Samo internacionalni Sajam automobila ima smisla

Anđelka Brzulja, direktorka marketinga i komunikacija Hyundai Srbija, kaže za makina.rs da se Sajam automobila u Beogradu neopravdano održava svake godine

    foto: HYUNDAI SRBIJA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Uskoro počinje najveća automobilska smotra u regionu. Koliko ona znači za Hyundai?

-Sajam u Beogradu se neopravdano održava svake godine, s tim da je svake druge Internacionalni a ostalih godina lokalni, u organizaciji Beogradskog sajma. Smatramo da samo internacionalni ima smisla jer je podržan od strane centrala gotovo svih izlagača što nije slučaj sa Car Show manifestacijom. Naša želja je da sajam dobije pun sjaj manifestacije koja prvenstveno služi promociji brenda, noviteta i tehnologije, a da se prodaja prvenstveno odvija u salonima auotomobila, gde joj je i mesto.

Kakvi su Vam planovi za predstojeći Međunarodni salon automobila u Beogradu?

-Hyundai će prikazati nove, restilizovane modele Elantra, i10 i i30. Posetioce očekuje sajamska ponuda koja podrazumeva specijalne uslove za kupovinu i finansiranje vozila.

Automobilski sajam traje punih deset dana. Koje će pogodnosti budućim kupcima ponuditi Hyundai?

-Hyundai će posetiocima ponuditi sajamsku ponudu koja podrazumeva promotivnu cenu najpopularnijih modela. Tako će za najprodavaniji SUV model Tucson početna cena iznositi 17.990 evra, za i10 9.390 evra, za i20 10.290 evra. Kupci mogu da očekuju pogodnosti za finansiranje od dugogodišnjih partnera CAS banke i OTP lizinga.

Koliko ste zadovoljni prodajom novih četvorotočkaša u protekloj godini i da li je moglo bolje?

-U skladu sa kretanjem tržišta u Srbiji koje se jako sporo oporavlja od početka ekonomske krize i još uvek je za oko 45% niže od maksimuma zabeleženog pre 10 godina, pozicija brenda Hyundai na srpskom tržištu je stabilna. Hyundai je najpre fokusiran na fizička lica 725 vozila i zauzima 4. mesto sa tržišnim učešćem 8,3% među putničkim vozilima (rezultat prodaje fizičkim licima u 2018).

Koji automobilski noviteti, pored sajma, stižu do kraja ove godine?

-Očekujemo da kompletiramo kompletnu gamu modela i30, to jest model i30 fastback.

Kada bi došli u salon Hyundai, koji bi nam automobil preporučili da kupimo i zbog čega?

-Tucson je kao što smo istakli najprodavaniji SUV u svojoj klasi ali ne treba zanemariti ni putnički program, pre svega model i20 koji je dosta dobro pozicioniran kao ni restilizovane modele Elantra, i10 i i30 koji su naši prodajni aduti. Pre svega pouzadanost svih Hyundai modela za šta garantujemo fabričkom garancijom od 5 godina bez ograničenja kilometara, plus 2 godine dodatne sigurnosti.

Dragan Stanimirović

Komentari(0)

sortiraj