Honda Jazz - Dominantan i svestran

Nova generacija popularnog hečbeka B-segmenta vodeća je u klasi po pitanju komfora i prostora, i to dopunjuje izuzetnom EV voznom dinamikom, naprednom tehnologijom i bezbednosnim elementima

    foto: HONDA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Honda Jazz je prvi put opremljena naprednom dvomotornom tehnologijom hibridnog pogonskog sklopa. Novi Jazz će uvesti efikasnost i performanse hibridnog pogona na masovno tržište i ubrzati Hondu da ispuni svoju ambiciju da svi njeni evropski modeli imaju elektrifikovane pogonske sklopove do 2022. godine. Jazz nove generacije biće prvi model u Hondinoj evropskoj liniji koji će nositi novi amblem pogonskog sklopa „e:HEV“. To je prvi primer za brending „Honda e:Technology“ koji će biti primenjen na sve buduće elektrifikovane proizvode.

Nova Crosstar varijanta

Još jedan dodatak ponudi Jazz modela je nova Crosstar varijanta, dizajnirana da se dopadne onima koji tragaju za dizajnom koji je više u crossover stilu. Dostupan sa istim hibridnim pogonskim sklopom i elementima enterijera kao i standardni model, novi Crosstar donosi povećanu visinu vožnje, jedinstveni dizajn rešetke, vodootporne presvlake i integrisane krovne šine.

Novi minimalistički čist dizajn

Hondina nova generacija hečbeka B-segmenta predstavlja evoluciju momentalno prepoznatljive monovolumenske siluete modela Jazz. Kontinuirana, čista filozofija dizajna koja će definisati buduće Honda modele sledi ključne koncepte funkcije i lepote koji su prvi put viđeni u Honda e varijanti. Zahvaljujući novim strukturnim tehnologijama, A-stub je dvostruko manje širine u odnosu na prethodni model, što poboljšava prednju horizontalnu vidljivost. Elegantan dizajn A-stuba omogućen je uveliko poboljšanom torzijskom čvrstinom i novim strukturnim tehnologijama koje prenose udarne sile prema prednjim elementima bočnih stubova.

Oštre linije pružaju se horizontalno po bokovima automobila, sa svežom jednostavnošću forme. Vertikalnije linije ramena naglašavaju zadnji branik i lukove točkova, ojačavajući širi stav vozila i utisak stabilnosti. Dizajn zadnje strane automobila odjek je čistih linija spreda, sa elegantnom novom horizontalnom grupom svetala i diskretnim krovnim spojlerom.

Izuzetne hibridne performance - e:HEV

Prvi put u Evropi, Jazz je dostupan samo sa naprednim dvomotornim hibridnim pogonskim sklopom, koji obezbeđuje izuzetnu mešavinu jakih i napora lišenih performansi vožnje i impresivne ekonomičnosti goriva. Sistem je novorazvijen za Jazz i pruža glatki, odgovarajući i direktan osećaj vožnje.

Nova intuitivna konektivnost

Intuitivna tehnologija informisanja i zabave sa kontinuiranom konektivnošću unutar vozila i WiFi hotspotom obezbeđava putnicima da mogu ostati konektovani sa svakodnevnim životom. Novi interfejs na LCD ekranu osetljivom na dodir sadrži poznatu upotrebljivost u stilu smartfona, sa kontrolama na pomicanje za razgledanje nedavno korišćenih aplikacija i medijskih listi. Iscrpni skup ugrađenih aplikacija može se dopuniti nesmetanim odrazom smartfona preko ugrađenih aplikacija Android Auto i Apple CarPlay, prvi put dostupnih za putnike u Jazzu preko wireless veze.

Enterijer - kvalitet i komfor

Kvalitet enterijera sasvim novog modela Jazz pruža nivoe komfora i prostranost bez premca u B-segmentu. Savremeni raspored enterijera odjek je čistog izgleda eksterijera, nadopunjen intrument tablom koja nije pretrpana i laka je za korišćenje. Rukonaslon široke centralne konzole takođe je odjek specifikacija enterijera za automobile iz višeg segmenta.

Nova šira prednja sedišta koja stabilizuju telo sadrže mat-strukturnu podršku, zamenjujući prethodnu postavku opruga, kako bi doprinela sprečavanju zamora na dužim putovanjima. Poboljšani dizajn zadnjeg sedišta i deblji jastuk zadnjeg sedišta pružaju veći komfor i za putnike. Dizajn uskog A-stuba poboljšava komfor horizontalne vidljivosti za putnike, sa izobiljem prirodnog svetla kroz široki vetrobran i prednje leptir-prozore za utisak prostranosti u kabini.

Pametno pakovanje zadržava prostor bez premca

Sasvim nov model Jazz zadržava prostor enterijera vodeći u klasi koji je bio odlika ranijih generacija kroz pametno pakovanje komponenti hibridnog pogonskog sklopa u šasiji i unutar ležišta motora. Ključ za maksimalizovanje prostora u kabini jeste postavljanje rezervoara za gorivo u središte šasije ispod prednjih sedišta, što je jedinstveno u ovoj klasi. To omogućava da Jazz zadrži izuzetno svestrana zadnja Magična sedišta koja nude i „spusti i poravnaj“ ili „podigni“ fleksibilnost, zavisno pod potrebnog utovarnog prostora.

Honda Sensing donosi iscrpni bezbednosni paket

Da bi kompletirala jaki paket novog modela Jazz, Honda donosi najiscrpniji skup naprednih bezbednosnih elemenata i pomagala za vozača u njegovoj klasi. Opseg Sensing tehnologije brenda Honda pojačan je primenom nove šire kamere više definicije, koja zamenjuje prethodnu kameru i radarsku postavku. Ovo omogućava poboljšanu svest o okruženju vozila, uključujući prepoznavanje rubova bez ivičnjaka ili oznaka kraj puta.

Kočioni sistem za ublažavanje sudara (CMBS) poboljšan je noćnom funkcijom za otkrivanje pešaka i bicklista kada nema uličnog osvetljenja, i sada primenjuje kočnice kada nailazeća vozila preseku ili skrenu na putanju automobila. Novi sistem kamera takođe omogućava Adaptivni tempomat (ACC) za praćenje saobraćaja pri malim brzinama u gužvama i primenjuje sistem pomoći za ostanak u kolovoznoj traci na gradskim i ruralnim putevima, kao i na autoputevima sa više kolovoznih traka za poboljšanu bezbednost u više situacija. Prodaja nove generacije modela Honda Jazz za evropska tržišta treba da počne sredinom ove godine.

Komentari(0)

sortiraj