Elegancija i luksuz bez konkurencije

Kada su u pitanju poslovno-porodične limuzine najnovija francuska perjanica postavlja standarde na svim poljima





Ko pita za cenu novog Renault Talisman-a, on jednostavno nije za taj automobil! Ovog četvorotočkaša odlikuju izbrušen dizajn, prefinjen i elegantan sportski izgled, unapređen komfor, visokokvalitetna oprema, efikasnost i istinsko uživanje u vožnji. Zbog svega toga, nova francuska perjanica je sa sigurnošću učvrstila vodeći položaj u klasi luksuznih automobila.

Redakcija WWW.MAKINA.RS imala je jedinstvenu priliku da testira ovog novajliju u verziji 1.6 sa motorom snage od 160 KS. Kada sednete za volan ove limuzine, zaboravićete na sve svakodnevne stresove u životu. Ergonomska pozicija sedenja rasterećuje vozača, dok putnici uživaju u obilju prostora za noge i jedinstvenoj udobnosti, potpomognuti masažerima u prednjim sedištima koji će vas masirati u tri režima rada i pružiti vam neizmerno zadovoljstvo tokom dugih vožnji. Jednan dodir na veliki TFT ekran je dovoljan da masiranje počne, kao i mnogobrojne druge funkcije od radija do navigacije, a prednja grejna sedišta mogu se podešavati u deset smerova.

Svaki detalj je savršen

Talisman predstavlja simbol komfora i sigurnosti. Ovaj četvorotočkaš će i za deset godina sigurno biti nov i aktuelan, jer je prožet snažnom siluetom i upečatljivim detaljima. Posebno je upadljiv markantni prednji deo, a dinamična linija zajedno sa snažnim zadnjim delom vozila doprinela je da automobil zrači snagom i samopouzdanjem. Glavna instrument tabla izgleda perfektno i pruža sve neophodne informacijie već pri prvom pogledu. Sve je prilagođeno vozaču - volan, papučica gasa, menjač… Ostalim putnicima pak, preostaje da sednu i zaplove sa ovom limuzinom na kraj sveta i uživaju u besprekornoj vožnji i udobnosti. Unutrašnjost vozila je veoma kvalitetna, diše čvrstinom i uliva poverenje, a poseduje i veliki prostor za noge, ramena i glavu. Svi prekidači i elementi rukovanja nalaze se nadohvat ruke.

Komfor za sve pare

Kada pomislite na Talisman prva asocijacija je komfor. Svaki detalj odiše udobnošću, kako za vozača tako i za putnike jer bezbednost i Renault predstavljaju sinonime. U ovom automobilu potpuno ćete biti sigurni i zadovoljni najnovijom tehnologijom u službi vaše bezbednosti, jer on ne samo da vas štiti, već će vas u svakoj sekundi upozoriti na opasnost. Renault-ovi stručnjaci su razvili sisteme koji vas mogu upozoriti da izbegnete eventualne nezgode na putu, a neki od njih čak deluju u sekundi pre vas - upozorenje o prelasku linije, bezbednosno rastojanje, mrtvi uglovi, prekoračenje brzine, prednja, zadnja i bočna pomoć pri parkiranju, kamera pri parkiranju unazad, automatsko prebacivanje dugih i kratkih svetala...

Sedišta zakucavaju

Motor je perfektan i tih. Iako ga nismo cepali po gasu zbog prevelikih simpatija, na otvorenom putu ovaj lepotan potroši svega 6,3 litara dizela, a u gradskoj vožnji istera 8,1. Do stotke stiže za devet sekundi, maksimalnu brzinu na cajgeru smo isterali na 190 km/h, a zakucavanje za sedišta je zagarantovano, ako volite brzu i startnu vožnju. Šestostepeni automatski menjač sa duplim kvačilom je odlično upakovan i čvrsto je spojen s motorom, koji se odlikuje brzom promenom stepena prenosa, što dovodi do brže promene, a na ovaj način se pojačava i efekat kočionog sistema vozila. Talisman je dugačak 4,85 metara, širok 1,87, u visinu se proteže do 1,46, dok mu je međuosovinsko rastojanje 2,8 metara. Izrazito veliki prtljažni prostor raspolaže sa 608 litara, a 25 litara korisnog prostora služi za odlaganje sitnica u kabini.

Jednostavno, ovaj automobil je doneo nešto sasvim novo u svojoj klasi. Konkurencija ovom automobilu je kažu Folksvagen Passat. Ako je tako, prema našem mišljenju, novi Talisman „švabu” šije za bar jedan stepenik više. Mnogi ne veruju, ali vi verujte nama!

Više slika Renault Talisman-a možete videti na našoj Facebook stranici makina.rs

Tekst

Dragan Stanimirović


LIČNA KARTA

Zapremina motora 1.6

Snaga 160 KS

Ubrzanje 0–100 9 sek.

Potrošnja 6,3–8,1 l

Cena od 19.990 do 36.040 evra

Komentari(2)

sortiraj
Zum-Bul 23:25 | 12.07.2017
Prava meta, pravo odstojanje. Pratim vas od samog pocetka i raduje me vasa razlicitost od drugih. Sve pohvale na vas rad. Svaka cast
5 0 odgovori
Tule 23:22 | 12.07.2017
Svaka rec na mestu. Bravo. Pasat je ionako proslost prave pet godina jedan te isti automobil. Razlike nema ni u motoru ni izgledu. Reno je poslednjih pet godina ulozio mnogo novca pa mu i nihe bilo tesko da kako kazete sasije pasat :)
5 0 odgovori