Saša Pejić - Gosti potpuno sigurni u ugostiteljskim objektima

Ugostiteljski lokali su počeli da rade pre nekoliko nedelja, a preporučene mere su i dalje ostale na snazi, tako da su gosti bezbedni

    foto: Tri šešira
    Podeli




Mere podrazumevaju da zaposleni moraju da nose zaštitne maske, da pojačaju dezinfekciju celog prostora, postave dezinfekcione barijere, a restoran „Tri šešira“ je otišao korak dalje i gostima obezbedio beskontaktne jelovnike, koje mogu pogledati preko mobilnog telefona.

Bogata istorija

Omiljen svim generacijama, restoran „Tri šešira“ beleži 156 godina postojanja tokom kojih je bio svedok mnogih turbulentnih perioda naše istorije. Ime „Tri šešira" dobio je po fabrici šešira. Naime, na mestu današnje kafane u 19. veku nalazila se radionica za izradu šešira u vlasništvu porodice Dimović. Šeširi nisu skinuti ni kada je umesto radionice otvoren šnajderaj za ugledne dame, ni kada je šnajderaj ustupio mestu kafani 1864. godine.

Budući da je ova kafana postala popularna vrlo brzo, gosti su je sami nazvali po onome što je na njoj bilo upečatljivo - tri limena šešira na njenom ulazu. Da bi se pobrojali svi istaknuti gosti ove kafane tokom više od 150 godina bila bi potrebna čitava knjiga - što se i desilo. Ovaj restoran je jedan od retkih o kome je jedan novinar Miroslav Stefanović napisao knjigu „Kod tri šešira“.

Saša Pejić

Saša Pejić, direktor ugostiteljskog objekta „Tri šešira“, kaže da su primenili sve mere koje je država propisala.

-Počeli smo sa radom 4. juna i sada se sve polako vraća u normalu. Naši zaposleni nose maske, rukavice, radimo jednom mesečno obaveznu virusnu dezinfekciju lokala, postavili smo dezobarijere, uradili smo beskontaktni jelovnik, tako da svako može putem svog telefona da pristupi kompletnom jelovnik i ne mora da koristi papirni meni. Vodimo računa o svakom gostu, radi se dodatna dezinfekcija slanika, tanjira, čaša - objašnjava Pejić.

Apatinska pivara je snabdela zaštitim sredstvima

Kako bi pomogla ugostiteljskim objektima i omogućila njihovim gostima da se osećaju bezbednije, Apatinska pivara je snabdela zaštitim sredstvima više od 1.500 kafića i restorana. Podeljeno je 45.000 rukavica, 23.000 maski i 3.000 litara dezinfekcionog sredstva. Ove mere su uspostavljene u cilju zaštite kako zaposlenih, tako i gostiju.

Trenutna situacija za ugostitelje je veoma izazovna, jer se funkcionisanje odvija u značajno izmenjenim okolnostima, ali su svi preduzeli propisane mere, u čemu im mnogo pomogla donacija Apatinske pivare.

Sve zalihe zamenjene svežim pivom

Kako bi obezbedili ljubiteljima Jelen piva uživanje u omiljenom piću sve zalihe koje su postojale u ugostiteljskim objektima, zamenjene su novim i svežim pivom.

-Sa Apatinskom pivarom imamo odličan partnerski odnos, ova donacija nam znači i drago nam je da su nas se setili - objašnjava on i dodaje da im je jedino ova firma obezbedila zaštitnu opremu.

Restoran nije radio od 21. marta, a povratku u pre svega baštu obradovali su se gosti, ali i zaposleni.

-Bili smo nestrpljivi da se vratimo na posao, jer smo navikli da radimo. Očekujemo da će se posao vratiti na nivo kakav je bio ranije. Sve to ide polako, ne može ništa na silu. Kod nas su do krize dolazili gosti iz doslovno celog sveta. Sada smo na duži rok uskraćeni za njihov dolazak, ali imamo naše stalne goste. Moram da istaknem da nismo otpustili ni jednog radnika, to je bio stav firme i pre mere države za subvenciju - kaže Saša Pejić.

Na pitanje koje se pivo najviše traži u njihovom restoranu, Pejić kaže da je to ubedljivo točeno Jelen pivo.

-U restoranu svako veče svira čak 37 muzičara, odnosno 7 orkestara. Krenula su manja venčanja i proslave, nadamo se da će sve tek zaživeti. Leto je tek počelo - zaključuje on.

Apatinska pivara i Jelen pivo prepoznali su trenutak u društvu kada je važno pozvati na ličnu, ali i kolektivnu odgovornost, i sve to uz neraskidivu povezanost brenda i njegovih ljubitelja.

Komentari(0)

sortiraj