Idealan izbor za automobile srednje veličine - Upoznajte novu generaciju zimskih guma

Iako se čini da je teško nadmašiti performanse premijum guma vrhunskog kvaliteta, inženjeri kompanije Continental ponovo su prevazišli sebe

    foto: Continental
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Ove zimske sezone na tržište dolaze dva uzbudljiva nova proizvoda - naslednici serijskih pobednika i najčešće preporučenih proizvoda na nezavisnim testovima guma - WinterContact TS 870 i WinterContact TS 870 P. Naslednik visoko rangiranog modela WinterContact TS 860, veoma hvaljenog u stručnim medijima, kombinuje izvanredne zimske karakteristike sa odličnim performansama po vlažnom vremenu. WinterContact TS 870 je u smislu konstrukcije, dizajna gazećeg sloja i smeše od temelja novorazvijen proizvod.

Ishod je model koji, u direktnom poređenju, pruža tri odsto kraći kočioni trag na ledu i pet odsto bolje upravljanje na snegu. S obzirom na oprečne ciljeve sa kojima se razvojni inženjeri redovno suočavaju u pogledu svojstava relevantnih za bezbednost u odnosu na ekološke performanse, napredak postignut u obe oblasti je impresivan - povećanje kilometraže od deset procenata prati smanjenje otpora kotrljanja za dva procenta.

Novorazvijene 3D preklopne lamele za bolje prianjanje

Za proizvođača, neke od prednosti ovakvog dizajna su novorazvijene 3D preklopne lamele, koje u gazećem sloju stvaraju još veće džepove za sneg, budući da se najbolje prianjanje u snežnim uslovima postiže upravo “lepljenjem” snega sa snegom. Šta to znači? Sneg ulazi u šare gazećeg sloja gde se „sabija“, a potom se tako sabijen u gumama stapa sa snegom na putu. Što bolje šare gazećeg sloja zadržavaju nabijeni sneg, bolje je prianjanje guma. Upravo na tom polju Continental koristi SnowCurve+ tehnologiju. Gume sa ovom tehnologijom imaju posebnu strukturu zida sa žlebovima koja se sa sabijenim snegom spaja na više od 1.000 tačaka u gazećem sloju. Ovo pruža bolje prianjanje i omogućava bolji prenos kočionih sila - posebno u krivinama. Kako bi dodatno smanjio kočioni trag na klizavim zimskim putevima, Continental je povećao broj blokova gaznog sloja u kontaktnom delu WinterContact TS 870 za čak deset odsto. Rubovi i lamele u ovim blokovima deluju kao brisači vetrobrana, brzo raspršujući otopljeni sneg i obezbeđujući dobro prianjanje na zaleđenim površinama.

Poboljšani žlebovi u obliku slova V

WinterContact TS 870 ima uzorak gazećeg sloja u obliku slova V, koji su usvojili mnogi proizvođači guma. Upečatljiva inovacija ovde je, međutim, to što glavni žlebovi u obliku slova V idu ka talasastom središnjem žlebu koji se proteže oko gume, dajući novom Continental zimskom ekspertu potpuno drugačiji izgled od većine njegovih konkurenata. Ipak, to nije sve, kombinacijom centralnog sa hidro-žlebovima, stručnjaci su postigli još brže istiskivanje vode prilikom vožnje po kiši. Ovo pruža još efikasniju zaštitu od akvaplaninga i dodatno poboljšava performanse kočenja na mokrim putevima. Još jedan faktor koji pomaže pri postizanju kratkog kočionog puta je novorazvijena masa gazećeg sloja koja se, kao i u prethodnom modelu, naziva Cool Chili, a sa svojom mešavinom specijalnih smola obezbeđuje bolje prianjanje i kraći kočioni put na mokrom, dok istovremeno smanjuje otpor kotrljanja, smanjuje potrošnju goriva, a time i emisiju CO2.

Najbolji pri kočenju na mokroj površini

Izvanredne performanse ove inovativne gume za hladno vreme potvrđene su i nezavisnim testom koji je sproveo TÜV SÜD na zahtev kompanije Continental u februaru i martu 2021. godine, između ostalog, na WV Golf VII sa gumama široke veličine 225/45 R 17. Nemački proizvođač vrhunskih guma odlučio se za ovaj pristup budući da su početak proizvodnje odložile mere preduzete prošle godine u borbi protiv pandemije koronavirusa.

Ralf Hofman

-Lansiranje tržišta moralo je biti odloženo. Kao rezultat toga, WinterContact TS 870 nije uključen u ADAC test zimskih guma 2021. godine. Da bismo uprkos tome našim prodajnim partnerima i krajnjim korisnicima obezbedili nezavisan, kvalifikovan dokaz performansi, zadužili smo TÜV SÜD da sertifikuje karakteristike proizvoda u poređenju sa njegovim najvažnijim konkurentima - rekao je Ralf Hofman, šef marketinga i cena za putnička vozila i lake kamione u Nemačkoj.

Sveobuhvatni program podrazumevao je sve standardne testove na snegu, mokrim i suvim putevima, kao i ekološke kriterijume poput otpora kotrljanja i buke. Osim toga i pređena kilometraža je dokumentovana u dodatnom testu u martu i aprilu. Na osnovu svega toga, TÜV SÜD je sertifikovao WinterContact TS 870 kao gumu uravnoteženih kvaliteta na najvišem nivou u zimskim uslovima. U svim testiranim disciplinama nova Continental guma za hladno vreme osvojila je prva tri mesta - sa najboljim ocenama u kočenju na mokrom putu, upravljanju na mokrom i prianjanju na snegu. WinterContact TS 870 razvijen je za modele kao što su WV up!, WV Golf i Citroen C4, ali i za modele sa nešto višim cenama, uključujući BMW serije 1 i serije 3. Početni asortiman proizvoda sadrži 19 veličina za felne od 14 do 17 inča, dok će sledeće godine asortimanu biti dodato još 45 veličina.

Napravljena za automobile srednje veličine i SUV vozila

Continental postepeno predstavlja i WinterContact TS 870 P kao naslednika modela TS 850 P. Baš kao i “manji brat” (WinterContact TS 870), i ova Continental guma koristi poboljšano Cool Chili jedinjenje i hidro žlebove. Kako bi pružili dodatnu sigurnost vozačima koji koriste šire gume, stručnjaci su se odlučili za udaljavanje od konvencionalnog gazećeg sloja u obliku slova V i umesto toga se odlučili za čvršću konstrukciju sa četiri velika obodna žleba koji se protežu između redova blokova gazećeg sloja. Ova inovativna struktura gaznog sloja, veoma drugačija od prethodnika, nudi velike prednosti - posebno na mokroj podlozi. Vrlo brzo istiskuje vodu sa kontaktnog mesta, što rezultira boljim rukovanjem, kraćim kočionim putem i efikasnom zaštitom od akvaplaninga.

U poređenju sa prethodnikom ovog pneumatika, postignuto je čak četiri odsto poboljšanja u kočenju na mokrom kolovozu i osam odsto poboljšanja svojstava akvaplaninga, a bez ugrožavanja performansi u drugim aspektima. Poseban pomen zaslužuju i boljitak od pet odsto u kočenju na ledu, šest odsto u upravljanju na suvom i šest odsto u upravljanju po snegu. Ovu novu Continental zimsku gumu takođe prate i ubedljivi ekološki akreditivi i to smanjenje otpornosti pri kotrljanju za dva procenta koje ide ruku pod ruku sa povećanjem pređene kilometraže za 16 odsto.

Inicijalni asortiman proizvoda sadrži veličine za 52 putnička i SUV automobile od 16 do 21 inča i/ili XL oznake koje ukazuju na veću nosivost. Time WinterContact TS 870 P predstavlja idealno rešenje za postavljanje novih guma na sedane, SUV i sportske automobile kao što je Audi TT. Čvrsta konstrukcija ovog pneumatika takođe ga čini odličnim izborom za teže modele sa električnim pogonom. Continental, osim toga, proizvodi i zimske gume za sportske, kao i najekskluzivnije automobile na svetu, za doživljaj vrhunskih zimskih performansi pravi izbor je WinterContact TS 860 S.

Komentari(0)

sortiraj