Model Nouvelle Vague marke Renault

Marka Renault ulazi u novu eru sa svojim modelom Nouvelle Vague modernizujući ovim evropsku automobilsku industriju i izdvajajući se kao brend koji karakteriše tehnologija, usluga i čista energija

    foto: RENAULT
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Renault predstavlja prototipni automobil Renault 5 Prototype koji predstavlja sve prednosti strateškog plana Renaulution! Renault je na predstavljanju strateškog plana Renaulution otkrio svoju strategiju za narednih pet godina i dalje. Ovaj strateški plan je važan kako bi se marka uspešno prilagodila promenama na automobilskom tržištu. Nouvelle Vague Renault unosi savremenost u automobilsku industriju, pozicionirajući se kao tehnološka i uslužna marka koja se zasniva na čistoj energiji.

Renault namerava da zadrži vodeći položaj u energetskoj tranziciji ponudom elektifikovanih modela i modela pogonjenih na vodonik, a sve kako bi proizveo najekološkija vozila u Evropi do 2025. godine. Kada je reč o tehnologiji, marka će se osloniti na „Software République”, otvoreni ekosistem posvećen razvoju programskih rešenja, usluga deljenja podataka, kibernetičke sigurnosti i mikroelektronike što će omogućiti implementaciju još povezanijih usluga u Renaultova vozila. Vrednost vozila će dodatno povećati bolja distribucija u korist C-segmenta, razvoj najnaprednijih tehnologija i novih poslovnih prilika.

Ključni argumenti koji idu u prilog ovome

Inovacija je u srcu marke već 120 godina. Marka ima jako uporište da ostvari svoju ambiciju i učvrsti Nouvelle vague u automobilskoj industriji. Velika stručnost u području električne mobilnosti i usluga kao i više od 300.000 prodatih vozila Renault već više od deset godina čine ga predvodnikom na evropskom tržištu električnih automobila. Renault je takođe stvorio E-TECH, hibridnu tehnologiju tokom čijeg je razvoja prijavljeno više od 150 patenata i koja se zasniva na iskustvu marke u Formuli 1 i razvoju električnih vozila. Software Factory okuplja više od 1000 inženjera specijalizovanih za razvoj programskih rešenja, usluge podataka i računarstva u oblaku (data & cloud services), a kojima će se uskoro pridružiti brojni drugi. Jedinstveni pogon Re-Factory u Flinsu prva je evropska fabrika cirkularne ekonomije a karakterišu je mobilnost i moderna crta brenda Renault. Ali sve je ovo samo početak...

Luca De Meo

-U Grupi Renault hvatamo se u koštac sa talasima i stvaramo sopstveni Nouvelle Vague. Ovde se radi o pravljenju iskoraka u modernizaciji automobilske industrije. Postaćemo energetski brend, do 2025. godine ojačaćemo svoju lidersku poziciju među EV kroz projekat „Electro Pole’’ tako što ćemo investirati u rešenja za tehnologije vodonične energije, s ciljem postizanja „najzelenijeg“ miksa u Evropi. Postaćemo i tehnološki brend kroz interne inovacije i kroz „Software République’’, otvoreni ekosistem posvećen razvoju evropske stručnosti u ključnim oblastima kao što su podaci ili sajber bezbednost. Ovo će nam dati konkurentsku prednost kao brendu sa visokotehnološkim povezanim uslugama koje pružamo u toku vožnje i kada je vozilo u stanju mirovanja. I ovu viziju modernizacije iznedrili smo u Francuskoj, jer kao brend znamo da naša duša i snaga leže u našem poreklu. Novi R5 je Nouvelle Vague čvrsto je povezan sa svojim korenima, a opet približava nam budućnost stavljajući u prvi plan električne automobile koji su danas vrlo popularni - rekao je Luca De Meo, glavni direktor Grupe Renault.

Tri područja konkurentnosti

Renault će se razviti u:

-Tehnološku marku, sa ekosistemskim pristupom koji za cilj ima stvaranje vodećih svetskih OEM proizvođača i dobavljača električne mobilnosti koji su za korak ispred svih. Ovaj ekosistem nazvan „Software République’’ omogućiće brendu Renault, ostalim članovima osnivačima i budućim partnerima da udruženo razvijaju stručnost, izgrade evropski „know how’’ (vrhunsko tehnološko znanje i iskustvo) i odbrane našu suverenost u ključnim tehnologijama, počev od ključnih podataka do elektronike. Takođe će omogućiti brendu Reanult da svoja vozila opremi vodećim sistemima veštačke inteligencije i sajber bezbednosti.

-Uslužnu marku, koji nudi najbolju povezanost i visokotehnološke usluge ugrađene u naša vozila. Renault će 2022. godine predstaviti „My Link’’, novi informativno-zabavni sistem sa integrisanim Google pretraživačem. Renault će biti prvi proizvođač automobila koji će usluge Google pretraživača uvesti u automobile za masovno tržište.


Kako svakog dana postaju inteligentnija, vozila će vremenom dobijati na vrednosti. Time se produžava i njihov životni vek. Dalje, Renault će pokušati da prekine potrošački ciklus i optimizuje vrednost sve do kraja životnog veka vozila, a sve zahvaljujući svojoj fabrici Re-Factory u Flinsu. Fabrika će godišnje popraviti više od 100.000 polovnih automobila i prenameniti laka komercijalna vozila na dizel goriva u biogas i čisto EV. Renault takođe ima očiglednu prednost kada je u pitanju drugi životni vek i kraj životnog veka baterija. Kontrola ovih delova u lancu profita stvara nove poslovne planove i vrednosti.

-Marku čiste energije, koji postaje lider u energetskoj tranziciji. Renault postavlja stalne izazove liderima na tržištu hibridnih vozila, ali i uspeva da zadrži svoju lidersku poziciju na tržištu električneenergije zahvaljujući revolucionarnoj E-TECH tehnologiji i novim porodicama proizvoda koji se baziraju na dvema namenski električnim platformama CMF-EV i CMF-B EV. Brend će ponuditi tehnologiju vodoničnih rešenja za laka komercijalna vozila, potpuno spremna za tržišne izazove. Cilj je ponuditi najekološkiju ponudu vozila na evropskom tržištu.

Što se tiče dometa, Renault će duplirati efekte elektrifikacije i unapređenja energetskog miksa. Repozicioniranje postavke pomoći će brendu da zadobije vodeće mestu u C segmentu, istovremeno učvršćujući svoju poziciju u B segmentu. 14 modela će biti lansirano do 2025. godine (7 električnih i 7 vozila u segmentu C/D) sa ciljem da viši segmenti čine 45% prodaje do kraja iste godine.

Renault 5 Prototype

Duša brenda je u njegovim korenima. Ne potpadajući isuviše pod uticaj svoje istorije, brend ipak mora da nađe ponovnu vezu sa svojim korenima i crpi inspiraciju iz svojih slavnih vremena. Ovo je uloga prototipa Renault 5, da pokaže da će Renault u Evropi demokratizovati električni automobil jednim modernim pristupom tom popularnom i suštinski neophodnom gradskom automobilu. Prototip Renault 5 je simpatičan majušni gradski automobil koji doživljava vanvremenski uspeh brenda Renault sa svojim modernim, 100% električnim preokretom. Zadržao je zabavnu, antikriznu i nestašnu stranu, sa svojom smelom žutom bojom. Dizajnerski tim Žil Vidala bio je inspirisan svetski poznatim R5, kultnim modelom iz prošlosti brenda Renault. Prototip Renault 5 ima snažne karakteristike originalnog dizajna. Savremeni pristup se vidi i u izabranim završnim obradama i materijalima inspirisanim idejama u polju elektronike, nameštaja i sporta.

Gilles Vidal

-Dizajn prototipa Renault 5 zasnovan je na R5, kultnom modelu našeg nasleđa. Ovaj prototip je jednostavno moderan. To je vozilo svog vremena - urbano, električno, atraktivno - rekao je Gilles Vidal, direktor dizajna za Renault.

R5 je prepoznatljiv već na prvi pogled, ali zahvaljujući modernim linijama i površinama sa futurističkim detaljima (svetlima, prednjim krajem...) rezultat je potpuno u skladu sa modernim vremenima. Savremeni stilski elementi originalnog dizajna skrivaju vrlo moderne funkcije: usisnik u poklopcu motora skriva priključak za punjenje, u zadnjim svetlima kriju se aerodinamična krilca, a svetla za maglu u braniku su dnevna svetla. Bočna strana, naplatci i zadnji logotip odaju počast originalnoj Petici.

Prednji kraj i tekstilni krov preuzet iz sveta nameštaja odišu francuskim šarmom, nestašnošću i karakterom koji dira u srce. Prednji i zadnji logotip su osvetljeni i udišu život automobilu. Francuska zastava u retrovizorima jasno daje do znanja da je ovaj automobil osmišljen u Francuskoj, a svetla u naslonima za glavu i naziv prikazan u malom prozirnom ekranu na kontrolnoj tabli pozivaju vas na vožnju.

Komentari(0)

sortiraj