Nastavak dobrog trenda Opela u Srbiji

Irena Trifunović, menadžer za marketing i komunikacije kompanije Opel, kaže za makinu.rs da je protekla godina bila puna izazova, propraćena vrednim nagradama

    foto: Privatna arhiva
    Podeli


Uskoro počinje najveća automobilska smotra u regionu. Koliko ona znači za Opel?

-Sajam automobila u Beogradu je najreprezentativnija i najznačajnija manifestacija u automobilskoj industriji u regionu. Opel Srbija je ove kao i svih prethodnih godina odradio veliki posao pripremajući se za Sajam. Za nas je ovih deset dana u godini izuzetno važno, tako da sa uzbuđenjem iščekujemo početak Sajam automobila.

Kakvi su Vam planovi za predstojeći Međunarodni salon automobila u Beogradu?

-Za nas je ove godine najvažnija domaća premijera multifunkcionalnog Comba i to u varijanti porodičnog automobila Combo Life i komercijalnog vozila Combo Cargo. Oba vozila su već dobila visoka priznanja, Combo Life kao Best Buy 2019, a Combo Cargo kao međunarodni van 2019. Sada nam je važna rekacija domaće publike, a Sajam je najbolje moguće mesto za njihovu promociju. Posebno mesto na sajmu će imati i naši SUV modeli (Grandland X, Crosssland X i MokaX). Ovo je najbrže rastući segment u svetu, što je potvrdilo i naše iskustvo sa Opelovim SUV modelima. Grandland X i Crossland X su bili bestseleri u protekloj godini. Tu je naravno i Opel Insignija, kao naš najeksuzivniji model.

Automobilski sajam traje punih deset dana. Koje će pogodnosti budućim kupcima ponuditi Opel?

-Opel Srbija je ove godine pripremio sajamsku akciju, koja traje od 22. marta do kraja aprila za apsolutno sve modele koji će biti izloženi. Cene automobila će u zavisnosti od modela biti snižene od 300 do 800 evra. Sama činjenica da će akcija trajati i posle sajma, pokazuje da i te kako mislimo i na one naše kupce iz unutrašnjosti koji neće biti u prilici da dođu u Beograd. Takođe bih podsetila i na Opelove posebne uslove finansiranja i lizinga za privatna i komercijalna vozila koje naši kupci mogu da iskoriste i tokom Sajma.

Koliko ste zadovoljni prodajom novih četvorotočkaša u protekloj godini i da li je moglo bolje?

-U protekloj godini je u Srbiji zabeležen porast prodaje novih automobila i to je bio slučaj i u Opelu. Na listi naših najprodavanijih modela nalaze se Corsa, Astra, Grandland X i Crossland X. U onim okvirima u kojima se kreće srpsko tržište automobila, mogu reći da smo mi zadovoljni. Godinama se na listi najpoželjnijih smenjuju Corsa i Astra, a sada su se tu umešali i SUV šampioni.

Koji automobilski noviteti, pored sajma, stižu do kraja ove godine?

-U toku je najveća ofanziva proizvoda koju je kompanija sprovela u svojoj istoriji. Nakon uvođenja sedam novih modela 2017. godine, i još tri nova tokom 2018. godine Insignia GSi, Corsa GSi i novo izdanje Comba, u ovoj godini planirana je nova generacija Corse, tu je i naslednik uspešnog Vivara u lakoj komercijalnoj i putničkoj verziji. Astra, Opelov evropski bestseler do kraja godine stiže u restilizovanom izdanju. Opel, jedan od proizvođača automobila sa najbogatijom tradicijom na svetu, ove godine proslavlja 120 godina proizvodnje prvog automobila i cela ova godina biće u tom maniru.

Kada bi došli u Opelov salon, koji bi nam automobil preporučili da kupimo i zbog čega?

-Jedno istraživanje u koje se ja savršeno uklapam pokazuje da će žene pre da odaberu neki od SUV modela nego limuzinu jer su u njima objedinjeni atraktivan izgled, praktičnost i bezbednost, tri najvažnije stavke o kojima žene vode računa kada kupuju automobile. Grandland X je u tom smislu uvek moj izbor. Međutim, ovih dana je ADAM moj ljubimac.

Dragan Stanimirović

Komentari(0)

sortiraj