Grupa Renault učvrstila svoj položaj

Grupa Renault učvrstila je svoj položaj na ključnim tržištima i zadržala globalni tržišni udeo. Privlačnost novih proizvoda će omogućiti Grupi da nastavi prošlogodišnju cenovnu strategiju

    foto: Dragan Stanimirović
    Podeli




-Prodaja Grupe porasla je u poslednjem tromesečju zahvaljujući uspesima novih modela na ključnim tržištima Grupe, kao što su Evropa, Rusija i Indija, u kojoj Renault beleži snažan rast. Ova godina će nam doneti prednost jer će to biti prva puna godina prodaje naših najprodavanijih modela, novog Clia i novog Captura, kao i nastavak naše električne i hibridne ofanzive, posebno kada je reč o novom Renaultu ZOE, Renaultu Twingo Z.E. i tehnologiji E-Tech. Kvalitet i privlačnost naših proizvoda će nam omogućiti da nastavimo našu cenovnu strategiju započetu 2019. godine - izjavio je Olivier Murguet, potpredsednik odeljenja za prodaju i regiju grupe Renault.

Grupa Renault je u 2019. godini prodala 3.753.723 vozila širom sveta, što je pad prodaje od 3,4 % odnosno - 186.000 vozila, dok ukupno tržište automobila beleži pad od 4,8 %. Prodaja električnih vozila Grupe na svetskom nivou je porasla za 23,5 % na 62.447 vozila. Novi ZOE, predstavljen krajem prošle godine, će biti predvodnik električne ponude u 2020. godini.

Kada je reč o lakim komercijalnim vozilima, Kangoo Z.E. ostaje neosporni predvodnik u segmentu sa rastom prodaje od 19,2 % na 10.349 vozila. Grupa je u novembru predstavila Renault City K-ZE u Kini, gde je u dva meseca prodala 2658 primeraka ovog vozila. Prodaja u segmentu lakih komercijalnih vozila porasla je za 0,7 %, čime je ostvaren novi prodajni rekord. Rekord je ostvaren zahvaljujući uspesima marke Renault u Evropi, odnosno njenom rastu od 3,6 % na tržištu koje beleži rast od 2,8 %.

Renault Pro+ je još jednu godinu za redom zadržao svoje dve vodeće pozicije, jednu u prodaji kombija i lakih komercijalnih vozila i drugu u prodaji električnih lakih komercijalnih vozila. U Evropi je ostvario rast prodaje od 1,3 % na tržištu koje beleži rast od 1,2 %.

Clio je predvodnik u B-segmentu, a 45 % prodaje ovog modela ide na njegovu najluksuzniju verziju. Renault Clio 4 je zadržan u ponudi kako bi se kupcima ponudio širok izbor. Captur ostaje vodeći SUV u klasi. Prodaja Renaulta ZOE porasla je za 19,1 % (47.027 vozila).

Marka Dacia je sedmu godinu za redom postavila novi prodajni rekord u Evropi sa ukupno 564.854 prodatih vozila (+10,4 %). Ovaj porast duguje uspehu novih modela Duster i Sandero. Osim na ključnim tržištima, Grupa je predvodnik i u Africi, Turskoj, Kolumbiji i Rumuniji. Ove godine započinje nova faza Renaultove električne ofanzive u kojoj očekujemo predstavljanje modela Twingo Z.E., uvođenje novog E-TECH hibridnog motora i širenje ponude plug-in hibrida.

Komentari(0)

sortiraj