Škoda Auto je zvanični partner Tour de France-a 18-ti put zaredom

Škoda Auto ove godine podržava Tour de France 18. put zaredom, koji će se održati od 26. juna do 18. jula

    foto: Škoda
    Podeli




Sa ukupno 250 vozila, proizvođač automobila pruža mobilnost organizatorima biciklističke trke, kao i brojnim timovima. Flota uključuje modele Škoda Enyaq iV, Škoda Octavia i Octavia iV, kao i Škoda Superb iV. Potpuno električni SUV češkog proizvođača automobila ove godine će ponovo služiti kao komandno vozilo i mobilni kontrolni centar („Crveni automobil“) direktoru Tour de France-a Christian Prudhomme. Pored toga, Škoda Auto je sponzor Zelenog dresa za lidera po broju bodova i, kao partner zvanične Tour de France aplikacije, obaveštavaće navijače o najnovijim događanjima na stazi.

Martin Jahn

-Duga istorija naše kompanije neraskidivo je povezana sa biciklizmom. Iz tog razloga je ŠKODA AUTO dugoročni partner međunarodnog profesionalnog i amaterskog biciklizma. Podržavanje Tour de France-a jedan je od osnovnih stubova naših aktivnosti u sportskom sponzorstvu od 2004. Nudi nam priliku da pozicioniramo svoj brend i proizvode u odgovarajućem okruženju, kao i da svoj entuzijazam za ovaj veliki sport podelimo sa međunarodnom biciklističkom zajednicom. Posebno sam zadovoljan što će se ENYAQ iV, naš prvi potpuno električni SUV, koristiti kao glavno vozilo na Tour de France-u - objašnjava Martin Jahn, član borda Škoda Auto za prodaju i marketing.

Tour de France se održava 108. put

Tour de France se održava 108. put, a počinje 26. juna Grand Depar-om u Brestu. Tour de France pokriva 21 etapu na preko 3.300 kilometara, uključujući šest planinskih etapa. Peloton će na cilj stići na Jelisejskim poljima u Parizu, 18. jula. Škoda Auto je ove godine 18. put zvanični partner najvećeg svetskog biciklističkog događaja. Kompanija je obezbedila oko 250 vozila. Flota koja se sastoji od modela Škoda Enyaq iV, Škoda Octavia i Octavia iV, kao i Škoda Superb iV, pružaće mobilnost organizatorima i menadžmentu trke i biće servisno vozilo na ruti. Škoda Auto takođe će pružiti VIP prevoz godišnjim pobednicima takmičenja, koji će ponovo imati priliku da izbliza dožive Tour de France.

Peloton će predvoditi Škoda Enyaq iV

Ove godine peloton će ponovno predvoditi Škoda Enyaq! Direktor Tour de France-a Christian Prudhomme koristiće potpuno električni SUV kao mobilni komandni centar. Na početku svake etape maše žutom zastavom kroz otvor na krovu, a zatim usmerava trku iz vozila uz pomoć sofisticirane komunikacijske tehnologije. Na primer, može dati sigurnosne instrukcije kad god je to potrebno. U nekim fazama Christian Prudhomme će takođe koristiti Škoda Superb iV s plug-in hibridnim pogonom kao „Crveni automobil“.

Tokom trke, Škoda Auto logo biće istaknut na Zelenom dresu za takmičara koji osvoji najviše bodova, koji proizvođač automobila sponzoriše od 2015. godine. Pobednik najveće svetske biciklističke trke podići će kristalni pehar na Aveniji Champs-Élysées jedanaesti put; ŠKODA Design i Peter Olah, rukovodilac dizajna enterijera u Škoda Auto, ponovo su odgovorni za izradu i dizajn pobedničkog trofeja.

Škoda Auto kampanja „The beautiful circus: You have to love it. We do.“
Da bi se poklopilo s Tour de France-om, Škoda pokreće kampanju „The beautiful circus: You have to love it. We do“. Naglašava činjenicu da je potrebna strast za nadmetanje u tako zahtevnoj trci. Škoda promoviše kampanju u televizijskim spotovima, na svojim kanalima na društvenim mrežama i na posebnoj web stranici kompanije https://www.welovecycling.com/. Na ovoj stranici ljubitelji biciklizma pronaći će zanimljive informacije o najpoznatijoj svetskoj biciklističkoj trci i takmičenju s ekskluzivnim nagradama.

Kao partner zvanične Tour de France aplikacije, Škoda obezbeđuje da ljubitelji biciklizma mogu pratiti događaje na ruti. Uz trenutnu lestvicu, aplikacija takođe nudi GPS praćenje u realnom vremenu, profile vozača i još mnogo toga. Aplikacija je besplatna za preuzimanje i dostupna je za Android i iOS.

Škoda korporativna istorija počela je s biciklom

Škoda strast prema biciklizmu utemeljena je na samim počecima istorije kompanije: 1895. godine Vaclav Laurin i Vaclav Klement osnovali su biciklističku radionicu u mestu Mladá Boleslav u Češkoj, postavljajući temelje današnjoj kompaniji Škoda Auto. Kao „motor biciklizma“, proizvođač automobila promoviše biciklizam na raznim nivoima. Pored Tour de France i Tour of Spain („Vuelta“), Škoda Auto podržava brojne međunarodne biciklističke trke, kao i nacionalne i međunarodne bazne sportske događaje. Bicikli i biciklistički dodaci sastavni su deo proširenog asortimana brenda Škoda.

Komentari(0)

sortiraj