Kia i ove godine briljira u studiji J.D. Power

Kia je među masovnim brendovima bila druga (495 bodova), a bolje od nje se plasirao samo sestrinski Hyundai Motor koji je već treću godinu zaredom na prvom mestu (534 boda)

    foto: KIA
    Podeli




Grupacija Hyundai Motor Group može se pohvaliti da su sva tri njena brenda - Genesis, Hyundai Motor i Kia - zauzela prva tri mesta u studiji J.D. Power 2022 U.S. Tech Experience Index (TXI) StudySM, koja je prepoznala visok nivo naprednih tehnologija njihovih modela. Kia je među masovnim brendovima bila druga (495 bodova), a bolje od nje se plasirao samo sestrinski Hyundai Motor koji je već treću godinu zaredom na prvom mestu (534 boda).

Na osnovu odgovora 84.165 vlasnika vozila anketiranih nakon 90 dana vlasništva novog vozila modelnog godišta 2022. je američka studija TXI analizirala 35 automobilskih tehnologija podeljenih u četiri kategorije: udobnost, automatizacija, energija i održivost KAO I infotainment i povezivost. Studija ocenjuje kako efikasno svaki automobilski brend donosi tehnologije na tržište, a meri se do maksimalnih 1000 bodova.
-Kia je još uvek oduševljena svojim impresivnim dostignućima u studijama J.D. Power VDS i APEAL, a svrstavanje među najinovativnije brendove samo učvršćuje status Kije kao vodeće u toj grani - rekao je Steve Center, glavni izvršni direktor i izvršni podpredsednik u Kia America. - S tako visokim zadovoljstvom klijenata na različitim područjima koja uključuju dizajn, pouzdanost, a sada još i inovacije nećemo spavati na lovorikama nego ćemo i dalje rasti na svim područjima razvoja.

Kako “dubina tržišta” tako i 'izvrstnost u izvršenju' imali su u konačnom bodovanju jednaku težinu pri čemu su bili ocenjeni i prodor naprednih tehnologija u celokupnom obimu proizvođača i ocena potrošača o njihovom kvalitetu. Genesis je već drugu godinu zaredom pobednik među svim brendovima, posledično i među premijum proizvođačima. Sa inovacijskim indeksom od 643 poena Genesis je odneo sigurnu pobedu, jer je za više od 50 bodova pretekao drugoplasirani Cadillac (584). Saznanja studije dokazuju privrženost ne samo tehnološkim inovacijama nego i pouzdanosti i zadovoljstvu klijenata kod sva tri automobilska brenda južnokorejske grupacije koja je u prvom polugodištu postala treći najveći proizvođač automobila na svetu.

Komentari(0)

sortiraj