Kia u Srbiji sa rekordnim prvim polugodištem

Za uspeh Kije u ovoj godini najzaslužniji su modeli Sportage i Stonic koji su ostvarili izuzetne stope rasta

    foto: KIA
    Podeli




Prema zvaničnim podacima Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije o broju novoregistrovanih putničkih vozila u prvih šest meseci 2021. godine u Srbiji, Kia vozila zauzela su četvrto mesto među ukupno 38 marki automobila koje su registrovane u našoj zemlji. Ovo je do sada ubedljivo najbolji prodajni rezultat i plasman Kije u poslednjih 20 godina. Sa 748 prodatih novih putničkih vozila Kia se plasirala na četvrto mesto iza Škode (2.610 vozila), Fijata (1.569) i Tojote (777). Sa tržišnim udelom od preko 5,8% Kija u Srbiji beleži rezultat koji je čak i iznad evropskog proseka (3,9%).

U odnosu na prošlu godinu ovo je porast prodaje od 77%, dok je celo automobilsko tržište Srbije poraslo za 32%. Ako isključimo uticaj COVID-19 krize na tržište prošle godine pa prodaju uporedimo sa 2019. godinom - uspeh Kije je još veći. U odnosu na 2019. godinu Kijin porast prodaje iznosi čak 97%, dok je ukupna prodaja svih brendova na tržištu Srbije u prvih šest meseci ove godine u odnosu na isti period 2019. godine manja za oko 10%.

Za uspeh Kije u ovoj godini najzaslužniji su modeli Sportage i Stonic koji su ostvarili izuzetne stope rasta. Čak 440 kupaca se u periodu januar-jun 2021. odlučilo za model Kia Sportage čime je on postao ubedljivo najprodavaniji model u C-SUV segmentu u Srbiji sa čak 20% tržišnog udela. Sportage je postao miljenik domaće publike zbog miksa pozitivnih osobina kao što su nagrađivani dizajn, vrhunska bezbednost, bogati paketi opreme, praktičnost upotrebe i ekonomičnost vožnje. Sportage je sa 440 prodatih primeraka ujedno ušao i u Top 5 najprodavanijih automobila u Srbiji ove godine, a ispred njega su samo modeli Fiat 500L (665 vozila), Škoda Fabia (631), Škoda Octavia (504) i Fiat Tipo (502).

Kijin crossover Stonic zauzeo je treće mesto u B-SUV segmentu sa 143 prodata primerka što je čak tri puta više u odnosu na isti period prošle godine. Svojim dizajnom, izuzetno velikim izborom boja karoserije i personalizacijom, Stonic je prepoznat kao vrlo poželjan „trendi“ automobil. Sve ovo je dokaz da kupci u svetu i u Srbiji prepoznaju dizajn, kvalitet i pouzdanost Kia proizvoda, dokazane kroz brojne nagrade i potvrđene sedmogodišnjom fabričkom garancijom na sva nova Kia vozila. Imajući u vidu sve navedeno, u narednom periodu se može očekivati širenje distributivne Kia mreže u Srbiji uz istovremeno povećanje postojećih prodajnih i servisnih kapaciteta.

Komentari(0)

sortiraj