Predstavljena potpuno nova Honda HR-V

Potpuno novi model Honda HR-V e:HEV pokreće Hondina najnaprednija tehnologija hibridnog pogona koja obezbeđuje spoj efikasnih i fleksibilnih performansi

    foto: HONDA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Ovaj kompaktni SUV pridružuje se paleti modela sa oznakom Honda e:HEV (hibridno električno vozilo) i predstavlja možda i konačan korak ka potpunoj orjentaciji HONDA brenda elektrifikaciji svih svojih udarnih evropskih modela za 2022. HONDA e:HEV hibridna tehnologija brine za rafinirano uživanje u vožnji uz veoma agilne performanse i impresivnu ekonomičnost. Sistem sadrži dva snažna kompaktna elektromotora uparena sa i-VTEC benzinskim motorom od 1.5 litara, maksimalne snage od 96 kW (131 KS) i maksimalnog momenta od 253Nm pri 4,500 rpm.

e:HEV postavke donose tri zasebna režima vožnje koji se automatski aktiviraju prema potrebi i zahtevu. Maksimalnu efikasnost HONDA HR-V obezbeđuje u električnom režimu rada, uz neprimetan prelaz na hibridni režim rada kada je potrebno da motor radi na višim obrtajima, i konačno do benzinskog motora koji se koristi za konstantnu vožnju pri višim brzinama. Voznu dinamičnost menjaju različiti režimi rada – Sport, Normal and Econ, dok se upravljanje preko jedne papučice, bilo za dodavanje gasa ili kočenje, može odabrati preko B režima vožnje, za pravo EV iskustvo u vožnji. Stepen regeneracije energije i efekat kočenja može se podesiti u skladu sa onim što vozač najviše voli i to preko birača „Deceleration Selector“ iza upravljača kako bi se obezbedila raznovrsnost u vožnji.

Potpuno nova Honda HR-V donosi sisteme za povezivanje koji će vaše svakodnevne obaveze, s lakoćom povezati sa vašim vozilom. Intuitivni interfejs sa LCD ekranom od 9 inča osetljivim na dodir, dizajniran je da potpuno minimizira uticaj na vozača, i svojim pojednostavljenim menijem za podešavanja omogućava praktičan pristup svim funkcijama i komandama. Vozač sam odlučuje i podešava napredne funkcije za asistenciju u vožnji preko displeja od 7 inča na TFT e:HEV pokazivaču, kako bi dodatno umanjio sva moguća ometanja tokom vožnje. Interfejs, kojim se upravlja preko već odomaćenog stila i komandi na smart telefonu, omogućava funkciju „smartphone mirroring“ preko Apple CarPlay (uz Bluetooth, WiFi ili preko kabla) i Android Auto (kabl).

Potpuno novi HR-V po prvi put je opremljen sistemom SENSING™, koji donosi kompletnu ponudu najnaprednijih bezbednosnih tehnologija i sistema asistencije. Honda SENSING™ dobija unapređene verzije za sve nove HR-V modele uz osveženja za novu širu, monokularnu prednju kameru visoke rezolucije i čipove za brzo procesiranje slike na velikim brzinama kojima se unapređuje rad prethodnih verzija kamera i radarskih senzora. Pored unapređenja u radu sistema za noćno prepoznavanje pešaka i izbegavanje i dobro poznatog CMBS sistema, sada se detektuju sva vozila koja dolazeći u susret prilaze liniji kretanja vozila, uključujući i bicikliste i motocikliste, uz posledično aktiviranje kočionog sistema. Novi adaptivni tempomat (ACC) deo je svih novih HR-V modela i služi da dodatno unapredi bezbednost pri promeni trake ili preticanja vozila. Ugao upravljača i bočna G-sila se proveravaju prema snimcima koje kamera dostavlja u vožnji pri većim brzinama pre i tokom manevra. Rezultat je bezbedniji i rafiniraniji polazak. ACC sadrži i funkciju praćenja pri nižoj brzini i kontrolu kočenja koja se može aktivirati u vožnji nizbrdo.

Sistem za praćenje mrtvog ugla (Blind Spot) sastavni je deo novog HR-V. Sistem koristi radarsku tehnologiju za automatsku detekciju vozila u vozačevom mrtvom uglu i obaveštava ga preko lampice za upozorenje koja treperi sa retrovizora. Razdaljina za uočavanje unapređena je sa 3 na 25 metara i doprinosi osećaju sigurnosti. Unapređen je sistem za praćenje saobraćaja - Cross Traffic Monitor, koji koristi bočne radarske senzore da upozori vozača na vozila koja dolaze sa leve ili desne strane u vožnji u rikverc. Za to se brinu audio i vizuelni sistemi upozorenja. Kontrola pri spuštanju nizbrdo - Hill Descent Control, po prvi put je dostupna za HR-V u Evropi, i operativna je već pri minimalnoj brzini od 3 km/h. Tehnologija omogućava veći stepen kontrole i sigurnosti na podlogama niskog koeficijenta prianjanja, i strmim stazama s ciljem olakšavanja vožnje u velikom broju različitih situacija – od izlaska iz parkinga pod strmim nagibom do vožnje po strminama pod snegom.

Osećaj povezanosti za spoljašnjim svetom počinje zahvaljujući velikoj preglednosti. S tom namenom je izvedeno više unapređenja. Pre svega, vozačeva pozicija sada je za 10 mm viša nego u prethodnom modelu. Prozori su dizajnirani tako da prime što veću količinu svetlosti uz sav vizuelni doprinos koji daje horizontalna, bešumna instrument tabla orijentisana prema ravnoj liniji poklopca motora. Dodatno, nosači retrovizora su spušteni i dodatno unapređuju vidljivost u opsegu koji je potreban pri skretanju. Novi HR-V obezbeđuje više prostora za noge i ramena putnika, te time i atmosferu prostranosti i komfora. Pored dodatnog prostora od 35 mm za noge putnika pozadi, u poređenju sa prethodnom generacijom HR-V dostupno je i dvostruko podešavanje naslona sedišta, koje je Honda omogućila rasporedom rezervoara i pametno spakovanim komponentama hibridnog sistema.

Linija dizajna usmerena je ka napred dok ravne površine nove generacije HONDE HR-V e:HEV modela oslikavaju filozofiju i karakter brenda – moderan dizajn je jednostavan, jasan i krasi sve novije Hondine modele. Vitka silueta postignuta je uz 10 mm veće odstojanje od tla i uz smanjenje visine krova za 20 mm, u poređenju sa prethodnim modelom. Točkovi su porasli na 18 inča, i sada su standardni za sve nove HR-V verzije; prednji prepust je smanjen i odaje robusnu SUV pojavu.

Jasan i jednostavan dizajn postignut je zahvaljujući ravnim površinama vozila a svi detalji usklađeni su u ukupni oblik karoserije. Prednji kraj je istaknut dok su A-stubovi povučeni nazad kako bi hauba bila izdužena, jer tako i dolikuje premijum modelu, čime se kompletna kabina pomera nazad i daje svoj doprinos izduženosti i proporcijama koje krase kupe modele. U kabini novog modela Honda HR-V, svaki element dizajna posvećen je osećaju prostranosti i prozračnosti koja putnike povezuje sa spoljašnjim svetom, uz sav komfor i praktičnost kakvi se ne mogu naći kod drugih SUV konkurenata u ovom segmentu. Najsavremenije vrste materijala i tkanina odišu kvalitetom i postojanošću a na dodir pokazuju šta znači fraza premijum kvalitet.

Postavka krova inspirisana linjom kupea ne umanjuje pristup prtljažniku. Kombinacija Magičnih sedišta, niži utovarni prag prtljažnih vrata, luk otvaranja prtljažnika, ravna prtljažna podnica, predstavljaju zajedniku kombinaciju koja omogućava ovako pametna rešenja pakovanja prtljaga. Rezultat je prtljažni prostor koji lako prima veliki izbor torbi i kofera kao i opreme potrebne za svakodnevno uživanje.

Prilikom oblikovanja novog HONDA HR-V modela, Honda se vodila idejom da stvori poželjan automobil koji spaja nesvakidašnji dizajn, izuzetnu efikasnost i vrhunsku upotrebljivost. Stvoren sa idejom da ispuni zahtevne potrebe savremenog potrošača, novi model uspeva da nađe ravnotežu između stila koji krasi premijum SUV model i vanrednu prostranost, sa kompaktnim dimenzijama i pristupom koji omogućava lagan ulazak i izlazak iz vozila svim putnicima.

Komentari(0)

sortiraj