Jeep na Salonu automobila u Parco del Valentino

Novi Jeep Renegade Plug-In Hybrid imao svoj međunarodni drumski debi na Predsedničkoj paradi tokom događaja u Torinu

    foto: FCA
    Podeli




Za brend Jeep 2019. godina predstavlja godinu evolucije koja ostaje verna osnovnim vrednostima, što potvrđuje i prisustvo brenda na Sajmu automobila u Torinu (Salone dell'Auto). Posetioci u Valentinovom parku (Parco del Valentino) imali su priliku da se dive novim plug-in hibridnim modelima Renegade i Compass dok slušaju zvukove prirode oko sebe. To je razlog zbog čega je atraktivna lokacija torinskog najvećeg gradskog parka idealno mesto za uživanje u posebnim kvalitetima ova dva modela.

Debi novog Jeep Renegade Plug-In hibrida

Događaj u Torinu je prvo pojavljivanje modela Renegade sa plug-in hibridnom tehnologijom na asfaltnoj podlozi. Ovaj novi terenac je krenuo sa trga Vitorio Veneto (Piazza Vittorio Veneto) i paradirao je stazom u centru grada, dajući gledaocima priliku da shvate koliko je on zapravo tih.

Štaviše, i Renegade i Compass su izuzetno obazrivi prema okolini, sa emijisom ugljen dioksida ispod 50g/km, i veoma su zabavni za vožnju zahvaljujući brzom odzivu motora i odličnom ubrzanju. Oba modela imaju plug-in hibridni pogon, a baterije koje se mogu dopunjavati preko motora sa unutrašnjim sagorevanjem ili preko utičnice mogu da skladište impresivnu količinu električne energije.

Ovaj izbor omogućava korišćenje snažnijih elektromotora, što za rezultat ima autonomiju od nekih 50 kilometara koristeći isključivo električni pogon uz maksimalnu brzinu od 130 km/h sa tim pogonom i kod modela Renegade kao i kod modela Compass. Elektromotori rade u sinergiji sa 1,3-litarskim turbo benzinskim motorima kako bi se povećala efikasnost i celokupna snaga. Kombinovana snaga ova dva pogonska sistema, električnog i onog sa unutrašnjim sagorevanjem, iznosi do 240 KS.

Terenske prednosti hibridnog pogona

Pre svega, zahvaljujuči elektrifikaciji, porodica motora brenda Jeep dodatno popravlja svoje legendarne sposobnosti, zahvaljujući velikom obrtnom momentu koji obezbeđuje elektromotor i zahvaljujući sposobnosti da ga sa izuzetnom preciznošću prilagodi tokom kretanja i tokom vožnje po najzahtevnijim podlogama, kada je potreban veoma nizak prenosni odnos.

Zahvaljujući potpuno novoj tehnologiji električnog pogona na sva četiri točka (electric all-wheel-drive technology – eAWD), prijanjanje na zadnjoj osovini ne omogućava pogonsko vratilo već se ostvaruje preko posebnog elektromotora. Ovo omogućava dvema osovinama da budu razdvojene i da kontrolišu obrtni moment nezavisno jedna od druge na efikasniji način nego kod mehaničkog sistema.

Komentari(0)

sortiraj