Toyotin luksuzni brend niže uspehe - Prodato rekordnih milion Lexusa u Evropi

Lexus je zabeležio značajan uspeh prodajom svog milionitog vozila u Evropi, pošto je postigao ukupni sedmocifreni prodajni rezultat u septembru ove godine

    foto: Toyota
    Podeli




Ovaj uspeh vremenski se podudara sa tridesetogodišnjicom od početka prodaje Lexusa u Evropi. Takođe, ovaj rekord označava i novu eru u istoriji ovog luksuznog brenda s obzirom na predstavljanje modela UX 300e, prvog električnog vozila s baterijom koje će biti ponuđeno na pojedinim evropskim tržištima.

Lexus je stigao u Evropu s jednim modelom

Te 1990. godine, samo nekoliko meseci posle početka prodaje u SAD, Lexus je stigao u Evropu s jednim modelom, LS 400, i ukupno prodao 1.158 automobila. Iako je početak bio skroman, nagovestio je promene na tržištu premijum vozila, kao što je i LS najavio nove standarde za luksuzne automobile, koji se odnose na performanse, ekonomičnost i bogatije pakete opreme.

Nov pristup kupcu

Istovremeno, Lexus je uveo nov pristup kupcu i održavanju vozila čime je postavio nove standarde u svetskoj auto-industriji. U skladu s japanskom tradicijom omotenashi, obraćanje kupcu s istom pažnjom i ljubaznošću kao gostu u kući, Lexus je postavio vrhunsku uslugu kao suštinu svog brenda.

Predstavio prvi u svetu luksuzan hibridni automobil

Lexus nije pratio ustanovljena pravila na tržištu, već je uveo sopstvena, ne samo preuzimajući vođstvo u razvoju samopunjivog hibridno-električnog pogona. Lexus je prvi u svetu predstavio luksuzan hibridni automobil, RX 400h SUV, 2005. godine, i od tada neprestano radi na razvoju tehnologije koja pruža još bolje karakteristike, manju potrošnju goriva i smanjenu emisiju štetnih gasova, na zadovoljstvo vozača. Od milion Lexusovih vozila koji su stigli na evropske puteve, čak 45% bili su hibridi. Danas, hibridi preovlađuju u gami modela Lexusa, sa stalnim rastom prodaje - trenutno dostižući 96% od ukupne prodaje na zapadno-evropskim tržištima.

Lexus brižljivo prati sve promene koje se odnose na sklonosti i želje kupaca, razvijajući nove modele koji su u potpunosti u skladu s trendovima na tržištu. To je doprinelo rastu interesovanja za SUV/krosover modele, kojih je samo u Evropi prodao 550 hiljada. Aktuelnu gamu danas čine RX, model koji predstavlja automobil za tržišni segment luksuznih SUV vozila, praktični RX-L sa sedam sedišta, NX srednje veličine, tu je i kompaktni UX, gradski krosover predstavljen 2019. godine, koji je vrlo brzo postao najprodavaniji model Lexusa u Evropi. U Rusiji i drugim državama Istoka, Lexus takođe plasira LX i snažne GX modele. Zbirno, ovi modeli čine danas više od 80% prodaje koju Lexus ostvaruje u Evropi.
Zadovoljstvo vozača

Zadovoljstvo vozača se ne dovodi u pitanje što potvrđuju i brojni modeli sa oznakom Lexus “F” koji obuhvataju ručno rađen, eksluzivni automobil LFA V10, kao i kupe RC F, koji se takmiči u svetskom GT šampionatu. Duh ovih specijalnih modela direktno se odražava na standardne modele game, kao što su sportske verzije F SPORT. Lexus nije samo luksuzan brend u automobilskom svetu, već podstiče i promoviše umetnički rad, podržavajući uzbudljiva dostignuća dizajnerskih talenata svojom međunarodnom nagradom Lexus Design Award, i pružajući svojim kupcima mogućnost da uživaju u tom zadivljujućem iskustvu.

Komentari(0)

sortiraj