​Toyota Ichiban već šesti put ide u Novi Sad

Toyota Motor Europe (TME) objavio dobitnike Ichiban evropske nagrade za zadovoljstvo kupaca za 2017. godinu na svečanom događaju održanom u Antverpenu



Dobitnik Toyotine evropske godišnje nagrade za zadovoljstvo klijenata na tržištu Srbije je ovlašćeni Toyota partner, kompanija TAGO Car iz Novog Sada. Filozofija „Kupac na prvom mestu“ oduvek je bila fokus Toyote i deo je DNK kompanije. U skladu sa ovim principom dodeljeno je 45 nagrada Toyota partnerima iz 33 tržišta, za izvanredne rezultate na polju zadovoljstva kupaca u prodaji i post-prodaji. Ove godine posebna priznanja uručena su partnerima koji su nagrađivani osam ili devet puta u prethodnih 11 godina. Filozofiju fokusiranja na kupce pomenuo je i Dr. Johan van Zil, predsednik i izvršni direktor Toyota Motor Europe, u svom govoru tokom ceremonije dodele nagrada, kada se obraćao Toyota partnerima.

- Pokazali ste da stavljanje kupca na prvo mesto pokreće uspeh u poslovanju. Toyota želi da bude broj jedan u zadovoljstvu kupaca na svakom evropskom tržištu. Najvažniji cilj je biti broj kod svih kupaca – rekao je Johan van Zil.

Ukupno 2.300 evropskih partnera učestvovalo je u procesu evaluacije gde su ocenjivani u pogledu zadovoljstva kupaca i poslovnog uspeha. Najbolje rangirani partneri pozvani su da se pridruže upravi TME na proslavi njihovog uspeha. Kompanija TAGO Car iz Novog Sada nagrađena je za izuzetna dostignuća na polju zadovoljstva kupaca, kako u prodaji, tako i u postprodajnim uslugama. Nagradu je predao Johan van Zyl, predsednik i generalni direktor kompanije Toyota Motor Europe, a primila je gospođa Sanja Blečić, generalni direktor kompanije TAGO Car.

Ono što treba reći, kompanija TAGO Car je već šesti put dobitnik Toyota Ichiban priznanja za Srbiju. Ichiban je japanska reč izvedena iz „Okyakusama Ichiban“ što znači „kupac na prvom mestu“, gde Ichiban znači „prvi“ ili „broj jedan“. Od kada je 2007. ustanovljena godišnja Ichiban nagrada Toyote Motor Europe, zadovoljstvo kupaca kod Toyotinih partnera je povećano za 43 odsto u prodaji i 34 odsto u postprodaji, a prema internom istraživanju zadovoljstva Toyotnih kupaca, sprovedenom u Evropi.

Komentari(0)

sortiraj