Igor Ševo - Brend Fiat Professional na visini zadatka

Igor Ševo, komercijalni direktor u kompaniji FCA Srbija, kraj godine zaključio je iznošenjem podataka o uspesima brenda Fiat Professional. Za narednu godinu najavio je još bolji komercionalni program

    foto: FCA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Nagovestio je mnoge novine i novitete za narednu godinu, na tradicionalnom skupu svih uspešnih dilera, vernih kupaca i klijenata koji prepoznaju vrednosti brenda Fiat Professional! Kompanija FCA Srbija i Biznis Centar ugostio je svoje klijente i dilere i tradicionalno obeležio uspehe ovog brenda.

-Ako poredimo brend Fiat, koji je 2019. godine proslavio 120. godišnjicu, i znamo da u sklopu ovog brenda imamo komercijalna vozila prisutna na tržištu stotinu godina, nadovežimo se da je brend Fiat Professional nastao 2007. godine kao potreba da se razdvoje filozofije putničkog i komercijalnog programa, potrebe da se strateški razdvoje i tako odvojeno nastupe na tržištu. Danas imamo kompletnu gamu komercijalne ponude, koja odgovara svim profesionalcima i koja se prilagođava svim rešenjima - objasnio je na početku razgovora Ševo.

Upoznao nas je i sa činjenicom da je ono što je zauvek promenilo prodaju komercijalnih vozila - sve više rastućom kupovinom preko interneta.

-Pri kupovini proizvoda koje kupujemo virtuelno, zadnju milju čini upravo upotreba komercijalnih vozila. Otuda potvrda raznih predviđanja i analiza koje govore o budućem rastu prodaje, na osnovu ovog novog načina kupovine. U poslednjih godinu dana u Evropi 20% prodaje komercijalnih vozila čine upravo vozila prodata za ovu svrhu. Sva ta vozila potrebno je da poštuju regulative, prevashodno podrazumevane CO2 regulative, i sve regulative koje propisuju gradovi. U poslednjih godinu dana u ovom tipu misije, u biznisu e-commerce prodaje, prodato je primera radi 30% modela Ducato - kaže Ševo.

Biznis Centar Srbija pokriva tri teritorije

-Biznis Centar Srbija pokriva tri teritorije Srbiju, BiH i Crnu Goru, na sva ova tri tržišta kumulativno imamo tržišno učešće u prodaji od nešto manje od 30%, što znaći da je svako treće vozilo sa našim bedžom. Izdvajamo Srbiju jer ovde imamo upravo najveći broj dilera, najveću kapilarnost postprodajne mreže za LCV, i učešće od 36%. Najnoviji podaci govore o tome da smo u ovom trenutku najbolje tržište u segmentu - ističe ponosno direktor prodaje FCA Srbija!

On je pohvalio odličan rad „buisiness to business“ poslovanja i isto tako dobro poslovanje dilera. Osvrnuo se na kupce koji su prepoznali velike mogućnosti u izboru modela i verzija iz Fiat Professional game.

-Ne odstupamo od naših vredosti, onih od samih početaka, kompetence od nastanka proizvoda, od kojih počinju inženjeri, do plasiranja proizvoda, pouzdanosti, pouzdanosti proizoda koja se ne dovodi u pitanje, proizvodnje u fabrikama koje rade po principima WCM-a, (World Class Manufacturing) koje krase zavidne silver i gold medalje, dinamičnosti, koja označava brzu i efikasnu prilagodljivost trendovima i bliskostii sa parnterima i kupcima kao i razumevanje njihovih potreba - rekao je Ševo.

U Srbiji na poziciji broj 1

-Vratimo se na poziciju koju brend Fiat Professional zauzima. U Srbiji smo na poziciji broj 1, pa smo i na kumulativnom nivou broj 1, na svim tržištima koje predsavljamo. Srbija kao tržište nosi takoreći 70% te težine. Možemo argumentovano da kažemo da su tri proizvoda zaslužna za ovaj uspeh u 2019. godini, kroz više kanala prodaje - ističe komercijalni direktor FCA Srbija.

Model Doblo obeležio 2019. godinu

Model Doblo sa 100% rasta u odnosu na prošlu godinu, podjednako dobro je prodavan u svim kanalima prodaje u maloprodaji, prisutan je bio u malim, srednjim i velikim flotama.

-Reč je o proizvodu na kom je komercijalni sektor dosta radio, prvi je proizvod na kom smo predstavili proizvod sa pet godina garancije i 200.000 pređenih kilometara, a rezultati su kroz vreme došli. Doblo je dobro pozicioniran prevashodno zahvaljujući širini svoje game. Pozicioniran je na tržištu tako da ima najveću korisnu nosivost, najveću zapreminu tovarnog prostora i adekvatne motore prilagođene našem tržištu. Bezbedonosne opcije koje poseduje svakako utiču na njegovu uspešnost - kaže Ševo.

Fiat 500L Cross N1

-Drugi proizvod koji je doneo uspeh, je proizvod o kom smo govorili i prošle godine na istom skupu. Dakle, proizvod koji je dobrineo uspehu u 2019. godini. Reč je specijalnoj seriji našeg modela 500L u izvedbi Cross sa N1 homologacijom. Specijalna serija, znamo, nastala je kod nas, u našoj kancelariji, proizvedena u našoj fabrici. Prilagodili smo, dakle najbolju verziju N1 homologaciji. Od tržišta smo naučili, dobili odobrenje od centrale i odmah sproveli u delo zamisao. Dobili smo duplo više od predviđanja, ostvarivši duplo veću prodaju od predviđene. Imaćemo ga i dalje u svojoj ponudi - ističe Ševo.

I najmanje pravo komercijalno vozilo zaslužno za ovaj veliki uspeh, model Fiorino, prepoznat je kod flotnih kupaca. Napravio je značajne količine u ovoj godini. Pogodan za grad i za gradsku vožnju.

Ducato kao revolucija

-Neizostavan je model, perjanica naše game, model koji 38 godina donosi novitete, a reč je o modelu Ducato. Toliko godina menja pravac svog segmenta i pravi revoluciju. Donosi novitete u vidu motora i tehnoloških rešenja da mora biti posebna tema. Ducato je proizvod dostupan u oko 1000 verzija i kombinujući sve opcije, dobijamao oko 10.000 varijacija. Ima šest dužina vozila, pet međuosovinskih rastojanja i tri visine. Dostupan je sa manuelnim i automatskim menjačem. Ima korisnu zapreminu od 8 do 17 m3, korisnu nosivost od 2,1 tona i jedino je vozilo sa prednjim pogonom koje ima mogućnost da se zadnja osovina može optereti sa dve i po tone - objašnjava Ševo.

On dodaje da od lansiranja 1981. godine pogon je na prednjim točkovima ka čemu je konkurencija tek tridesetak godina kasnije pribegla. Jedino je vozilo sa prednjim pogonom, i sa 3,5 tona bruto nosivosti. Kada pričamo o furgonima do 6 metara dužine i kada cirkuliše po gradu, sa najboljim odnosom tovarnog prostora i zapremine i ukupne dužine vozila, ima odličan radijus okreta.

-Osobine koje ga odlično kotiraju su petu godinu zaredom smo prvi na Evropskom tržišu, a u Srbiji je jedan od tri vozila Ducato. Pogodan je za sve tipove konverzija upravo zbog velikog broja verzija. Može da se transformiše i adaptira svakom kupcu, jednostavan i lak za održavanje - napominje komercijalni direktor FCA Srbija.

Više tehnologije, više efikasnosti i više vrednosti

Igor Ševo ističe da za narednu godinu se određene osobine nadograđuju i poboljšavaju. Tri glavne osobine ostaju iste, i to više tehnologije, više efikasnosti i više vrednosti. Kada je reč o tehnologiji Ducato je oduvek donosio inteligentna rešenja i bio je poznat uvek po bezbednosnim rešenjima, a i na samom vrhu.

Tako je i sada, kroz ADAS (Advanced Driver Assistance Sistem) napomenute su još neke. Detektor mrtvog ugla, preko radara u zadnjem braniku, pri isparkravanju unazad detektor uviđa vozila i objekte, potpuna autonomna kontrola kočenja, kada prepozna vozilo ispred sebe prvo upozorava vozača, sledi autonomno kočenje do momenta zaustavljanja, deo su ovih opcija. Tu su i ostala bezbednosna rešenja, opcionali koje je Ducato imao i do sada.

-Tehnologija i u kabinskom prostoru, multimedia, sada dostupna od 7 inča! Zatim, primera radi, funkcija u navigaciji, na posebno interesantan Ducato najrasprostranjenije vozilo kada je reč o kamperima, naročito popularnim vozilma, kada se mere vozila unesu, navigacija je u stanju da vam sama izračuna kojim putanjama da idete, a da ne dođete u situaciju da naiđete na prolaze koji nisu odgovarajući gabaritima vašeg vozila i tako stanete pred prepreke koje takvom vozilu i njegovoj svrsi nikako nisu potrebne i poželjne. Jedinstvena je karakteristika svakako u pitanju - ističe Ševo.

Efikasnost se meri kroz pogonske jedinice

-Sada ćemo imati potpuno automatski devetostepeni menjač. Pogonske jedinice za 2020. godinu su u rasponu od 120 do 180 KS, a svi motori donosiće više snage i veći obrtni momenat pri manjim obrtajima. Zadržan je pogon na metan 3l od 140 KS. Kada je reč o dizel motorima svi agegati i kod Ducata i kod svih komercijalnih vozila su sa Euro 6D ekološkom normom u potpunosti je odgovarajuća i u opširnijem objašnjenju zaključujemo da korisna zapremina ostaje ista. I sa dodatnom ugrađenim tankom korisna zapremina ostaje identična - ističe Ševo.

Smanjena potrošnja goriva

-Pomenuli smo da ćemo imati potpuno automatski devetostepeni menjač koji pruža konfor, smanjenje potrošnje govora, što logično dovodi do smanjenja CO2 emisije, pa tako nastaje i EKO Pak koji sadrži dugme start-stop sistem, pametni alternator, elektronsku pumpu za ulje pametnog alternatora, što pruža mogućnost da podesimo da stalno vozimo u stalnom ekološkom modu vožnje. U Srbiji imaćemo ovaj paket na motorima od 160 i 180 KS - napominje Ševo.

Prema njegovim rečima, prvi put je lansirano vozilo sa pogonom na metan, a ta evolucija je i nastavljena. Još 1995. godine lansiran je alternativni pogon sa metanom.

Električni Ducato od naredne godine

-Električni Ducato predstaviće se naredne godine, a biće komercijalno dostupan krajem godine posle sajma u Hanoveru, od poslednjeg kvartala 2020. godine. Ono što je jedinstven slučaj sa ovim modelom je da neće izgubiti nijednu svoju karakteristiku, biće dostupan i kao furgon, šasija, dupla šasija i prevoz putnika. Njegovi kapaciteti će ostatu gotovo nepromenjeni - objašnjava na kraju razgovora Igor Ševo, direktor FCA Srbija.

Komentari(0)

sortiraj