

Od piva kao jednog od najpopularnijih pića na svetu očekuje se da donese priču sa kojom možemo da se poistovetimo, emociju koju možemo da osetimo ili vrednosti u kojim se i sami prepoznajemo
Pivske reklame odavno nemaju za cilj samo da prodaju proizvod. Od piva kao jednog od najpopularnijih pića na svetu očekuje se da donese priču sa kojom možemo da se poistovetimo, emociju koju možemo da osetimo ili vrednosti u kojim se i sami prepoznajemo. Ovaj način komunikacije sa potrošačima donelo je, u maniru velikih svetskih brendova, i Nikšićko Pivo.
Originalne reklame Nikšićkog piva za
kratko vreme osvojile su srca gledalaca. Neodoljivo šarmantni likovi
zahvaljujući izazovu vremeplova proživljavaju kontrast života na planini i
svega onoga što vek kasnije nudi budućnost, a istovremeno nas podsećaju i na
zaboravljene reči koje u modernom kontekstu imaju sasvim drugi šmek. Nakon
nezaboravnih fora poput „sokoćala“ i „Viđi ove što u mjesto trče, a viđi
Nikšićko“, u nastavku kampanje ponovo gledamo autentične likove, poznatu
glumačku postavu iz ovog serijala. Aktere serijala i ovaj put „more“
vanvremenska pitanja, brige i teme, karakteristične za naše podneblje, a koja
ponovo donose nezaboravan humor.
Vrativši se u vreme nastanka piva u
Nikšiću, naši najpoznatiji pivari u novoj reklami zapitali su se kako bi stari
Crnogorci pre više od veka reagovali na revolucionarnu ideju o česmi koja toči
pivo, na male metalne buriće koji proizvode karakterističan zvuk: „kssssss“.
Takvo osveženje Nikšićko je donelo aktuelnom “Oduvijek moderno” kampanjom, koja
se ponovo izdvaja po duhovitim situacijama i dijalozima. Tu su i potpuno
nadrealni obrti, poput onog kad našim junacima nestane Nikšićkog piva i kao rešenje
se pojavi: poručiti pivo mejlom!
Reklama Nikšićkog piva došla je u pravom periodu, kada nam svima treba smeha i dobrog raspoloženja. Podsećanja na to da sve prolazi, ali da ipak postoje vrednosti koje traju - poštovanje, prijateljstvo, kvalitet.
Komentari(0)