Salon automobila se neće ni ove godine održati, ali Toyota Srbija je spremila odličnu ponudu

Salon automobila u Beogradu neće biti održan ovog marta, ali Toyota Srbija ne odustaje od tradicionalne sajamske ponude kojoj je ove godine zaista teško odoleti

    foto: Toyota
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Hale Beogradskoj sajma, nažalost, ni ove godine neće moći da ugoste vodeće svetske proizvođače automobila, ali to ne znači da najveći među njima neće prikazati sve svoje adute za srpsko tržište u punom sjaju. Umesto na tradicionalnom mestu koje je godinama rezervisano za Toyotu u Hali 1 Beogradskog sajma, najnoviji modeli ove marke biće dostupni javnosti i zainteresovanim kupcima u prodajnim salonima ovlašćene mreže u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Čačku. Na ukupno pet lokacija.

Automobil godine u Evropi i nova hibridno-električna perjanica

Potpuno novi Yaris, četvrte generacije, zablistao je punim sjajem već na samom startu komercijalizacije. Najprodavaniji je automobil u januaru naevropskom tržištu, a 1. marta proglašen je za automobil godine. Najprestižniju nagradu u svetu auto-industrije dodelio mu je žiri sastavljen od 59 specijalizovanih novinara iz cele Evrope, čime je ponovljen uspeh prve generacije ovog modela i ujedno prve Toyote koja se okitila tom titulom. Razvijen na potpuno novoj TNGA-B platformi, novi Yaris nudi izuzetne vozne karakteristike i najviši stepen bezbednosti u klasi, zahvaljujući najnovijoj generaciji Toyota Safety Sense (TSS) sistema aktivne sigurnosti.

Dve benzinske i jedna hibridno-električna verzija

Kupcima su na raspolaganju dve benzinske i jedna hibridno-električna verzija (HEV - Hybrid Electric Vehicle). Motor 1.0 VVT-i ima maksimalnu snagu od 53 kW (72 KS), 1,5 VVT-iE 92 kW (125 KS), dok 1.5 VVT-i HEV koji zajednički pokreću benzinski i elektro motor nudi 85 kW (116 KS). HEV varijanta ističe se ekonomičnošću i veoma niskom štetnom emisijom - prema strožijim WLTP standardima troši u proseku 3,7 l/100, dok je CO2 emisija 87 grama po kilometru. Highlander je nova hibridno-električna perjanica Toyote, koja nudi bogato opremljen prostor za sedam putnika i najduži prtljažni prostor u klasi s maksimalnim kapacitetom od 1909 litara. Ovaj novitet pridružuje se modelima RAV4, C-HR i dolazećem Yarisu Cross, čime se zaokružuje Toyotina jedinstvena ponuda SUV modela za Evropu. Pokreće ga moćni HEV pogon (182 kW/248 KS), koji čine benzinski agregat od 2,5 litara i dva elektro-motora. Pametni AWD-i (All-Wheel Drive-intelligent) omogućava raspodelu obrtnog momenta od 100:0 do 20:80 odsto između prednje i zadnje osovine, čime se obezbeđuju izuzetne vozne karakteristike na putu i van njega.

U Premium paketu kupcima su na raspolaganju aluminijumski točkovi od 20 inča, pokretni panoramski krov, Harman ozvučenje sa 11 JBL zvučnika, multimedijalni displej dijagonale 12,3 inča, sedišta presvučena perforiranom kožom, grejanje i hlađenje prednjih sedišta, grejanje sedišta u drugom redu, Panoramic View Monitor (PVM) sistem sa četiri kamere za nadzor od 360 stepeni oko vozila i pogledom iz ptičije perspektive, i mnoga druga luksuzna oprema. Highlander Elegant tokom Toyota sajma 2021 koštaće 49.900 evra, a pored akcijske cene dobija se i metalik boja bez doplate.

Pola-pola finansiranje bez kamate

Osim noviteta koji su dodatno osvežili i onako veoma bogatu gamu vozila, Toyota Srbija pripremila je za sajamske dane i sjajnu finansijsku ponudu zamodele A, B i C tržišnog segmenta. Odabrani modeli mogu da se nabave putem pola-pola finansiranja, koje podrazumeva uplatu polovine vrednosti vozila odmah i druge polovine uz plaćanje na rate bez kamate. Aygo, Yaris i C-HR na taj način mogu da se otplaćuju do pet godina (60 rata), a sve verzije Corolle do četiri (48 rata).

Aygo 1.0 X-Play (sajamska cena 11.240 evra), uz pola-pola finansiranje može da se nabavi s učešćem od 5.620 evra i 60 mesečnih rata po 94 EUR (u dinarskoj protivvrednosti). Za Yaris 1.5 Stella (sajamska cena 14.990 evra) učešće je 7.495 evra, a rata 125 evra, dok je u slučaju C-HR-a 1.8 HEV s paketom opreme C-Enter (sajamska cena 25.900 evra) prva uplata 12.950, a rata 216 evra. Corolla Sedan 1.5 Luna (sajamska cena 17.390 evra) dostupna je uz učešće od 8.695 evra i plaćanje 48 rata po 181 evro, a Corolla HB 1.8 HEV Luna (sajamska cena 24.800 evra) uz prvo plaćanje od 12.400 evra i ratu od 258 evra.

Komentari(0)

sortiraj