Hyundai i20 - Urbani izgled korejskog lepotana

Novi model iz Hyundaia je moderan gradski četvorotočkaš, ima odlične i štedljive agregate, a diči se i znatno većim komforom





Ovaj proizvođač automobila nastavlja uspešno da se pozicionira u B segmentu, sa skoro milion prodatih primeraka od 2002. godine do danas. Nova generacija modela i20 dizajnirana je i razvijena u Evropi. Svojim izgledom skreće pažnju na sebe gde god da se pojavi. Nivo prefinjeno uklopljenih detalja pomera i20 za jedan veliki korak napred, što do sada nije bio slučaj za automobile ove klase.

Ispod haube dva agregata

Motori koji pokreću novi i20 su benzinski 1,2 Dual VTVT Kappa od 83 KS, u kombinaciji sa petostepenim menjačem, kao i dizel agregat druge generacije U2 1,4 CRDi od 90 KS, uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem. Kako kažu u Hyundaiu, motori pružaju najveću moguću vožnju u svim uslovima i isporučuju dovoljno snage i obrtnog momenta uz ekonomičnu potrošnju goriva. Tri glavne osobine kojima model ispunjava potrebe evropskih kupaca su najprostraniji enterijer u klasi, visokotehnološka rešenja koja se tiču elektronskih uređaja i komfora, kao i prefinjen dizajn koji ga izdvaja od ostalih modela u segment.

Hyundai i20 baziran je na novoj platformi. Međuosovinsko rastojanje sada iznosi skoro 2,6 metara. Pažljivom i efikasnom izradom putničkog prostora postignuto je da pet odraslih osoba mogu komforno da se smeste u kabinu. Kombinovani prednji i zadnji prostor daje dovoljno prostora za noge, ramena i glavu.

Šta god da ste planirali da radite, i20 nove generacije će vam taj posao u mnogome olakšati. Prtljažni prostor ima 326 litara. Kada su zadnja sedišta oborena njegova zapremina se povećava na 1042 litara, a podešavanjem visine poda u prtljažniku moguće je dobiti potpuno ravan prostor za prevoz tereta i stvari. Gde god da pogledate, videćete po neku korisnu pregradu ili ostavu za sitnice. Poboljšanje komfora I osećaja prostranosti za vozača i putnike stvorio je panoramski stakleni krov koji je moguće potpuno otvoriti. Funkcije koje doprinose prefinjenosti i ubedljivosti nove generacije modela i20 su i ugrađena kamera za vožnju u nazad i prednja LED svetla.

Prepoznatljiva linija

Kod ovog novajlije enterijer dopunjuje sofisticiran i prepoznatljiv spoljašnji izgled. Čiste i jednostavne linije nastale su u Hyundai razvojnom centru u Nemačkoj. Inženjeri iz Hyundaia stvorili su vrlo smeli prednji deo vozila. Hromirana šestougaona maska hladnjaka je sada spuštena niže, a tanka horizontalna maska povezuje prednju svetlosnu grupu koja objedinjuje bi-fokusna glavna svetla, LED svetla za dnevnu vožnju, kao i poziciona LED svetla. Na donjoj maski hladnjaka nalaze se svetla za maglu.

Novi i20 je dugačak nešto više od četiri metra sa prepoznatljivom linijom koja se proteže celom dužinom vozila, a na donjem delu vrata su postavljene zaštitne plastične lajsne. Na zadnjem delu vozila nalazi se crni C stub koji daje utisak da krov lebdi iznad vozila. Zadnja svetlosna grupa prelazi sa krila na vrata prtljažnika i ima LED svetla u obliku bumeranga. Ovaj poslednji izdanak Hyundai dizajnerskog pravca karakterišu posebno oblikovana prednja svetla i precizne konture svih površina.

Odlična standardna oprema

Standardna oprema uključuje uređaje koji se svakodnevno koriste kao što su električni podizači prednjih prozora, spoljna ogledala sa grejačima i električnim komandama, sedište vozača podesivo u svim pravcima, kao i volan podesiv po visini i dubini. Komfor upotpunjuju ručno podesivi uređaj za klimatizaciju, audio uređaj sa USB i AUX priključkom i podrškom za Mp3 format, sklopivi ključ sa daljinskom komandom, svetla za maglu i blago tonirana stakla.

Najopremljeniji paket opreme je vrlo bogat. Na listu standardne opreme dodati su audio uređaj sa CD-om, podrškom za Mp3 i ugrađenom memorijom od 1GB, podrška za povezivanje telefona putem Bluetooth standarda sa komandama na volanu, volan i ručica menjača obloženi kožom. Takođe, tu su zadnji parking senzori, dodatno zatamnjena zadnja stakla i staklo prtljažnika, elektrohromatsko unutrašnje ogledalo, svetlo za čitanje, krovna kaseta za naočare i pokazivači pravca u oblogama spoljnih ogledala.

Za završnu obradu unutrašnjosti korišćeni su posebno odabrani materijali koji će vas oduševiti svojim kvalitetom i načinom na koji su upotrebljeni. Instrument tabla je osmišljena uz mnogo pažnje. Osećaj dodatnog prostora pojačava obojena maska instrument table koja se uklapa sa oblogama vrata i bojom štofa na sedištima. Stručnjaci iz Hyundaia grupisali su instrumente i komande tako da one budu logično postavljene i lako dostupne za upotrebu. Prikaz na instrumentima posebno je odmeren tako da prija kako za dnevnu tako i za noćnu vožnju. Posebno tanak A stub, koji je napravljen od čelika velike čvrstoće, pruža dodatni utisak prostranosti, povećavajući istovremeno vidno polje vozača.

Cena 9.690 evra

Pored šest vazušnih jastuka, u izradi se koristi više čelika visoke čvrstoće čime je postignuta veća sigurnost svih putnika. Kao opcije dostupni su i automatsko paljenje svetala, senzor za kišu, upozorenje o napuštanju trake kretanja, kao i sistem za kontrolu pritiska u pneumaticima. Cena ovog gradskog četvorotočkaša u Srbiji se prodaje već 9.690 evra.

Komentari(0)

sortiraj