Pobedniku 108-og Tour de France-a uručen pehar od kristalnog stakla

Za svoju drugu ukupnu pobedu na Tour de France-u, Tadej Pogačar je primio pobednički pehar, koji je dizajnirao Škoda Auto i izrađen je od češkog kristalnog stakla

    foto: Škoda
    Podeli




Dvadesetdvogodišnji Slovenac nadmašio je konkurenciju u verovatno najzahtevnijoj svetskoj biciklističkoj trci, prešavši 3.414 kilometara. Potpuno električni Škoda Enzaq iV još je jednom predvodio peloton („Red Car“) u završnoj fazi do Pariza. Škoda Auto podržava biciklizam kao glavni partner događaja od 2004. godine.

Thomas Schafer

-Ovo je 18. godina kako Škoda Auto podržava Tour de France kao glavni partner, i to sa dobrim razlogom. Istorija naše kompanije započela je pre više od 125 godina proizvodnjom bicikala. Našim širokim angažmanom, od osnovnih i pomoćnih vozila do zelenog dresa i pobedničkog trofeja, predstavljamo svoj brend milionskoj publici tokom najpoznatije biciklističke trke - rekao je Thomas Schafer, izvršni direktor Škoda Auto.

108. Tour de France

108. Tour de France započeo je Grand Depart-om u Brestu u Bretanji. Na ruti od 3.414 kilometara u 21 etapi kroz Francusku, kao i kneževinu Andoru, Tadej Pogačar trijumfovao je kao najbolji vozač i primio svoj pehar od kristalnog stakla. Peter Olah, rukovodilac sektora za dizajn enterijera u Škoda Auto, ponovo je bio odgovoran za dizajn upečatljivog pobedničkog pehara. Za ovogodišnji događaj nadahnut je temama koje su sinonim za biciklizam - priroda, ekologija i čista energija. Kristal je ukrašen simboličnim vlasima trave koje se vijugaju. Remek-dela od češkog stakla, visoka su 60 centimetara i teška četiri kilograma, a proizvedeni su na tradicionalan način u kompaniji Lasvit iz Novy Bor.

Škoda ustupila 250 vozila

Kao oficijalni generalni sponzor Tour de France-a, Škoda Auto je ove godine ustupila 250 vozila organizatorima trke. Među njima je bilo i komandno vozilo Škoda Enyaq iV, koje je direktoru Tour de France-a Christian Prudhomme služilo kao mobilni kontrolni centar na 15 od 21 etape. Potpuno električni SUV bio je „Red Car“ na poslednjoj etapi do Jelisejskih polja u Parizu. U nekim fazama je Enyaq iV zamenjen modelom Škoda Superb iV s plug-in hibridnim pogonom. Pored toga, flotu je takođe činila i četvrta generacija najprodavanijeg modela Octavia, gradski SUV Kamiq, kao i veći SUV modeli Karoq i Kodiaq.

Vozila prešla dva miliona kilometara

Ukupno su vozila prešla 2.000.000 kilometara tokom Tour de France-a. Škoda Auto je ljubiteljima biciklizma širom sveta pružila priliku da prate akciju na stazi i iza kulisa putem službene Tour de France aplikacije i web stranice www.welovecycling.com.

Komentari(0)

sortiraj