Fiat pojednostavljuje način na koji kupci biraju novi automobil

Fiat i Fiat Professional pojednostavljuju svoju liniju proizvoda kako bi ponudili još jednostavnije i intuitivnije korisničko iskustvo

    foto: Fiat
    Podeli




Prvi put, ova dva brenda omogućiće kupcima da konfigurišu novi automobil ili lako komercijalno vozilo u samo 3 jednostavna koraka, kako preko interneta putem komercijalnih sajtova ovih brendova, tako i u auto salonima. Od danas, sve što kupac treba da uradi jeste da izabere svoje omiljene karakteristike automobila tako što će odabrati model, boju i komplet kako bi konfigurisao svoje novo vozilo. Dostupna su tri nova kompleta – Style, Tech i Comfort – koja odražavaju ukus i zadovoljavaju potrebe kupaca brenda FIAT. Kompleti su kreirani tako da se njihov sadržaj ne duplira. Na ovaj način, mogu da se kombinuju međusobno bez ikakvih ograničenja ili komplikacija za kupca. Pored toga, kako bi bilo još jednostavnije, svi kompleti koštaju isto na mesečnom nivou.

Na kraju, kako bi zadovoljio potrebe najzahtevnijih kupaca, FIAT nudi jednostavno, a ipak kompletno rešenje: potpuno opremljenu luksuznu verziju, dostupnu za sve modele. Ova sveobuhvatna verzija uključuje sve sadržaje iz tri navedena kompleta plus dodatne mogućnosti. Ova luksuzna verzija za Novi 500 zove se „La Prima by Bocelli“.

Fiat Professional takođe sprovodi novu strategiju ponude, zasnovanu na Fiat-ovom konceptu pojednostavljenja. Prema tome, sva laka komercijalna vozila dolaze sa jednim dodatnim kompletom, međutim, s obzirom na složenost i jedinstvenost svakog od njih, dostupna su u različitim tipovima karoserije i dodatnim specifičnim kompletima „prilagođenim misiji“ kako bi se proizvod prilagodio različitim profesionalnim potrebama kupaca. Napravljeni da zadovolje najvažnije kategorije („Mogućnosti i konverzija“, „Udobnost i funkcionalnost“, „Podrška za bezbednost i vožnju“ i „Stil“), različiti kompleti mogu da se nadograde pojedinačnim dodacima kako bi se kreiralo rešenje „po meri“ zasnovano na sopstvenim profesionalnim potrebama.

Komentari(0)

sortiraj