Novi koncept prodaje automobila

Originalni pristup prodaji automobila u Novom Sadu - Seat Boutique concept

    foto: SEAT
    Podeli




Navikli ste da automobile tražite na internetu, a da ih uživo pogledate i testirate u salonima dilerskih kuća? Možda treba da promenite naviku. Poslovni modeli se danas transformišu pod uticajem novih navika potrošača i novih digitalnih mogućnosti. Zato danas imamo fast fashion, e-commerce, pop-up prodavnice, m-banking, a odmore kupujemo preko agregatnih platformi.

Inovacija je oblast po kojoj je automobilska industrija poznata, ali sama prodaja automobila danas počinje na internetu, ali se i dalje završava u auto-salonima. Po prvi put je predstavljena zaista velika inovacija u pristupu prodaji automobila. Iz automobilske kompanije Porsche SCG koja u Srbiji zastupa marke Volkswagen, Audi, Seat i Porsche, lansiran je SEAT Boutique Concept.

U centru grada, na mestu u koje svakodnevno možete da svratite i prijatno proćaskate. Bez velikih salonskih hala, u prostoru koji više liči na urbano dizajniran cafe, možete da se upoznate sa Seat brendom. Novi pristup se ogleda i u underground izgledu ovog objekta jer je time ovaj brend još bliži mladima i onima koji se tako osećaju, što je u potpunosti u skladu sa dizajnom i naprednom tehnologijom koja može da se nađe u Seat vozilima.

Ovaj brend iz Volkswagen porodice beleži najveći rast prodaje u Evropi. Specifičan urbani dizajn, dobro zamišljen portfolio modela i veoma atraktivna cena odgovaraju modernoj mladoj osobi, porodici, ali i onima koji imaju sportski duh. Dinamičan, a ipak opušten stanovnik gradova, Seat je sada dobio svoje posebno mesto u Novom Sadu.

Komentari(0)

sortiraj