Za oko i dušu - Predstavljen BMW R18

BMW Motorrad je predstavio dugoočekivani motocikl koji BMW uvodi u segment “kruzera". U nasleđe je dobio klasičan okrugli dizajn instrument table sa ugrađenim displejem

    foto: BMW
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Kao nijedan BMW motocikl pre njega, ovaj model je u potpunosti u skladu sa tradicijom istorijskih BMW motocikala i tehnički i po pitanju stilskog dizajna. Dizajnom i izgledom, novi model se nastavlja na BMW Motorrad tradiciju i na legendarni BMW R5, model koji se nalazio u proizvodnji pre više od 80 godina, preusmeravajući fokus nazad na osnovne motociklističke elemente - jednostavnost, bez prekomerne tehnologije i bokserski motor kao epicentar uživanja u vožnji, u kombinaciji sa "dobrim vibracijama". U nasleđe je dobio i klasičan okrugli dizajn instrument table sa ugrađenim displejem.

Težak 345 kilograma

Težak je 345 kilograma, a maksimalnih 91 KS isporučuje pri 4.750 obrtaja u minutu. Odlikuje ga takozvani Big boxer agregat koji ima najveći kapacitet dvocilindričnog bokser agregata ikada korišćenog u serijskoj proizvodnji, 1802 cc, po čemu je i dobio naziv R18. Poseduje kvačilo i menjač sa šest brzina, a finalni prenos je preko kardana.

Ovaj motocikl maestralno prenosi stil prošlih vremena i zadržava “čist" dizajn inspirisan klasicima. Poseduje detalje legendarnih bokser motora iz 1936. godine kao što su dvostruki cevasti ram, karakterističan oblik rezervoara i vidljivo kardansko vratilo. Nasledio je i tradicionalno vazdušno hlađenje.

Opremljen najsavremenijim sistemima

Iako minimalističkog izgleda opremljen je najsavremenijom opremom i sistemima. U standardu poseduje ASC sistem stabilnosti, Hill start control sistem za polazak na uzbrdici, kao i MSR sistem koji kontroliše kočenje motorom. Kočioni sistem se sastoji od dvostrukih diskova napred i jednostrukih pozadi, oba sa četvoroklipnim kočionim čeljustima.

Tri različita moda vožnje

Prednji amortizeri su prečnika 49 mm, sa hodom od 120 mm, dok je hod zadnjih 90 mm. Ono što ovaj motocikl dodatno izdvaja od ostalih modela iz istog segmenta jesu i tri različita moda vožnje Rain, Roll i Rock, koja se mogu prilagođavati individualnim željama vozača. Pozicija sedenja je uspravna i uslovljena nogostupima koji su postavljeni na sredini, iza cilindara, što je odlika BMW modela. Novi model će se naći u ponudi kao ekskluzivni First Edition, odmah nakon lansiranja, sa velikim brojem opcija individualizacije.

Komentari(0)

sortiraj