Predstavljen novi Renault Clio

Prestonica je čekala i dočekala! Posle Salona automobila u Ženevi juče je na Beogradskom sajmu novinarima predstavljen potpuno novi Renault Clio

    foto: Dragan Stanimirović
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Fantastičan spoljašnji izgled, kao i lepo izvajana unutrašnjost krasi novog francuskog lepotana na četiri točka! Peta generacija jednog od najpopularnijih modela B-segmenta izgleda najbolje do sada. Na njegovu kupovinu kao i cenu moramo sačekati do septembra, a dotle možemo uživati u njegovom izgledu na Međunarodnom salonu automobila u Beogradu do 31. marta.

-Glavna zvezda našeg štanda je Renaut Clio. Njega ćemo početi da prodajemo od jeseni - rekao je Milan Belin, generalni direktor Renault-Nissan Srbija, na promociji novog francuskog četvorotočkaša.

Simbol Renaulta

Model Clio je sa 15 miliona prodatih primeraka postao simbol Renaulta, a sada je došao trenutak za predstavljanje njegove pete generacije u Beogradu! Od prvog predstavljanja 1990. godine Clio je postao najprodavaniji automobil grupe Renault u svetu. Najčešće je nosio titulu omiljenog automobila Francuza, a na tronu B segmenta u Evropi nalazi se od 2013. godine.

Novi Clio dizajniran je uzimajući u obzir dvojno načelo „evolucije i revolucije” i potpuno menja pravila - spoljašnji dizajn postao je zreliji, dok je dizajn unutrašnjosti potpuno izmenjen. Isklesanije linije i odvažniji prednji kraj čine novi Clio dinamičnijim i savremenijim. Revolucija je očigledna u unutrašnjosti. Sasvim redizajnirana unutrašnjost nadahnuta je višom klasom, kako u smislu utiska kvaliteta, tako i u smislu dostupnih tehnologija. Njegova unutrašnjost je unapređena kako tehnološki tako i dizajnerski. Potpuno nova i jako lepa instrument tabla je digitalizovana. Novi Clio će biti prvi model Grupe koji će ponuditi E-Tech hibridni motor zasnovan na tehnologiji koju je razvio Renault.

Kao što smo pisali i ranije o ovom francuskom gradskom lepotanu na četiri točka, pored atraktivanog dizajna, novi Clio ima bolji izbor materijala, upakovan je sa najmodernijom i najnovijom tehnologijom, opremljen je ekranom osetljivim na dodir od 7 do 10 inča, što možemo reći da je najbolja ponuda u gradskoj klasi vozila. Dominira centralnom konzolom, a ispod samog displeja nalaze se “točkići” za klima uređaj. Menjač je podignut ka centralnoj konzoli i svakako je jedna od lepših novina u kabini. Upravljač standardan za ovu marku automobila.

Spoljašnji dizajn osvaja na prvi pogled

Dizajn spoljašnjosti pleni i osvaja na prvi pogled. Peta generacija Clia vizualno se ugledao na aktuelni model Megan. Prednji deo vozila sada izgleda agresivnije i “mišićavije”, a njegovu svežu liniju ističu dnevna led svetla koja su u obliku slova C. Otvori za vazduh na braniku su sada veći, a hauba je za razliku od Clia 4 izvajana u tri vertikalne linije.

Povećan prtljažni prostor

Od svog prethodnika ima veći prtljažni prostor za 91, pa sada ukupno iznosi 391 litar. U vozilu ima 26 litara prostora za odlaganje sitnica. Od prethodnog modela je neznatno manji, a lakši je za oko dvadesetak kilograma. Aerodinamika vozila je unapređena jer je novi Clio 30 milimetara niži i 15 kraći.

Ispod haube će se nalaziti novi 1,5 litarski Blue dCi agregat od 85 KS, a jača verzija je od 115 KS. Što se tiče benzinskog agregata Clio dolazi sa 1.0 litarskim SCe motorom od 65 i 75 KS, kao i jednolitarski TCe od 100 i 130 KS. Agregati će biti upareni sa petostepenim manuelnim, CVT i automatskim sedmostepenim menjačem i duplim kvačilom.

Novi hibrid od 2020. godine

Novost je svakako i Plug-in hibridni Renault Clio koji će na svetsko tržište doći sredinom 2020. godine. Novi hibrid nazvan je E-Tech i kombinuje 1,6 benzinski agregat sa dva elektromotora, kao i baterijom kapaciteta 1,2 kWh. Renault će kupcima ponuditi i novi sportski paket opreme RS Line, koji menja dosadašnji GT-Line. Pored premijernog Clia, na Renaultovom štandu, mogu se videti Kadjar, Senic i mnoga druga vozila iz game. Međutim, svakao ono što još privlači pažnju su i električni modeli Zoe i Twizy.

Komentari(0)

sortiraj