Kia u odvažan preobražaj sa novim logom i globalnim sloganom

Kia je predstavila svoj novi korporativni logo i globalni slogan koji simbolizuju odvažan preobražaj i novu strategiju brenda

    foto: KIA
    Podeli




Predstavljanje novog loga pokazuje Kijine ambicije da postane vodeći brend u mobilnosti budućnosti, sa promenom gotovo svih vidika svog poslovanja.

Novi logo - privrženost klijentima

Logo je simbol Kijine nove strategije i implementacije obećanja klijentima o vrednostima koje će ovaj brend ispunjavati svojim novim proizvodima i uslugama, kao i iskustvom koje će pružati. Novi logo izgleda kao svojeručan potpis. Ritmična, neisprekidana crta predstavlja Kijinu privrženost omogućavanju inspirativnih trenutaka, dok ujedno njegova simetrija govori o samouverenju brenda. Rastuće linije logotipa predstavljaju ambicije brenda i, što je još važnije, kvalitet koji Kia pruža svim svojim klijentima.

Ho Sung Song

-Kijin novi logo predstavlja privrženost brenda da postane ikona promena i inovacija - rekao je Ho Sung Song, generalni direktor i predsednik uprave najstarijeg korejskog proizvođača automobila i dodaje: - Automobilska industrija trenutno se suočava sa brzim preobražajem u kojem Kia proaktivno učestvuje i prilagođava se tim promenama. Naš novi logo predstavlja našu želju da inspirišemo klijente dok njihove potrebe za mobilnošću evoluiraju, ali i naše zaposlene kako bi mogli da se uhvate u koštac sa svim izazovima u ovoj industriji punoj brzih promena.


Kia tokom predstavljanja postavila novi Ginesov rekord

Novi logo spektakularno je predstavljen u okviru pirotehničkog šou-a na nebu iznad korejskog grada Inčeon. Čak 303 drona ispalila su na stotine vatrometa u sinhronizovanom umetničkom nastupu da proslave Kijin novi početak. Time su postavili novi Ginesov svetski rekord sa najviše bespilotnih letelica koje su istovremeno izvele vatromet.

Kia ubuduće sa novim sloganom

Pored novog logotipa Kia je predstavila i novi globalni slogan Movement that inspires (Pokret koji inspiriše) koji će da zameni dosadašnji slogan The Power to Surprise (Snaga iznenađenja). Više informacija o Kijinoj novoj strategiji koja obuhvata namenu i filozofiju brenda kao i njihovu implementaciju u buduće modele Kia biće predstavljeno na digitalnom događaju (New Kia Brand Showcase) koji će se održati 15. januara, a koji će biti emitovan na Kijinom globalnom YouTube kanalu.

Lansiranje novog logotipa sledi Kijin Plan S predstavljen početkom 2020. godine koji je dugoročna poslovna strategija. Plan S predviđa da Kia (pored ostalih ciljeva) postane vodeća na globalnom automobilskom tržištu. Zbog toga će se u Kiji fokusirati na još veću popularizaciju električnih vozila i predstavljanje različitih usluga mobilnosti nastalih na osnovu potreba i ukusa pojedinaca i lokalnih tržišta.

Komentari(0)

sortiraj