​Moderni razbijač gradskih ulica

Renoova uzdanica gradskim rupama pliva kao brod, unutrašnjost diše konforom, a potrošnja goriva je svedena na minimum





Reno Kaptur je najlepši krosover! Na prvu loptu deluje neizmerno simpatičan, jak, prostran i pouzdan. Za ovu klasu vozila diše luksuzom, ima sjajne performanse, agresivnog je i veoma dinamičnog izgleda. Novo izdanje francuskog četvorotočkaša svojom pojavom pretenduje da ojača poziciju u svom veoma konkurentnom segmentu.

Vrhunski konfor

Kreiran je tako da funkcionalnost bude primarna, njegova spoljašnjost da poseduje jake mišićave linije, a dinamična svetla daju eleganciju robusnom pojavom i sa veoma jasnim crtama. Redakcija MAKINA.RS imala je priliku da testira ovu francusku perjanicu u verziji 1.5 dCi sa motorom snage od 110 KS. Ova ljuta mašina se podjednako dobro i lako vozi i na asfaltu, kao i na neravnim terenima. Renoov krosover je od tla podignut 20 centimetara i sve brdsko-planinske prepreke je prelazio bez ikakvih problema. Na pravcu je snažan i maksimalno konforan, a u krivinama je izuzetno stabilan za ovu klasu vozila.

Kada ’’sednete’’ za volan, pored dobre i sigurne vožnje, prvo što će vam ponuditi jeste mir u kabini i velikodušni prostor za celu porodicu. Odlično dizajnirani detelji na instrument tabli, sedištima, patosnicama i vratima na sve putnike u vozilu deluju impresivno. Njegova unutrašnjost u prednjem delu deluje moćno i uverljivo, dok su sedišta maksimalno udobna. Zadnja klupa je konforna za troje putnika. Ugodan osećaj na dužim putovanjima omogućuju specijalno obilkovana sedišta sa izraženim stranama i snažnim gornjim delom dizajniranim da spreče zamor u leđima.

Vrhunska instrument tabla daje sportsko-elegantni ambijent kao dodatnu poslasticu. Moderna je i maksimalno praktična, a sve komande su nadohvat ruke. Spoljašnji dizajn je doveden gotovo do savršenstva. Spreda ovaj krosover nosi potpuno novu Renoovu estetiku, s jedinstvenom maskom i puno stila.

Mala grdosija

Dužina Kaptura je 4,1 metar, širok je skoro 1,8, u visinu se proteže na nešto iznad 1,5, dok je međuosovinski razmak 2,6 metara. Agregat koji krije ispod haube je više nego odličan, kao i precizni šestostepeni manuelni menjač. Kontrola rada elektronskog sistema sa tri vrste vožnje menja se okretanjem tastera koji se nalazi između menjača i ručne kočnice. Do stotke ovaj lepotan stiže za 11 sekundi, a najveća brzina koju smo razvili na cajgeru je 190 km/h. Potrošnja goriva na otvorenom putu je nestvarnih 4,5 litara, dok je u gradskoj vožnji iz rezervoara ’’isterao’’ samo 6,2 litra dizela! Prtljažni prostor je veoma prostran. Zapremina je blizu 400 litara i u njega možete bez problema staviti dva velika kofera, kao i razne druge sitnice u podnožju deljivog prtljažnika. Zato možemo reći da je ’’kaptur’’ odlično porodično vozilo i sa njime se možete odvesti i na kraj sveta.

Novi standardi u bezbednosti

Ono što je najbitnije kod ovog četvorotočkaša jeste da će vas svojom vožnjom isčupati iz svake rupe. Pored odličnog dizajna, pruža i visok nivo pasivne i aktivne sigurnosti, nudeći optimalnu zaštitu bez kompromisa. Tehnološka oprema ’’diše’’ zajedno sa vozačem na svim poljima i uspostavlja nove standarde u bezbednosti u vožnji. Za kraj možemo slobodno reći da je ovaj francuski četvorotočkaš doneo u svetu auto-industrije nešto sasvim novo.

Tekst

Dragan Stanimirović

Tabela

Zapremina motora 1.5 dCi

Snaga 110 KS

Ubrzanje 0-100 11 sek.

Potrošnja 4,5-6,2 l

Cena od 12.990-19.090 evra

Komentari(0)

sortiraj