Petar Stefanović - LG proizvodi napravljeni da traju

Petar Stefanović, rukovodilac LG TV/AV prodaje za Srbiju i Crnu Goru kaže za makina.rs da ono što LG izdvaja od drugih kompanija je pre svega briga o ljudima, vrhunski kvalitet i raznolikost proizvoda

    foto: Privatna arhiva
    Podeli




Filozofija kompanije LG zasnovana je na ljudima, iskrenosti i poštovanju osnovnih principa. Da li je tako i u Srbiji?

-Naravno. Između ostalog, naša filozofija je zasnovana i na humanosti, dok smo kroz celokupno poslovanje fokusirani na to da održimo bliske odnose sa našim korisnicima širom sveta. Samim tim, našu filozofiju svuda jednako primenjujemo. Ista je u Srbiji kao i u 50 drugih zemalja u kojima poslujemo. Naša transparentnost i direktan pristup sa zaposlenima, kupcima, dobavljačima i partnerima mogu da služe kao primer kako osnovni principi, ako se uspešno implementiraju, mogu biti univerzalni nezavisno od kulturološke i potrošačke specifičnosti zemlje domaćina.

Kompanija LG Electronics je osnovana 1958. godine. U Srbiji postoji već 14 godina. Za ovaj, reklo bi se, kratak period uspeli ste da postanete jedan od vodećih brendova kod nas. U čemu je tajna uspeha?

-Na prvi pogled ljudima se uvek čini da je ovako velikim kompanijama uspeh zagarantovan. Ako ne zagarantovan, a onda da nam je veoma malo potrebno da do istog stignemo. Međutim, to u praksi zaista nije tako. Mogao bih lako reći da je recept za uspeh nešto malo planiranja, istančanog sluha za potrebe korisnika, hrabrost, srčanost, inovativnost u razmišljanju… Spisak bi zaista mogao da bude dugačak, ali u praksi je drugačije. Tajna uspeha leži u dugoročnom planiranju, posvećenosti institucionalizovanim vrednostima, strašću ka inovacijama i odlučnošću da kreiramo srećniji i bolji život za naše korisnike. Da bi vas ljudi uopšte uzeli u razmatranje, morate da stvorite poverenje kod njih. A to možete samo ako imate proizvode koji će im na svakodnevnom nivou olakšati život, učiniti ga jednostavnijim i srećnijim. Neophodno je staviti ljude u prvi plan, što znači brinuti za svakog pojedinca kako u poslovanju, tako i u stvaranju novih tržišnih vrednosti. Upravo je u tome tajna našeg uspeha. U doslednoj primeni osnovnih principa i vizije koju imamo od svog osnivanja. Danas smo svedoci njene dalekovidosti i ponosni smo što su i kupci u Srbiji to prepoznali u poslednjih 14 godina.

Šta je to po čemu se LG izdvaja od ostalih proizvođača u Srbiji?

-Ono što LG izdvaja od drugih kompanija je pre svega briga o ljudima, vrhunski kvalitet i raznolikost proizvoda. Pioniri smo na polju mnogih implementiranih tehnologija, naši proizvodi su napravljeni da traju, kontinuirano ulažemo u inovativne tehnologije i njihovu praktičnu primenu. S druge strane, verujem da ljudi prepoznaju i da smo kompanija koja poštuje etičke principe tržišta, kao i našu posvećenost lokalnoj zajednici u kojoj poslujemo kroz brojna ulaganja u društveno odgovorne projekte. Život je samo jedan, i mi iskreno verujemo da za naše potrošače moramo da ga učinimo lepšim i lakšim. Jer, uvek i svuda nastojimo da pružimo više od zabave, da pružimo doživljaj života. „Život je lep” je moto koji nas vodi kroz ovaj izuzetno dinamičan i više nego inspirativan put kroz IT tržište.

LG Srbija proteklih nekoliko godina u prodaji, kao i u mnogobrojnim inovacijama, beleži zavidne rezultate. Da li je tradicija nastavljena i u 2020. i šta kupci u Srbiji mogu da očekuju od inovacija do kraja tekuće godine?

-LG je lider na tržištu kada govorimo o OLED televizorima, i iz godine u godinu dižemo lestvicu na ovom polju. I ove godine naši potrošači od LG OLED, ali i LG NanoCell televizora mogu da očekuju inovativni dizajn, najbolji kvalitet slike, poboljšane funkcije veštačke inteligencije, ali i široki izbor zabavnog sadržaja. Ogromni pomaci u kvalitetu slike napravljeni su zahvaljujući novim procesorima Alpha 9 Generacije. Ovaj napredni procesor koristi unapređenu procesorsku snagu, kao i algoritme dubinskog učenja veštačke inteligencije kako bi dodatno poboljšao kvalitet slike i omogućio niz specijalizovanih funkcija za različite vrste sadržaja - filmove, video igre i sport, što je za naše korisnike od velike važnosti. To donosi potpuno novi nivo korisničkog iskustva i uživanja u sadržaju. Ono što korisnici mogu da očekuju su novi modeli iz OLED serije, posebno OLED 8K televizori, NanoCell i UHD serije. Potrošačima ćemo svakako ponuditi i brojne novitete kada je reč o zvučnicima, slušalicama i monitora.

Kompanija LG Electronics predstavila je proteklih godina mnoge nove proizvode i primenila fantastične tehnologije u svojim uređajima. Na šta građani Srbije, koji su verni LG brendu, treba da obrate pažnju kada je reč o inovacijama u bliskoj budućnosti?

-U treću deceniju 21. veka zakoračili smo sa velikim željama i ambicijama, svesni odgovornosti koje imamo prema kupcima u Srbiji koji sa pravom od nas očekuju najbolje. LG televizori će omogućiti potpuno novo iskustvo gledanja i zabave, jer su tehnologije vizuelnog prikaza personalizovane za svačiji ukus. Naši 5G telefoni će značajno ubrzati surfovanje internetom, olakšati deljenje informacija i omogućiti mobilnu kontrolu nad naših domova. Preko ThinQ aplikacije, omogućili smo komandu nad svim kućnim aparatima preko mobilnih telefona, bilo da želimo da uključimo klimu, rashladimo piće u frižideru, operemo ili osušimo veš. Inovacije na polju veštačke inteligencije omogućiće našim aparatima i da nam “sugerišu“ šta i kada da radimo, što će nam značajno olakšati kućne poslove i uštedeti vreme.

Ne možemo da zaobiđemo i ne postavimo pitanje o proteklom Sajmu tehnologije u Las Vegasu.

-Više od 150 priznanja na CES sajmu u Las Vegasu za LG najbolji su uvod u 2020. godinu i pokazatelj ozbiljnosti naše kompanije kada govorimo o inovacijama i ulaganjima u proizvode. Već šestu godinu zaredom, LG OLED je dobio nagradu kao zvanično najbolji televizor na CES-u. Osim nagrade za najbolji televizor, naši LG OLED televizori su dominirali sa 83 priznanja, uključujući i nekoliko nagrada za najbolje inovacije u kategoriji video displeja koju su odneli model LG SIGNATURE OLED TV RX (model 65RX) i njegov zakrivljeni „rođak“ LG Signature RX Rollable OLED. Na svakom sajmu na kome se pojavimo, LG osvaja brojne nagrade što je potvrda naše uspešnosti i posvećenosti kupcima.

LG OLED, ali i LG NanoCell televizori za 2020. godinu zadivljuju inovativnim dizajnom, najboljim kvalitetom slike, poboljšanim funkcijama i širokim izborom zabavnog sadržaja. Da li možete ukratko da nam kažete koje su prednosti ovih televizora od prethodnih generacija?

-LG OLED i NanoCell televizori su neprikosnoveni na tržištu kada je reč o kvalitetu slike. OLED tehnologija poseduje organske diode (Organic Light Emitting Diode) bez izvora crne svetlosti, što znači da omogućava savršenu crnu boju koja omogućava neverovatan kontrast, nezavisno da li je ekran ravan ili zakrivljen. NanoCell donosi fascinantnu živopisnost boja, veću oštrinu i detalje u svakom nanometru. Kvalitet slike OLED i NanoCell televizora ne samo da poboljšava vizuelno iskustvo dok gledate film ili igrate igrice već vas na potpuno novi način “uvlači“ u svoj sadržaj. Razlike su u detaljima i preferencijama kupaca, ne i kvalitetu. Takođe, nastojimo i da održimo minimalizam u dizajnu, ne štedeći pritom na performansama pa su naši televizori tanki, svedeni, elegantnog dizajna, potpuno uklopivi u svaki dom. Siguran sam da će u ovoj deceniji većina domaćinstava koristiti televizore sa OLED ili NanoCell tehnologijom.

Portal makina.rs, pored, tehnoloških inovacija, svakodnevno prati automobilsku industriju! Koji automobil trenutno vozite i da li ispunjava vaša očekivanja i zbog čega?

-Ima u ovome neke simbolike, jer eto radim u jednoj južnokorejskoj kompaniji i vozim automobil jedne južnokorejske kompanije. Bez šale sada, odlučio sam se za automobil Kia Ceed jer je reč o vrlo kvalitetnom automobilu, pristupačne cene. Karakteriše ga moderan dizajn, napredni agregati i visoki bezbednosni standardi. To je ono što mi je potrebno od automobila.

Dragan Stanimirović

Komentari(0)

sortiraj