U Novom Sadu prvi put od februara zabeležen rast noćenja domaćih turista

Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, domaći turisti ostvarili su 4,1% više noćenja u oktobru ove godine u poređenju sa istim mesecom 2019. godine

    foto: TONS
    Podeli




Prvi put od februara meseca ove godine, zabeležen je rast noćenja u Novom Sadu! Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, domaći turisti ostvarili su 4,1% više noćenja u oktobru ove godine u poređenju sa istim mesecom 2019. godine. Ako posmatramo samo podatke za Novi Sad, bez prigradskih naselja, rast je još veći (12,8%).

-Od početka pandemije u našoj zemlji, Turistička organizacija Grada Novog Sada prilagodila se novim uslovima promocije destinacije, i pokrenula brojne nove on-line promotivne kampanje na društvenim mrežama Facebook i Instagram od marta do danas, kako bismo i dalje održali zavidan nivo interesovanja za našu destinaciju, koliko god je to moguće, u uslovima globalno proglašene pandemije COVID-19. Naše sponzorisane promotivne kampanje imale su izuzetno veliko interesovanje i naša se komunikacija i dalje svakodnevno odvija sa turistima koji žele da nas posete ili su nas već posetili u periodu 2020. godine - kažu u Turističkoj organizaciji Grada Novog Sada i dodaju:

-Veliki broj hotela nam se pridružio u promotivnoj kampanji „Plati dve noći boravi tri“, koja inače još uvek traje, a putem koje je omogućeno gostima da odsednu 3 noći, po ceni 2 noći. Paralelno sa ovom kampanjom, realizujemo i online kampanju „52 vikenda u Novom Sadu“, tokom koje se krajem svake radne nedelje dobije predlog kako se može provesti slobodno vreme u Novom Sadu tokom nastupajućeg vikenda. Takođe, u proteklom periodu smo poslali predloge kako bi mogao da se sadržajno upotpuni produženi vikend u Novom Sadu na adrese oko 150 domaćih i regionalnih turističkih agencija, a neke od njih su uspešno, uz naše sugestije, realizovale svoja turistička putovanja.

Za TONS-u najvažnije je da Novi Sad, kako navode, održe u fokusu interesovanja potencijalnih turista i to čine svakodnevno putem on-line kampanja.

-U tome nam je pomogla i poslednja objava u časopisu Forbes, koji je Srbiju preporučio kao destinaciju za posetiti, naročito gradove, gde se Novi Sad izdvaja po svojoj raznovrsnoj i kulturnoj ponudi, zbog čega i nosi naziv „Srpska Atina“ - objašnjavaju u TONS.

Takođe, u oktobru mesecu 2020. godine, prema izvoru od strane novosadskih hotela, ostvareno je ukupno više noćenja (18.705) nego u septembru ove godine (13.219) iako je broj dolazaka bio isti u oba meseca (5.882 oktobar, 5.848 septembar). Dakle, ne samo da se povećao broj noćenja, nego i dužina boravka turista. Prosečna dužina boravka u septembru je iznosila 2,26 dana, dok je u oktobru iznosila 3,18 dana. Takođe je zanimljivo da je oktobar mesec najjači po broju noćenja (18.705) na nivou tekuće godine. Bolji je čak i od januara (16.530). Međutim, i dalje ne može da se poredi sa noćenjima iz oktobra prošle godine (33.046).

U periodu januar - oktobar 2020. godine info centre Turističke organizacije Grada Novog Sada posetilo je nešto veći broj stranih turista, u odnosu na domaće turiste. Najveći broj stranih turista koji su ušli u naše info centre u navedenom periodu, poreklom su iz Turske, zatim Rusije, Izraela, SAD-a, Poljske, Nemačke, Španije, Francuske, Kine, Mađarske.

-Interesantno je napomenuti da je gotovo trećina posetilaca koja je ušla u naše info centre u oktobru mesecu bila iz Izraela (njih 30 od ukupno 95 posetilaca uključujući i domaće turiste). Na drugom mestu, po brojnosti u oktobru mesecu, su turisti iz SAD-a - rekli su iz TONS.

Komentari(0)

sortiraj