Honda predstavila svoj prvi hibridni model CR-V u Beogradu

U Hondinom salonu u Beogradu upriličena je prezentacija Honda hibridnih tehnologija u prvom hibridnom modelu CR-V

    foto: HONDA
    Podeli




Hibridni pogon je način rada u kojem benzinski motor i elektromotor kombinuju svoj rad za optimalnu snagu i ekonomičnost. Električni motor omogućava trenutni odziv vozila prilikom kretanja, na primer, nakon stajanja na semaforu, dok se tokom vožnje pri većim brzinama uključuje benzinski motor i tada samo on pokreće automobil.

Benzinski i dva električna motora

U hibridnom pogonu, benzinski motor isporučuje snagu motoru elektrogeneratora koji dalje isporučuje energiju pogonskom elektromotoru, tako da sva suvišna energija iz benzinskog motora biva vraćena kroz generator radi ponovnog punjenja baterija. Honda CR-V Hibrid poseduje benzinski motor i dva električna motora. Dvolitarski benzinski agregat s Atkinsonovim ciklusom rada je u sprezi sa pomenuta dva električna motora od kojih je jedan propulzijski motor, a drugi električni motor generator.

Elektro motor od 184 KS

Njima upravlja Honda i-MMD tehnologija (intelligent Multi Mode Drive technology), koja automatski prebacuje između tri načina vožnje električnog, hibridnog i klasičnog, kako bi na najbolji način optimizovala performanse i efikasnost. CR-V Hibrid poseduje benzinski agregat od 145 KS i elektro motor od 184 KS. Kada je u pitanju potrošnja goriva i emisija CO2, model sa prednjim pogonom ima emisiju CO2 od 120g/km i prosečnu potrošnju goriva od 5,3 litara na pređenih 100 kilometara.

CR-V Hibrid sa pogonom na sva četiri točka ima emisiju CO2 od 126 g/km i kombinovanu potrošnju goriva od 5,5 litara na pređenih 100 kilometara. U standardu kod ovog modela je HONDA Sensing, sistem prevencije sudara, sistem upozorenja napuštanja saobraćajne trake, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, inteligentni limitator brzine i drugo.

Komentari(0)

sortiraj