Gorostas na drumu - Najveći Toyotin hibridni SUV uskoro kreće u prodaju

Toyotin najveći hibridni SUV, Highlander, po prvi put kreće u prodaju širom zapadne Evrope. Toyota kombinuje lidersku poziciju u hibridnoj tehnologiji i legendarni kvalitet, dugotrajnost i pouzdanost

    foto: Toyota
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Dostupan isključivo s potpuno hibridnim pogonskim sklopom, Highlander, zajedno sa RAV4 u segmentu D, C-HR u segmentu C i Yarisom Cross koji je u dolasku u segmentu B, najnoviji je dodatak Toyotinoj paleti SUV-ova u Evropi. Sa 23 godine iskustva u razvoju hibridne tehnologije, 15 miliona kupaca hibrida, devet hibridnih modela i četvrtom generacijom samopunjivih, potpuno hibridnih pogonskih sklopova, Toyota kombinuje lidersku poziciju u hibridnoj tehnologiji i legendarni kvalitet, dugotrajnost i pouzdanost, kao i veliko iskustvo na tržištu SUV-ova da bi kreirala Highlander Hybrid.

Uživajući pogodnosti Toyotine platforme GA-K, Highlander objedinjuje sve odlike Toyotinih SUV-ova kao što su udobnost, vozna svojstva i sigurnost, s niskom štetnom emisijom i malom potrošnjom goriva hibridnog pogonskog sklopa, kao i inteligentnim pogonom na sve točkove (AWD-i), obiljem prostora i sposobnošću vuče prikolice mase do dve tone.

Dizajn i paketi

Dužine 4950 mm s upečatljivim aluminijskim naplacima od 20 inča, Highlander Hybrid spaja elegantan, dinamičan i prefinjen izgled urbanog premium SUV-a s čvstoćom, snagom i dugotrajnošću svestranog pogona na sve točkove. Unutrašnjost je oblikovana tako da nudi praktičnost, dugotrajnost i prostranost koju očekujete od SUV-a sa sedam sedišta, pružajući udobno, premium okruženje za sve putnike. Highlander Hybrid raspolaže sa pravih sedam sedišta, hod uzdužnog pomeranja sedišta u drugom redu je 180 mm, što osigurava dovoljno prostora za dvoje odraslih u trećem redu i olakšava ulazak i izlazak.

Vrata prtljažnika pokreću se na električni pogon uz aktiviranje pokretom noge, a prtljažnik nudi 658 litara za odlaganje stvari s dodatnim prostorom u podu, pri čemu se ukupni obim može značajno povećati potpunim preklapanjem i drugog i trećeg reda sedišta, čime se dobija ukupno 1909 litara. Dostupna u dve šeme boja, crne i grafitne, unutrašnjost se odlikuje i brojnim pregradama raspoređenim na sve strane, što je upotpunjeno USB utičnicama za napajanje u prostoru oko prvog i drugog reda sedišta.

Premium oprema uključuje multimedijalni sistem s ekranom od 12,3 inča i satelitskom navigacijom na centralnoj konzoli, virtuelni head-up displej, Apple CarPlay i Android Auto, bežično punjenje telefona, ventilaciju sedišta i digitalni retrovizor na kojem se prikazuje široka slika bez ometanja naslona za glavu ili drugih putnika.

Dinamika vožnje

Četvrta generacija potpuno hibridnog pogonskog sklopa u Highlanderu kombinuje 2,5- litarski benzinski motor s Atkinsonovim ciklusom i prednji i zadnji elektromotor, pri čemu zadnji elektromotor daje Toyotinom SUV-u inteligentni pogon na sve točkove (AWD-i, All-Wheel Drive-intelligent) i snažnu nikl-metal-hidridnu bateriju smeštenu ispod drugog reda sedišta.

Najbolji odnos snage i emisije

Ukupna snaga sistema od 244 KS u kombinaciji s emisijom CO 2 od samo 146 g/km i potrošnjom od 6,6 na pređenih 100 kilometara (ciklus WLTP) ili 117g/km i 5,2l/100km (usklađeno s normom NEDC) predstavlja najbolji odnos snage i emisije CO 2 u tom segmentu. Prekidač za odabir načina vožnje omogućava izbor jednog od sledećih programa - ECO, Normal, Sport i Trail. Sva četiri programa moguće je koristiti kada vozilo deluje u električnom pogonu (program EV) kojim se zasebno upravlja.

Zahvaljujući akustičkom vetrobranu i prednjim staklima, uz korištenje zvučne izolacije u krovu, prednjoj armaturi i podu, kao i oblogama u lukovima točkova i prtljažniku, Highlander nudi značajno smanjenje buke uz uglađenu mirnoću i bešuman rad potpuno hibridnog pogonskog sistema. Na Highlanderovu platformu GA-K postavljena je laka karoserija velike krutosti, a s niskim težištem ovom novom SUV-u zajedno pruža okretnost i udobnost u vožnji auto-putem.

Sigurnost pre svega

Highlander Hybrid je opremljen najnovijim TSS-om (Toyota Safety Sense) koji objedinjuje tehnologije aktivne sigurnosti usmerene na sprečavanje ili ublažavanje sudara u velikom broju neželjenih situacija. Paket Toyota Safety Sense u Highlanderu uključuje sistem preventivne zaštite (PCS, Pre-Collision System) s aktivnim zakretanjem upravljača radi izbegavanja sudara, detekciju pešaka danju i noću, kao i biciklista danju, prilagodljiv tempomat punog raspona (ACC), ACC s prepoznavanjem saobraćajnih znakova (RSA), održavanje vozila u saobraćajnoj traci (LTA), upozorenje za nenamerno prestrojavanje (LDA), automatska duga svetla (AHB) i čitanje saobraćajnih znakova (RSA). Toyota Highlander Hybrid kreće u prodaju na evropskim tržištima početkom 2021.

Komentari(0)

sortiraj