 godina

Kako proizvođač navodi i upozorava, njihov novi električni trotinet ne bi smela da voze deca ispod 14 godina. Preporučuje se da se na njemu voze osobe između 140 i 200 centimetara sa kacigom i kompletnom zaštitnom opremom. Testirani model Ducati City Cross-E u Srbiji se prodaje po ceni od 84.990 dinara.

Punjenje baterije do sedam sati

-Novim električnim trotinetom Ducati City Cross-E sa prosečnom brzinom od 15 km/h može se preći do čak 45 kilometara, što moramo priznati da je odlična autonomija za jedan ovakav vid prevoza. Njegova brzina je do 25 km/h. Ukoliko ste maksimalno “navili gas” i tada baterija pruža odličnu autonomiju - 20 kilometara! Vreme punjenja jedne baterije je između šest i sedam sati što je sasvim zadovoljavajuće i prihvatljivo - rekla je Nikolićeva za Makina.rs.

Dragan Stanimirović

Komentari(0)

sortiraj