Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

Nemački Opel će nastaviti svoju trenutnu izvoznu ofanzivu povratkom na važno japansko tržište. Lansiranjem brenda Opel će pomoći PSA grupi da proširi svoju ponudu u Japanu i privuče nove kupce

    foto: OPEL
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Počevši od sledeće godine, brend će lansirati tri modela u svom prvom koraku - najprodavaniju Corsu, koja u Japanu može imati drugačiji naziv, multifunkcionalni Combo Life i Grandland X kompaktni SUV. Ostali modeli biće lansirani kasnije.

Michael Lohscheller

-Japansko tržište automobila jedno je od najvećih na svetu. Opel ima odličnu reputaciju kao nemački brend. Stoga je naš povratak u Japan veoma važan korak ka značajnom povećanju našeg profitabilnog izvoza, kao što smo obećali u PACE! planu. Opel postaje globalni, a naš povratak u Japan je još jedan dokaz tome - rekao je generalni direktor Opela Michael Lohscheller.

Opel i PSA grupa

U Japanu će Opel biti deo Nacionalne prodajne organizacije PSA grupe i moći će da koristi infrastrukturu na terenu i stručnost grupe. Ovo uveliko olakšava povratak na ovo tržište. Do sada je PSA grupa u Japanu zastupljena sa markama Peugeot, Citroen i DS Automobiles i prodala je više od 15.600 vozila u 2019.godini.

Lansiranjem brenda Opel će pomoći PSA grupi da proširi svoju ponudu u Japanu i privuče nove kupce. Tim više što će japanski kupci takođe imati koristi od Opelove električne ofanzive. Oni će imati izbor između motora sa unutrašnjim sagorevanjem i elektrifikovanog pogona, jer će Corsa takođe biti dostupna u čisto električnoj verziji, dok će Grandland X biti dostupan i kao plug-in hibrid.

Dilerska mreža u većim gradovima

U narednim mesecima brend će izgraditi dilersku mrežu u većim gradovima zemlje, koja će se neprestano širiti. Do 2023. godine Opelova mreža biće zastupljena u preko 80 procenata uvoznog tržišta. Opel želi da raste korak po korak. Kao i drugde, u Japanu će fokus biti na profitabilnom rastu i zadovoljnim kupcima.

Rusija, Kolumbija i Ekvador

Sveobuhvatna izvozna ofanziva jedan je od stubova strateškog plana Opel/Vaukhall PACE! Do sredine 2020-ih, tržišta izvan Evrope biće odgovorna za više od deset odsto Opelovog volumena prodaje. Da bi to postigao, brend jača svoje prisustvo na izvoznim tržištima u Aziji, Africi i Južnoj Americi, gde je već prisutan i ulazi na više od 20 novih izvoznih tržišta do 2022. Poslednji primeri uključuju povratak u Rusiju, kao I ulazak na tržišta Kolumbije i Ekvadora.

Komentari(0)

sortiraj