Jubilej - Renault Fuego četiri decenije od predstavljanja

U martu 1980. godine Renault 15 i Renault 17 su ustupili mesto novom modelu nazvanom Fuego, kupeu serijske proizvodnje koji se bazirao na platformi limuzine Renault 18

    foto: RENAULT
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Revolucionarni naziv ga nije samo istakao među modelima označenima slovom R i brojkom, već je karakterisao njegovu dinamičnost i međunarodni potencijal. Originalni dizajn je odlikovao njegove performanse, a dugačka vrata olakšavala su pristup zadnjoj klupi.

Bogata ponuda

Namera je bila da osvoji najširu publiku, nezavisno od njene kupovne moći. Zbog toga je stvorena bogata ponuda. Između osnovne verzije TL i najnaprednije verzije Turbo su se našle verzije GTL, TS, GTS, TX, GTX, pa čak i verzija sa turbodizelskim motorom. Zapremina agregata je iznosila od 1400 do 2000 cm³. Verzija GTS je bila referentni model i činila je većinu od 226.000 modela Fuego proizvedenih tokom pet godina.

Fuego stiže na američko tržište 1982. godine

Zahvaljujući alijansi Renault-AMC, Fuego stiže na američko tržište 1982. godine. Ova verzija se isticala standardnim američkim odbojnicima, svetlima, pokazivačima smera i posebnom opremom - aluminijskim naplatcima i gumama Michelin TRX, električno sklopivim platnenim krovom, sistemom centralnog zaključavanja, klima-uređajem i fantastičnim presvlakama.

Prvi automobil sa sistemom za daljinsko zaključavanje

Renault Fuego iz 1982. godine je bio prvi automobil sa sistemom za daljinsko zaključavanje. Takođe je prvi automobil koji je na upravljaču imao komande audio-sistema.

Lična karta

Godina lansiranja 1980. godina

Motor četverocilindarski + Garrettov turbopunjač

Zapremina 1397 cm3

Snaga 160 KS

Menjač zadnji pogon, 5-stepeni menjač + MA

Kočnice 4 disk-kočnice

Dimenzije

Dužina 3,66 metara

Širina 1,75 metara

Masa 970 kilograma

Najveća brzina 200 km/h

Komentari(0)

sortiraj