Toyota Camry Hybrid - Čiste automobilske emocije

Kada Toyota izbaci karte iz rukava, ne događa se mađioničarski trik, već vozilo koje će se svrstati kao jedano od najboljih u dugoj automobilskoj tradiciji ovog japanskog proizvođača

    foto: Dragan Stanimirović
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Za Toyota Camry možemo reći da je prava direktorska limuzina! Snažan je, dinamičan i elegantan. Udoban i izuzetno prostran. Kada su ovaj model projektovali japanski inženjeri, želeli su da dobiju jasnu i privlačnu spoljašnjost, kao i preciznu unutrašnjost. Gde god sedeli u kabini vozila ili kružili oko njegove spoljašnjosti sve je svedeno na kvalitet. Kao što se zna, ali treba uvek ponoviti, da je Toyota pionir u proizvodnji hibrida već više od 20 godina. Toyotini hibridi predvode po pitanju stručnosti, odlika, raspona modela i pouzdanosti i voze se u potpuno električnom načinu rada više od 50 odsto vremena.

Njih nije potrebno prikjučiti na struju, jer se baterija puni sama tokom vožnje i prilikom kočenja, pa zato nikada nećete imati potrebu da tražite električne stanice za punjenje. Poslovno-direktorska limuzina došla je za Toyotu u pravo vreme. Proizvođač je gamu novih automobila poslednjih godina na svetske saobraćajnice izbacio poprilično i time pokušao da razbije konkurenciju u svim segmentima. Mišljenja smo da je i postigao svoj cilj ne samo u Evropi, već i na svetskom nivou. Mi možemo reći slobodno da ovaj četvorotočkaš zaslužuje pažnju kao najprivlačnije Toyotino vozilo!

Agregat 2.5 sa ukupih 218 KS

Redakcija makina.rs imala je priliku da testira novu Toyota Camry u verziji 2.5 benzinski Hybrid Dynamic Force Engine sa motorom snage od 180 KS. Agregat je uparen sa odličnim elektronski kontrolisanim kontinuelno varijabilnim automatskim CVT menjačem preko koga se prenose još dodatne konjske snage zajedničkog učinka i u ukupnom zbiru iznose čak 218 KS. Camry ima odlične performanse i veoma solidnu potrošnju goriva.

Do stotke za devet sekundi

U gradskim uslovima vožnje zbog baterije ovaj automobil je logično imao manju potrošnju goriva koja je iznosila 5,8 litara, dok je na otvorenom putu iz rezervoara isterivao na pređenih 100 kilometara solidnih 6,9 litara pri prosečnoj brzini od 130 km/h. Težak je 1.660 kilograma i agregat ga iz mesta odlično pogoni. Makismalnu brzinu na cajgeru isterujemo na 190 km/h, dok do stotke stižemo za devet sekundi. Proizvođač navodi da je kod njegovog novog modela štetna emisija svedena na 98 grama CO2 po kilometru.

Odlične dinamičke performanse

Toyotin Dynamic Force Engine laki 2,5 litarski agregat obezbeđuje veliki obrtni momenat na niskim brzinama i veliku snagu na visokim brzinama, pruža odlične dinamičke performanse i kao što smo rekli ubrzava bez napora. Kombinacija direktnog i indirektnog ubrizgavanja pojačava uzbuđenje i pruža odličnu dinamičku vožnju. Takođe, motor karakteriše vrhunska termalna efikasnost koja za posledicu ima velike uštede u potrošnji goriva. Potpuno novi motor transformiše iskustvo u vožnji omogućavajući hibridnom sistemu da isporuči impresivnih 218 KS!

Unutrašnjost - sve na mestu

Kada je u pitanju njegova unutrašnjost kvalitet enterijera i tehnologije u vozilu su na najvećem nivou koju japanski proizvođač može da ponudi. Predstavlja idealan spoj dizajna, udobnosti i vrhunske izrade. Sve je na svom mestu! Kompletna instrument tabla, koja je malo zakrivljena, postavljena je i dizajnirana maksimalno precizno i sve vitalne informacije su lako uočljive. Komande su orjentisane ka vozaču i sve su nadohvat ruke kako bi se olakšala vožnja ovog lepog i snažnog četvorotočkaša. Volan je fino "izvajan" i pomera se po dubini i visini. Poklopac motora je dodatno spušten radi bolje vidljivosti. Vozačevo mesto je ergonomično i prilagođeno njegovim potrebama.

Lep TFT ekran od sedam inča između obrtomera i brzinomera pruža vozaču sve informacije koje su mu potrebne, dok 8-inčni ekran osetljiv na dodir služi za upravljanje audio-sistemom, navigacijom i ostalim funkcijama i nalazi se malo ispod sredine instrument table. Izuzetno udobna i prijatna kabina kombinuje finu izradu sa komforom i praktičnošću koja vozaču i putnicima potrebna. Najfiniji materijali su korišćeni u svim delovima vozila. Kontinuirane linije stvaraju utisak prostora oko vozača i suvozača, dok inteligentno osmišljena vozačka pozicija stvara idealne uslove za vožnju, koja je sada u modelu Camry još mirnija, pre svega zahvaljujući odličnoj zvučnoj izolaciji koja umanjuje spoljnu buku, kao i zvuk vetra pri manjim ili većim brzinama.

Idealno okruženje za audio sistem

Zahvaljujući poboljšanoj zvučnoj izolaciji, nova Toyota Camry predstavlja idealno okruženje za audio sistem. Kreirao ga je nagrađivani studio JBL i uz njega uživanje je zagarantovano u muzici na najbolji mogući način. Treba reći da je svih devet zvučnika posebno podešeno kako bi bili u skladu sa dimenzijama kabine i materijalima od kojih je izrađena unutrašnjost automobila.

Prostrana zadnja klupa

Zadnja klupa nudi putnicima izuzetnu prostranost i visok nivo udobnosti. Prostrana je za tri osobe do 185 centimetara. Kako napred tako i pozadi. Kompromisa nema ni kod prostora za glavu, noge, čak ni kod prostora između ramena putnika i prozora. Odličan detalj zapažamo na zadnjoj klupi gde multifunkcionalni panel u naslonu za ruku na zadnjem sedištu daje mogućnost putnicima da pristupe audio-sistemu, podešavanjima sedišta, kao i klima-uređaju.

Prtljažni prostor od 524 litara

Camry je dugačak 4,88 metara, širok 1,84, u visinu se proteže na 1,44, dok mu je međuosovinsko rastojanje 2,82 metara. Pored visokog nivoa komfora i velikog prostora u kabini, Camry raspolaže i s respektabilnim prtljažnim prostorom od 524 litara koji je moguće proširiti obaranjem naslona zadnje klupe. Dovoljno je veliki da se u njega stavi pozamašan broj većih i sitnijih stvari. Ispunjava sve kriterijume jednog poslovnog i porodičnog četvorotočkaša.

Spoljašnjost - Pre svega elegantna

Njegov elegantan, oštar i dinamičan spoljašnji izgled odlikuje se putničkom kabinom sa produženom linijom krova, koja osigurava komfor putnika, kombinovanu sa kompaktnim bočnim prozorima koji se protežu od prednjih do zadnjih točkova i tako stvaraju jedinstven sportski izgled. Na prednjoj strani izdvajaju se široka i ubedljiva maska i stilizovane LED svetlosne grupe. Ima samouveren izgled i deluje kao visokokvalitetna limuzina. Njegov izduženi bočni profil pojačan je novim 18-inčnim aluminijumskim naplacima i dodatno ulepšavaju izgled Camry-a i daju dodatnu sigurnost na putu pogotovo pri većim brzinama. Zadnji deo automobila izgleda dobro do najsitnijih detalja. Široka svetla koja se "prelivaju" ka boku ostavljaju izuzetno jak utisak. Na "petim" vratima istaknut je veliki znak prizvođača, kao i celom dužinom njegovo ime koju ponosno nosi ovaj lepotan na četiri točka.

Nova TNGA K platforma

Razvijen na potpuno novoj TNGA K platformi, Camry s „mekfersonom“ u prednjem i dvostrukim ramenima u zadnjem delu nudi vrhunsku upravljivost, udobnost i bezbednost. TNGA platforma obezbeđuje nisko težište, veoma čvrstu konstrukciju i savremeno dvostrano poprečno oslanjanje, zahvaljujući čemu se ovaj automobil odlikuje izuzetnim prijanjanjem na putu, komfornom vožnjom i većim osećajem kontrole tokom vožnje.

Poslednja generacija predstavila je dizajn i inženjersku filozofiju nove Toyotine globalne arhitektonske platforme. TNGA postavlja karakteristike „zabavnog vozila“, kakve vole entuzijasti na ravnopravnoj osnovi sa vrhunskim kvalitetom izrade, efikasnim prostornim rasporedom i tehnologijom jednostavnom za korišćenje.

Bezbednost pre svega

Nudi i širok spektar Toyota Safety Sense sistema i opreme aktivne i pasivne bezbednosti, kao što su detekcija pešaka i biciklista, prepoznavanje saobraćajnih znakova, adaptivni kruz kontrol, asistencija u slučaju neželjenog napuštanja saobraćajne trake, upozoravanje na vozila u drugim trakama i opasnost od sudara. Toyota Safety Sense tehnologija je sistem funkcija za pomoć vozaču, koji se smatra standardnom opremom kod nove Toyote Camry Hybrid.

Sa njim možete biti potpuno bezbrižni. On detektuje moguće sudare, prati saobraćajnu signalizaciju i stavlja vašu bezbednost na prvo mesto. Pored Toyota Safety Sense sistema, nova Toyota Camry je opremljena i Blind Spot Monitor sistemom koji služi za eliminisanje mrtvog ugla i bezbednije i lakše prestrojavanje. Inteligentni prednji i zadnji parking senzori sa automatskim kočenjem čine parkiranje jednostavnim, a Rear Cross Traffic Alert zajedno sa Brake Assist sistemom vas upozoravaju na vozila kojima se približavate dok se krećete unazad. Sistem sam koči ukoliko je potrebno.

Trajnost i pouzdanost

Potpuno novi Toyota Camry dizajniran je na osnovnim vrednostima, koje su ga učinile popularnim do danas - najbolji odnos kvaliteta, trajnosti i pouzdanosti u segmentu, tih rad i udobnost vožnje, privlačan unutrašnji i spoljašnji dizajn, izuzetna udobnost i prostranost, vrhunska tehnologija pogonskog sklopa i potpuno novi užitak vožnje, zahvaljujući dinamici vožnje koja je posebno prilagođena za evropsko tržište.

Za kraj treba reći da svi uživaju u ovom vozilu, ali vozač pogotovo! Sam ulazak u njegovu kabinu pruža osećaj koji stvara jednu dinamičnu zonu, pre svega komfora, osećaj bezbednosti i kvaliteta. Imamo utisak da je prilagođen vozaču i obezbeđuje međusobni dijalog čistih automobilskih emocija sa svima koji su u njemu ili ga samo posmatraju.

Dragan Stanimirović

LIČNA KARTA

Zapremina 2.5

Snaga 218 KS

Ubrzanje 9 sekundi

Potrošnja 5,8 - 6,9l

Maksimalna brzina 190 km/h

Cena od 34.000 evra

Komentari(0)

sortiraj