RAV4 - Novi predvodnik Toyotine serije hibrida

Toyota proširuje gamu SUV modela RAV4 verzijom Plug-in Hybrid. RAV4 Plug-in Hybrid će imati svetsku premijeru na Salonu automobila u Los Anđelesu

    foto: Toyota
    Podeli


Toyota otvara važno novo poglavlje u istoriji RAV4, originalnog rekreativnog/lifestyle SUV-a po kome je ova klasa vozila prepoznatljiva, svetskom premijerom novog RAV4 Plug-in Hybrida na Salonu automobila u Los Anđelesu. Ova prva plug-in hibridna električna verzija RAV4 kruna je više od 20 godina liderstva kompanije Toyota na polju tehnologije i proizvodnje hibridnih pogonskih sklopova, a korisnicima nudi vozilo koje teži da bude još snažnije i efikasnije od bilo kog drugog u svojoj klasi, u pogledu emisije štetnih gasova i niske potrošnje goriva.

Vrhunac pete generacije

Predstavlja vrhunac pete generacije RAV4 serije. To je varijanta koja je još jednom potvrdila istorijski status ove Toyote, kao jednog od najpopularnijih SUV vozila u Evropi, sa 120.000 porudžbina otkada je lansiran na tržište ranije ove godine, uključujući više od 105.000 hibrida (Zapadna Evropa).

Velika snaga i visoke performanse

Pozicija modela RAV4 Plug-in Hybrid, kao najboljeg iz RAV4 serije i predvodnika aktuelne serije hibridnih električnih vozila kompanije Toyota, bazira se na kombinaciji velike snage i visokih performansi, izuzetne efikasnosti, vrhunskih dinamičkih sposobnosti GA-K platforme i sjajnim mogućnostima upravljanja na putu i van njega, zahvaljujući standardnom AWD-i inteligentnom sistemu električnog pogona na sva četiri točka.

Do stotke za 6,2 sekunde

Iskustvom stečenim kroz razvoj dve generacije Prius Plug-in Hybrid modela, Toyota je ohrabrena da proizvede nov impresivan pogonski sklop za RAV4. S punom sistemskom izlaznom snagom od 306 KS, ovaj RAV4 ima potencijal da ubrza do 100 km/h iz mesta za samo 6,2 sekunde, tako pobeđujući svu konkurenciju na konvencionalni pogon. Pored toga, teži da zadovolji ekonomičnost emisije CO2 i potrošnje goriva na najbolji način u svojoj klasi - podaci o WLTP-standardu pre homologacije, kompanije Toyota, ukazuju na emisiju CO2 manju od 30 g/km. Ovaj stepen nije nadmašio nijedan od aktuelnih D-segment plug-in AWD SUV hibrida.

Benzinski 2,5-litarski Hybrid Dynamic Force motor

Toyota je ulagala u napredak u performansama koje električna energija može da omogući, u cilju dostizanja značajnog povećanja izlazne snage, u poređenju sa standardnim RAV4 Hybridom. Razvijena je nova litijum-jonska baterija velikog kapaciteta i dodat pojačani konverter jedinici za kontrolu snage hibridnog sistema. Benzinski 2,5-litarski Hybrid Dynamic Force motor je isti kao i kod standardnog RAV4 Hybrida.

Na tržištu u drugoj polovini 2020. godine

Rezultat nije samo efikasno ubrzanje iz stanja mirovanja. RAV4 Plug-in Hybrid će takođe imati mogućnost prelaska većeg broja kilometara u čistom EV modu, uz nula potrošnje goriva i emisije gasova. Očekivani broj pređenih kilometara je (WLTP standard) 60, što je više od drugih konkurentnih plug-in SUV hibrida, uz to i više od 50 pređenih kilometara dnevno, što je evropski prosek u vožnji do posla i nazad. Novi RAV4 Plug-in Hybrid očekuje se na tržištu u drugoj polovini 2020. godine.

Komentari(0)

sortiraj