Škoda Auto je zvanični partner trke Tour de France sedamnaesti put

Škoda Auto ove godine podržava sedamnaesti put za redom Tour de France (29. avgust - 20. septembar 2020) kao zvanični partner

    foto: Škoda
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Kompanija obezbeđuje do 250 automobila za organizaciju trke, uključujući komandno vozilo („Red Car“) za Christian Prudhomme. Direktor Tour de France će nadgledati trku iz automobila Škoda Superb iV sa plug-in hibridnim pogonom. Pored toga, Škoda je ponovo sponzor zelenog dresa za najboljeg sprintera i kao partner zvanične Tour de France aplikacije.

Alain Favey

-Naša duboka predanost biciklizmu i naša dugogodišnja bliska saradnja sa organizatorom Tour de France-a sastavni su delovi sportskog sponzorstva Škoda Auto. Ovaj događaj je savršeno okruženje za predstavljanje našeg brenda i proizvoda na međunarodnom nivou, a istovremeno delimo svoje oduševljenje ovim dinamičnim sportom sa milionima obožavatelja - kaže Alain Favey, član borda Škoda Auto za prodaju i marketing.

Škoda obezbedila 250 vozila

Kao zvanični partner, Škoda će ove godine obezbediti do 250 vozila. Pored nove, četvrte generacije najprodavanijeg modela brenda, modela Octavia, koristiće se za organizaciju i upravljanje trkama i top model Superb, Kodiaq, Karoq i Kamiq. Model Superb iV, prvi model brenda Škoda sa plug-in hibridnim pogonom, poslužiće kao „Red car“ za direktora trke Christiana Prudhomme. Iz njega će on nadgledati teren, a koristeći modernu i sofisticiranu komunikacijsku tehnologiju, biće informisan o najnovijim informacijama sa staze i nadgledati trku. Specifični stakleni krov službenog vozila crvene boje uvek će mu pružiti najbolji pogled napeloton.

21 nivo, 180 biciklista i 3.470 kilometara

Ove godine Tour de France pokriva 3.470 kilometara. Oko 180 biciklista 29. avgusta će krenuti za Pariz iz Grand Depart-a u južnom francuskom primorskom gradu Nici. Oni će prolaziti kroz 21 etapu, uključujući osam planinskih etapa, četiri planinska uspona i individualno vremensko takmičenje. Tour de France ruta uključuje dvanaest novih gradova i mesta, uključujući Le Teil, Chauvigny i Mantes-la-Jolie. Među najvažnijim delovima 107. biciklističke trke navode se planinske rute, koje vode peloton kroz Alpe, Pirineje i Vogeške planine, kao i Centralni masiv i Juru.

Profesionalni biciklisti moraće da savladaju Grand Colombier, Col de la Lusette i Col de la Madeleine. Dana 20. septembra peloton će stići do cilja na Jelisejskim poljima u Parizu. Zbog pandemije COVID-19 i odgađanja Tour de France trke, organizator A.S.O. i platforma za trening Zwift zajedno su organizovali šest virtualnih Tour de France etapa. Od 4. jula profesionalni trkači takmičili su se jedni protiv drugih, a u tri etape su amateri sportisti imali priliku i virtualno da učestvuju. Škoda je ovaj događaj digitalno propratila i podelila VIP Tour de France pakete kao nagradu svima koji su učestvovali. Troje pobednika moćiće da iskuse nezaboravno iskustvo, uključujući let helikopterom iznad pelotona.

Škoda kampanja - „Najvećoj porodici od svih: Biciklistima“

Kako bi obeležila ovogodišnji Tour de France, Škoda je pokrenula kampanju „Najvećoj porodici od svih: Biciklistima“. Kampanja ima za cilj da prenese strast prema biciklizmu i timski duh u međunarodnoj biciklističkoj zajednici. Da bi to postigla, Škoda koristi ne samo TV spotove i svoje društvene mreže, već i svoju web stranicu WeLoveCycling.com. Ovde ljubitelji biciklizma mogu pronaći puno uzbudljivih informacija o najpoznatijoj svetskoj biciklističkoj trci i ući u takmičenje za osvajanje ekskluzivnih nagrada.

Škoda poklanja, između ostalog, zeleni dres s potpisom, Škoda carbon bicikl i Tour de France paket. Pored toga, Škoda je ove godine ponovno ekskluzivni partner službene Tour de France aplikacije. Aplikacija omogućava ljubiteljima biciklizma da budu u toku s najnovijim trkačkim akcijama u svakom trenutku, čak i u pokretu. Osim tabela, nudi GPS praćenje u realnom vremenu, profile vozača i još mnogo toga. Besplatna aplikacija dostupna je za Android i iOS.

Škoda sa jakom tradicijom kao „pokretača biciklizma“

Strast brenda Škoda prema biciklizmu seže do samog početka istorije kompanije. Još 1895. godine, pre 125 godina, Vaclav Laurin i Vaclav Klement osnovali su fabriku bicikala u gradu Mlada Boleslav, postavljajući na taj način kamen temeljac za Škoda Auto kakav je danas poznat. Danas je češki proizvođač automobila uključen kao „pokretač biciklizma“ na raznim nivoima. Osim Tour de France i Tour of Spain (Vuelta), Škoda podržava i druge međunarodne biciklističke trke, kao i brojne nacionalne i međunarodne popularne sportske događaje. Bicikli i dodatna oprema za bicikle takođe su sastavni deo Škoda proširene ponude proizvoda.

Komentari(0)

sortiraj