Mercedes E-klasa - Kabriolet za četiri godišnja doba

Novi automobil „bez krova” je peti i najmlađi član porodice Mercedes E-klasa, koji je za samo godinu dana prošao kroz potpuni preobražaj





Mercedes-Benz kompletira svoju porodicu vozila iz E-klase sa novim kabrioletom. Otvoreni četvorosed sa klasičnim platnenim krovom kombinuje vrhunski dizajn sa visokim stepenom udobnosti na duge staze za četiri putnika, kao i sa najmodernijom tehnologijom. To uključuje sveobuhvatnu integraciju pametnog telefona sa funkcijom bežičnog punjenja, kokpit sa širokim ekranom i najnovije sisteme za pomoć iz E-klase. Moćan motor i udoban sistem vešanja obezbeđuju sportski i luksuzan doživljaj vožnje. Na zahtev, kabriolet se može opremiti i sa AIRCAP električnim sistemom protiv promaje i AIRSCARF sistemom grejanja u predelu vrata - za veću udobnost tokom vožnje sa spuštenim krovom. Po prvi put, kabriolet iz E-klase dostupan je i sa 4MATIC pogonom na sva četiri točka.

Trokraka zvezda nastavlja tradiciju

Istovremeno, brend sa trokrakom zvezdom nastavlja tradiciju proizvodnje kabrioleta velikog kalibra sa klasičnim mekim platnenim krovom. Kada je krov podignut, kabriolet iz E-klase ima siluetu koja podseća na kupe i ima iste ekspresivne proporcije, naglašenim površinama, svedenim linijama i senzualnim konturama. Bilo da je vruće ili hladno, dizajn diktira izgled kabrioleta i daje mu prepoznatljiv karakter, posebno kada je krov otvoren. Upečatljiv prednji deo sa nisko postavljenom rešetkom u obliku dijamanta i centralno postavljenom zvezdom, LED farovima visokih performansi, isturenom haubom sa izbočenjima koja ukazuju na njegovu snagu i retrovizorima bez rama koji se mogu potpuno uvući, sve zajedno naglašavaju dinamičnost kabrioleta. Razvučeni meki krov sa prozorom harmonično utiče u zadnji deo automobila mišićavog izgleda. Njegova izdužena, senzualno izvajana bočna strana i dvodelna, izuzetno tanka LED zadnja svetla naglašavaju sportski karakter četvoroseda. Pored toga, svetla na poklopcu prtljažnika isijavaju svetlošću koja podseća na sjaj mlaznog motora i prilikom svakog prilaska ili odlaska od vozila, za vozača prave specifičan „lajtšou“ performans.

Kada je krov otvoren, harmonija između unutrašnjeg i spoljašnjeg dizajna postaje očigledna, sa jedinstvenim naglaskom na detalje visokog kvaliteta. Vizuelnu celinu čine mat brušeni aluminijum postavljen na trim od A stuba i prednjih stakala, zajedno sa ramenom linijom i širokim trimom oko odeljka sa mekim sklopivim krovom. Treće kočiono svetlo sa providnim poklopcem harmonično se uklapa u ovaj okvir. Vešanje koje je 15 milimetara niže nego kod limuzine dodatno naglašava luksuzni sportski karakter kabrioleta E-klase.

Meki platneni krov vrhunskog kvaliteta

Potpuno automatski akustični meki krov isporučuje se kao deo standardne opreme. Njegova višeslojna struktura sa sofisticiranom izolacijom smanjuje buku od vetra i tokom vožnje, što putnicima omogućava da razgovaraju i čuju jedni druge, čak i pri velikim brzinama. Struktura mekog krova ima jednako pozitivno dejstvo kada je reč o kontroli klime, što čini kabriolet prikladnim za upotrebu tokom čitave godine.

Preuzet sa kabrioleta iz C-klase, meki krov takođe zadovoljava visoke standarde kvaliteta u pogledu trajnosti i funkcionalnosti. Može se potpuno zatvoriti i otvoriti za 20 sekundi pri brzini kretanja do 50 km/h. Nakon otvaranja, krov se tiho i precizno savija i slaže u odeljak prtljažnika namenjen za smeštanje mekog krova. Preklopna pregrada odvaja meki krov od prtljažnika. Zahvaljujući potpuno električnim kontrolama u okviru paketa opcija Comfort za kabriolet, vozač ne mora da se zaustavi kako bi ručno pomerio pregradu prtljažnika. Zapremina od 385 litara (310 litara kada je krov otvoren) donosi sve prave sastojke za svakodnevnu praktičnost visokog nivoa. Potpuno novi 50:50 naslon na zadnjem sedištu koji se presavija donosi dodatni prtljažni prostor u unutrašnjosti.

Sofisticirani stil i sportski luksuz

Unutrašnjost novog kabrioleta iz E-klase ima jasnu osnovnu formu. Gornji deo instrument table deluje kao da lebdi, a oslanja se na velikodušno srazmerne doterane elemente koji se ulivaju u prednja vrata kako bi se dobio potpun doživljaj. Materijali i završna obrada izuzetno visokog kvaliteta naglašavaju sportski, stilski karakter automobila. Dva opciona displeja visoke rezolucije od 12,3 inča predstavljaju najistaknutiji element u unutrašnjosti vozila i spajaju se ispod zajedničkog stakla kako bi se dobio široki ekran koji deluje kao da lebdi u vazduhu, ali se ipak neprimetno uklapa između gornjeg i donjeg segmenta kokpita. Osnovni model kombinuje dva okrugla brojčanika i displej u boji od 7 inča sa centralnim displejem i ekranom dijagonale 8,4 inča. Brojčanici, instrumenti i centralni displej postavljeni su u jedan okvir sa završnom obradom visokog klavirskog sjaja.

Vozač ima brojne opcije za korišćenje instrumenata, multimedijalnog sistema i drugih funkcija - tastere osetljive na dodir smeštene na volanu kojima se upravlja prevlačenjem prsta, tablu osetljivu na dodir koja prepoznaje rukopis i kontroler na centralnoj konzoli, LINGUATRONIC glasovnu kontrolu i tastere za direktan pristup… Avangardna i luksuzna sedišta za sve putnike imaju sportski izvajan karakter pojedinačnih sedišta. Sportska sedišta integrisanog izgleda imaju izdržljive bočne podupirače, naslone za glavu i opciono AIRSCARF grejanje u nivou vrata, a sedišta na zadnjoj klupi su takođe dostupna sa grejanjem.

Maksimalna udobnost sa otvorenim krovom kod kabrioleta iz E-klase dostupna je zahvaljujući AIRCAP automatskom sistemu protiv promaje i AIRSCARF sistemu za grejanje u nivou vrata, što čini vožnju na otvorenom prijatnom čak i pri nižim temperaturama. Ovaj sistem uključuje električne odbijače vetra neprimetno integrisane u krovni okvir i električno zaustavljanje promaje iza zadnjih sedišta. Na pritisak dugmeta, ovaj sistem smanjuje turbulenciju vazduha u unutrašnjosti vozila takođe i za putnike na zadnjem sedištu.

Veći i luksuzniji

U poređenju sa prethodnikom, kabriolet iz E-klase je dobio na dužini (+ 123 mm), širini (+ 74 mm) i međuosovinskom rastojanju (+ 113 mm). Sa dužinom vozila od 4826 mm, širinom od 1860 mm i visinom od 1428 mm, novi kabriolet iz E-klase je daleko najveći model. Najveću korist od šireg razmaka točkova, sa 1605 mm napred (+67mm) i 1609 mm nazad (+68 mm), ima dinamika vožnje. Njegov značajno veći „otisak“ posebno pogoduje putnicima na zadnjem sedištu. Vozač i putnici mogu da uživaju u istinskoj udobnosti čak i tokom dugih putovanja zahvaljujući četiri sedišta visokog kvaliteta.

Moderna pogonska tehnologija

Budući vlasnici ovog vozila mogu da izaberu između pet moćnih i efikasnih benzinskih i dizel motora, po prvi put u varijantama sa 4MATIC permanentnim pogonom na sva četiri točka. Ispod haube se kriju tri agregata od 2.0 kubika sa motorom snage od 184, 194 i 245 konjskih snaga, kao i dva motora od 3.0 kubika sa maksimalnom snagom od 258 i 333 konjskih snaga. Kao deo standardne opreme, svi modeli su opremljeni sa 9G-TRONIC devetostepenim automatskim prenosom, koji omogućava veće brzine i manji broj obrtaja motora.

Vešanje - sportsko, agilno i udobno

Vešanje na novom kabrioletu iz E-klase dizajnirano je da ponudi agilno zadovoljstvo tokom vožnje, kao i visok nivo udobnosti. Vešanje AGILITY CONTROL sa amortizerima koji zavise od amplitude i sa udobnim podešavanjem, koje je 15 milimetara niže nego kod vešanja na limuzini, obezbeđeno je kao deo standardne opreme. Spušteno DYNAMIC BODY CONTROL vešanje sa podesivim amortizerima dostupno je kao dodatna opcija. Sa ovim vešanjem, vozač može da prilagodi amortizaciju vozila pomoću prekidača za sistem DYNAMIC SELECT. Dostupna je široka paleta opcija za podešavanje između režima „Comfort“, „Sport“ i „Sport+“.

Kabriolet takođe ima opciju AIR BODY CONTROL višekomornog vazdušnog vešanja, koje je već prethodno viđeno na limuzinama iz E-klase. Na ovaj način, putnici uživaju u osnovnom mekom vešanju, zajedno sa osećajem bezbednosti koji pruža dobra stabilnost upravljanja pri većim brzinama. Višekomorno vazdušno vešanje ojačano je elektronski kontrolisanim prilagodljivim sistemom amortizacije. On automatski podešava amortizaciju svakog pojedinačnog točka tako da odgovara trenutnim uslovima vožnje i puta.

Bezbedna zaštita

U slučaju nezgode, visoka strukturna bezbednost karoserije i sveobuhvatan sistem za vezivanje nude optimalnu zaštitu. Oni uključuju pirotehničke zatezače pojaseva i limitatore snage pojasa na svim prednjim i zadnjim sedištima, PRE-SAFE® reverzibilni zatezač pojasa na prednjim sedištima, prednje vazdušne jastuke za vozača i suvozača, jastuk u nivou kolena za vozača, jastuke za grudni koš, karlicu za vozača i suvozača, vazdušne jastuke u formi zavese u gornjoj ivici prednjih vrata za zaštitu glave u slučaju bočnih udara, bočne jastke na zadnjim sedištima, sistem zaštite protiv prevrtanja razvijen je posebno za kabriolet. On uključuje dva kertridža koji su potpuno uvučeni iza zadnjih sedišta zahvaljujući čemu su neprimetni. U slučaju predstojećeg prevrtanja, ovi kertridži se pirotehnički aktiviraju kako bi formirali prostor za preživljavanje u sprezi sa A-stubom.

Sve inovacije ugrađene u E-klasu

Kao član trenutne porodice E-klase, novi kabriolet nudi sve poznate opcije koje su dostupne kod limuzina i kupea E-klase. Aktivna pomoć pri kočenju dolazi kao deo standardne opreme. Ona može da upozori vozača o predstojećem sudaru, da obezbedi optimalnu podršku sa kočenjem u slučaju nužde i, po potrebi, može i autonomno da aktivira kočnice. Pored vozila koja se sporo kreću, zaustavljaju ili miruju, sistem može da primeti pešake koji prelaze ulicu u zoni opasnosti ispred vozila.

Druge najznačajnije opcije uključuju paket pomoći tokom vožnje sa dodatno razvijenim vrstama pomoći DISTRONIC aktivna udaljenost i aktivno upravljanje - na svim putevima, ne samo da može da zadrži vozilo na odgovarajućoj udaljenosti od vozila ispred njega, već po prvi put može i da ih prati automatski pri brzinama od 210 km/h, što pomaže vozaču da ostane na pravom putu.

Komentari(0)

sortiraj