Honda predstavila NT1100 - Motocikl projektovan za uživanje

Mnogi vozači danas žele vrhunske performanse, dobru upravljivost, komfor na dužim putovanjima, kao i široki raspon moderne tehnologije, a novi Hondin NT1100 je upravo takav motocikl

    foto: HONDA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Ova turing mašina, sa bogatim spiskom specifikacija i sportskom oštrinom u performansama, efikasno izlazi na kraj sa svakodnevnim relacijama, ali je podjednako spremna za duge ture sa dva putnika i punim tovarom. Komforman, a agilan - NT1100 sa „New touring“ modom za uživanje, projektovan je tako da privuče one koji pamte slične Hondine mašine iz prošlosti, ali predstavlja i pravu opciju za mlade vozače koji planiraju da idu dalje od srednje kategorije.

Vrhunske performanse

Koristeći kao osnovu ram i karakterni motor sa dva cilindra modela CRF1100L Africa Twin, ovaj motocikl pruža vrhunske performanse, uz niz dodatnih elemenata koji ga čine atraktivnim. NT1100 je dostupan u tri nijanse: Matte Iridium Grey Metallic, Pearl Glare White i Graphite Black, koje imaju elegantan efekat, a suptilna stilizacija pruža efikasne aerodinamične performanse sa položajem za vožnju skrojenim za komforni turing.

Visina vetrobrana podešava se na pet nivoa

Visina vetrobrana se može podešavati na 5 nivoa, a gornji i donji deflektori vetra takođe štite vozača. Praktičnost je garantovana zahvaljujući pozamašnim integrisanim bisagama, zagrejanim ručkama, centralnom stalku, tempomatu i USB i ACC utičnicama za punjenje sve standardne opreme. Svetla su u punoj LED izvedbi sa svetlima za dnevnu vožnju radi veće vidljivosti, uz samogaseće migavce i signale za hitno zaustavljanje, dok je visina sedišta 820 mm.

Čelični ram poludvostrukog ležaja koristi relativno kratki osovinski razmak i oštru geometriju upravljanja, dok je vešanje preko 43mm Show-a prednjih invertiranih viljuški visokih specifikacija i kertridž tipa, te jednocevnog zadnjeg amortizera, sa 150mm puta napred i nazad. Prethodno opterećenje zadnje opruge hidraulički se podešava, a dvojni prednji diskovi od 310mm upareni su sa radijalno postavljenim 4-klipnim kočionim čeljustima; gume su veličine 120/70-17 napred i 180/55-17 pozadi.

Prijatan zvuk pri niskom broju obrtaja

Novi NT1100 takođe sadrži „full-fat“ performanse spremnog i karakternog motora, sa75 kW snage i 104 Nm obrtnog momenta i usisa i izduvne grane podešenih za super-glatko ubrzavanje i prijatan zvuk pri niskom broju obrtaja. Performanse ne ugrožavaju efikasnost potrošnje goriva, sa dometom od 400km mogućim sa rezervoarom za gorivo od 20 litara.

Menjač sa dvojnim kvačilom

Hondin jedinstveni menjač sa dvojnim kvačilom (DCT), prodat u 200.000 primeraka, opcija je za šestobrzinsku menjačku kutiju i pronalazi prirodni dom u modelu NT1100 sa izborom manuelnih okidača za promenu brzina ili za glatke, efikasne automatske promene. Obiman elektronski paket modela NT1100 obuhvata tri podrazumevana moda vožnje (URBAN, RAIN i TOUR) plus dva podesiva USER (korisnička) moda, Hondinu kontrolu izbora obrtnog momenta (HSTC) sa tri nivoa i kontrolu propinjanja sa tri nivoa. TFT tačskrin od 6,5-inča daje punu boju, podesive prikaze i nudi Apple CarPlay®, Android Auto® i Bluetooth® konektivnost. Sa bogatim spiskom specifikacija i iscrpnom svestranošću, praktičnošću i komforom NT1100 nudi još jednu novu dimenziju u Hondinom jedinstvenom i raznovrsnom asortimanu motocikala.

Komentari(0)

sortiraj