LG i Net-a-Porter lansiraju kolekciju održive garderobe

Kolekcija je deo #CareForWhatYouWear kampanje, nove inicijative koja pomaže potrošačima da postignu održivost garderobe

    foto: LG
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Kompanija LG Electronics, u saradnji sa Net-a-Porter, vodećim onlajn luksuznim modnim prodavcem, ponudiće ograničenu seriju ekološki proizvedene garderobe od visokokvalitetnih prirodnih materijala napravljenih da traju godinama. Inicijativa je deo kampanje #CareForWhatYouWear kompanije LG, koja je stalno posvećena smanjenju karbonskog otiska svojih proizvoda radi bolje budućnosti.

Poziv potrošačima da pomognu

Kampanja je poziv potrošačima da pomognu u borbi protiv otpada od odeće, tako što će smanjiti oštećenja tkanine odgovarajućim načinom pranja1 i ističe ekološke prednosti kupovine trajne, ekološke odeće, promenu namene odevnih predmeta i ustupanje neželjene garderobe onima koji će je nositi i ceniti.

Tri brenda posvećena održivosti u modi

Sa tim ciljem, LG i Net-a-Porter udružili su se sa tri brenda posvećenih održivosti u modi - Mara Hoffman, Le Kasha i Bondi Born, da bi stvarali modu koristeći stopostotno dugotrajne materijale koji dozvoljavaju mašinsko pranje i lako se mogu održavati bez hemijskog čišćenja. Kolekcije u vidu „modnih kapsula“ biće dostupne isključivo na Net-a-Porter-u i deo su platforme Net Sustain koja je dizajnirana da pomogne potrošačima da proizvode manje otpada i učestvuju u smanjenju globalnog problema modnog otpada, koji po proceni Svetskog ekonomskog foruma, države košta 400 milijardi dolara svake godine.

Rešenja za negu odeće

Prošle godine kompanija LG pokrenula je i svoju Zero Carbon inicijativu, kojom se obavezala da će do 2030. godine dostići nultu emisiju ugljen-dioksida u svojim delovanjima na globalnom nivou. Kao vodeći brend na svetu kada je reč o rešenjima za negu odeće, kompanija LG zna dosta o efikasnosti pranja veša i održavanju tkanina. Koristeći trio za napredno održavanje odeće, mašinu za pranje veša sa AI DD™, mašinu za sušenje veša DUAL Inverter Heat Pump i Styler, kupci mogu produžiti životni vek svoje omiljene odeće pri tome umanjujući štetni uticaj na planetu kroz efikasnije korišćenje električne energije.

Dan Song

-Kao svetski lider na polju rešenja za održavanje odeće imamo odgovornost kada je u pitanju ekološka održivost i partnerstvo sa Net-a-Porter eksponencijalno povećava naš kredibilitet - ističe Dan Song, predsednik Home Appliance & Air Solution kompanije i dodaje: - Kroz inovativne proizvode i inicijative LG demonstrira svoju duboku posvećenost poboljšanju sveta i obezbeđivanju dobrog života sada i u budućnosti.

Komentari(0)

sortiraj