Toyota Corolla - Totalno drugačija od drugih

U Toyoti su se obavezali da prave još bolje automobile! Sa novom Corollom u toj nameri su i uspeli, jer su sa modelom u karavan verziji napravili pun pogodak

    foto: Dragan Stanimirović
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>


Nova Toyota Corolla pruža najviši nivo kvaliteta u klasi! Sa puno energije, ljubavi i pažnje prema detaljima, kao i perfektnom završnom obradom, Toyotini inženjeri su skockali najbolji i najlepši model Corolla do danas! Ovaj automobil je definitivno pravi izbor za jednu porodicu, gde mogu udobno da se smeste, šire se u komforu, uživaju u preciznoj vožnji, potrošnji goriva, stave mnoštvo stvari u prtljažni prostor... Nova Toyotina uzdanica je izuzetno zabavna za vožnju i u svakom trenutku će pružiti uzbudljivo putovanje koje se nalazi ispred vas...

Agregat 1.2 sa 116 KS

Na našem testu ispod haube se našao odlični 1.2-litarski turbo benzinski agregat od 116 KS, uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem, koji u svoje pregrade ulazi maksimalno precizno. Agregat Corollu tešku 1.400 kilograma iz mesta pokreće bez naprezanja. Pored toga, njegova potrošnja u gradskim uslovima vožnje, kao i na otvorenom putu je zadovoljavajuća. Upravljivost i pokretljivost su poboljšani zahvaljujući nisko postavljenom motoru i sedištima.

U najvećoj gradskoj gužvi u Beogradu kompjuter je pokazivao potrošnju od 8,2 litre, dok je na pređenih 100 kilometara na otvorenom putu, do Subotice i nazad do prestonice, pri prosečnoj brzini od 120 km/h, iz rezervoara isterao 6,2 litre benzina! Do stotke, sa ovim pristojno agilnim agregatom, stižemo za 11 sekundi, dok maksimalnu brzinu na cajgeru ‚‚razvlačimo`` na finih 190 km/h. Nova Corolla oslanja se na provereni MacPherson prednji sistem suspenzije, potpuno novu multilink zadnju suspenziju, novu tehnologiju ventila amortizera i po prvi put dostupnu adaptivnu varijabilnu suspenziju (Adaptive Variable Suspension - AVS).

Odlične dimenzije - veliki komfor

Nova Toyota Corolla je dugačka 4,65 metara, široka je 1,79, a u visinu se proteže na 1,43 metara. Međuosovinsko rastojanje je 2,7 metara, a 10,8 radijus okretanja točkova. Nova Corolla Touring Sports ima dodatne prednosti poput 928 mm rastojanja između prednjeg i zadnjeg sedišta. Njegove dimenzije govore da se radi o izuzetno komfornom automobilu. Imali smo priliku da se uverimo i sami. Mesta ima dovoljno za pet odraslih osoba. Zadnja klupa je dovoljna za putnike do 190 centimetara, koji neće udarati glavom u plafon vozila i dodirivati sedišta kolenima. Vozač i suvozač imaju maksimalan prostor za ramena, ruke i noge.

Prelepo dizajnirana unutrašnjost

Onaj ko vozi Corollu svakako ima najbolje mesto u automobilu. Kabina nove Toyotine uzdanice je moderno dizajnirana i reklo bi se da je jedinstvena u klasi. Sve je na dohvat ruke. Na volanu, prekidači za vožnju, zabavu i audio kontrole, omogućavaju da sve vreme držite ruke na upravljaču i u vozilu atmosferu pravite po vašoj volji.

Sedišta napred, kao i na zadnjoj klupi, se prilagođavaju položaju vozača, pružajući udobnost na dugim putovanjima svim putnicima u vozilu. Položaj za vožnju je osmišljen tako da vozač zadrži najprirodniji mogući položaj, čime se izbegava zamaranje prilikom vožnje. Tokom upravljanja vozilom sedišta vas uvek čvrsto drže u mestu. Položaj upravljača je dizajniran tako da se osećate što prirodnije, i pomaže da se izbegne zamor.

Visokokvalitetni materijali

Novu Corollu Touring Sports karakteriše potpuno novi enterijer dizajniran da pruži prostrano, moderno i kohezivno okruženje u kabini, u kojoj se kombinuju nove teksture i boje nudeći najviši nivo vizuelnog i taktilnog kvaliteta. Toyotini dizajneri izabrali su za novu Corollu kombinacije visokokvalitetnih materijala. Crna i siva boja u unutrašnjosti vozila daju sportski osećaj, i naglašavaju osećaj prostranosti.

Poseduje ambijentalno osvetljenje u kabini. Svetlo je hladno plave boje i daje enterijeru elegantan izgled. U centralnom delu instrument table nalazi se informacioni ekran koji će vam u svakom trenutku dati željene informacije o vozilu, putu, potrošnji... Ekran od osam inča u boji, osetljiv na dodir, pruža vam trenutni pristup multimedijalnom sistemu Toyota Touch 2, a može čak i da prikaže ono što je na ekranu vašeg telefona. Brzinometar možete izabrati sa tradicionalnim biranjem, jednostavnu digitalnu verziju, kao i 3D efekat koji će pokazati posebno upečatljiv izgled.

Prtljažni prostor za velike porodice

Ono što svakako impresionira kod nove Corolle jeste velikodušna zapremina prtljažnika koja iznosi 598 litara, sa brojnim pomagalima za praktično odlaganje prtljaga. U njega možete položiti i staviti od “igle do lokomotive”, zahvaljujući podesivom dnu prtljažnika, praktičnim džepovima sa strane i lako preklopivim zadnjim sedištima, koja kada se obore tovarni prostor se penje na fantastičnih 1.860 litara.

Ukoliko treba da otvorite prtljažnik, a ruke su vam zauzete, samo zamahnite nogom ispod zadnjeg branika i poklopac će se automatski otvoriti, zahvaljujući senzoru bezručnog otvaranja prtljažnika. Pregradna tabla prtljažnog prostora ima dve strane. Ukoliko prevozite kabastije stvari jedan deo “table” je napravljen od hrapave plastike, dok je za “finije” stvari drugi deo presvučen tkaninom. Sitnica koja znači kako bi vam taj deo automobila uvek bio čist i uredan!

Dizajniran u Evropi

Novi Touring Sports dizajniran je u Evropi, u dizajnerskom centru u Zaventemu. Zahvaljujući usvajanju TNGA platforme, novi karavan više nije samo varijacija hatchback-a, već je postao skoro zaseban model. Ima prefinjen izgled i liniju krova poput elegantnog ‚‚shooting brake” modela. Sportski izgled profila naglašen je širokim okvirima točkova koji naglašavaju širi stav vozila kao i niži centar gravitacije nove Corolle, dok su na zadnjoj strani LED svetla i zadnje vetrobransko staklo široko razmaknuti dajući snažan, dinamičan i mišićav izgled vozilu.

Druga generacija sistema Toyota Safety Sense

Kao deo Toyotine posvećenosti širenju napredne sigurnosne opreme, nova, druga generacija sistema Toyota Safety Sense sada se standardno ugrađuje u sve varijante Corolle. Ovaj sigurnosni paket uključuje predsudarnu zaštitu (Pre-Collision System - PCS) s prepoznavanjem pešaka i biciklista, prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control - ACC), upozorenje za nenamerno prestrojavanje (Lane Departure Alert - LDA) sa zakretanjem upravljača, automatska duga svetla (Automatic High Beam - AHB) i čitanje saobraćajnih znakova (Road Sign Assist - RSA).

Maksimalnih pet zvezdica na Euro NCAP

Preventivni sistem zaštite u Corolli osvojio je maksimalni broj bodova na ispitivanju pri malim, gradskim brzinama jer je sudar izbegnut pri svim brzinama ispitivanja. Isto tako, pri višim brzinama na autoputu, Toyota Safety Sense je pokazala odlična svojstva. Prilikom približavanja sporijem automobilu, sudar je izbegnut pri svim brzinama ispitivanja. Prilikom približavanja automobilu u mirovanju ili automobilu koji usporava, sudar je izbegnut u većini slučajeva, a umanjen u ostalima. Funkcija prepoznavanja pešaka i biciklista ovog sistema isto je tako pokazala odlične rezultate jer su nezgode s pešacima i biciklistima izbegnute u svim uslovima ispitivanja, danju i noću.

Bezbednost putnika i sigurnost automobila na prvom mestu

Ovo dostignuće je jasan pokazatelj Toyotine posvećenosti sigurnosti automobila. Toyota stavlja bezbednost u središte svojih stremljenja ka stvaranju sve boljih automobila, osiguravajući da prednosti naprednih tehnologija nisu ograničene na modele visoke klase i visoke specifikacije opreme, nego da budu dostupne u svim automobilima. Ono sve što je dobro i lepo, ima i cenu! Nova Toyota Corolla u Srbiji se prodaje već od 22.000 do 27.500 evra, u zavisnosti od opreme i motora.

Dragan Stanimirović

LIČNA KARTA

Zapremina 1.2 Turbo

Snaga 116 KS

Ubrzanje 11 sekundi

Potrošnja 6,2 - 8,2l

Maksimalna brzina 190km/h

Cena od 22.000 do 27.500 evra

Komentari(0)

sortiraj