Dvomilioniti Fiat 500 isporučen u Nemačkoj

Legendarni Fiat proslavlja dva miliona prodatih automobila samo par dana nakon svog 60. rođendana



Ovo je tek najnoviji uspeh „velikog malog automobila“ koji je oborio mnoge rekorde i pokupio mnoge nagrade u svojoj dugoj istorji. Ako se uzme u obzir njegov preteča iz 1957. godine, koji je prodat u preko četiri miliona primeraka, dobija se impresivna cifra od šest miliona automobila prodatih u šezdeset godina dugoj istoriji. Ovo samo po sebi govori o uticaju Fiata 500 na društvo i objašnjava upravo zašto su o ovom automobilu kolektivno maštale četiri generacije vozača širom sveta.

Automobil broj jedan u Evropi

Dostizanje veličanstvene okrugle cifre od dva miliona prodatih automobila je posebno značajno, s obzirom na to da je ovaj rezultat ostvaren samo 10 godina nakon njegovog predstavljanja i ono odražava njegov globalni uspeh. Sa prodajom u 100 zemalja širom sveta, 500 je gradski automobil broj jedan u Evropi, na prvom mestu na tržištima osam zemalja i među prva tri u još šest, uz konstantan rast prodaje od 2007. godine pri čemu se 80 odsto prodaje ostvaruje van domaćeg tržišta. Samo kupcima u Nemačkoj od 2007. godine isporučeno je 200.000 primeraka.

Prema tome, nije slučajnost to što je dvomilioniti automobil isporučen upravo u Nemačkoj. Fiat 500 je model sa najbržim godišnjim rastom udela (2017. u poređenju sa 2016.) na nemačkom tržištu i nalazi se među prvih 10 u A segmentu. Zatim, 500 je automobil brenda Fiat sa najvećom ocenom zadovoljstva kupaca u Nemačkoj, a isto važi i za sve proizvode iz porodice 500, koji beleže veće zadovoljstvo kupaca nego njihovi odgovarajući nemački konkurenti u svojim segmentima.

Dvomilioniti Fića u Minhenu

Kupac dvomilionitog automobila se zove Melani, iz Minhena je, i radi kao nastavnica u medicinskoj školi, koja je, kao pravi milenijalac, više okrenuta ka budućnosti nego ka prošlosti, isto kao i Fiat 500. Odabrani automobil je bio Fiat 500S, nova sportska verzija koju odlikuje smeo izgled, sa atraktivnom standardnom opremom. Veran je sebi ali je i povezan više nego ikad pomoću info-zabavnog sistema UconnectTM 7” HD LIVE, sa ekranom osetljivim na dodir u koji su implementirani najmoderniji sistemi integracije pametnih telefona, Apple CarPlay i Android AutoTM.

Ima upečatljiv izgled, sa prednjim i zadnjim branicima sportskog dizajna, ugrađenim svetlima za maglu, spojlerima po želji i bočnim ojačanjima pored ekskluzivnih „satensko-grafitnih“ završnih detalja (kao što su ručke za vrata i zadnja vrata, kućišta retrovizora i felne), zatamnjenim zadnjiim prozorima, hromiranim auspuhom, zrnasto-crnim prednjim otvorima za vazduh i donjom rešetkom u obliku saća smelog izgleda. Felne od 16 inča su specifične i u mat crnoj boji. Vozilo je izvedeno sa Passione crvenom karoserijom i opremlejno 0.9 TwinAir motorom sa 105 KS.

Zauvek mlad

Priča ovog posebnog automobila ispričana je rečima samog Fiata 500 u uzbudljivom videu. Priča nas vodi od pogona za sklapanje karoserije do pogona za farbanje gde je „rođen“, preko pokretne trake pa sve do putovanja do lokalnog prodavca u Nemačkoj gde ga novi mladi vlasnik iščekuje sa nestrpljenjem što će moći da podeli svoje uzbuđenje zbog vožnje posebnog modela 500 - njegovog vlastitog.

Ovaj stav koji je karakterističan za milenijalce je dobro izražen u sloganu „Zauvek mlad“ koji je pratio proslavu 60. rođendana tokom ove izuzetne godine obeležene sa ništa manje nego dve specijalne serije - numerisanom ograničenom serijom koja je predstavljena na Sajmu automobila u Ženevi i modelom 500 Anniversario, inspirisanim Dolce Vita periodom.

Jedna od tajni svetskog uspeha modela 500 jeste njegov konstantan razvoj uz nove interpretacije i specijalne serije poput 500C by Gucci, 500 by Diesel i najnovije 500 Riva, „Najmanje jahte na svetu“. Različiti kreativni svetovi ukrštaju se u automobilu koji je voljen, uzbudljiv i iznenađujuć, sposoban da uvek bude savremen i aktuelan kao i da uđe u kolektivnu maštu i da nadilazi svet automobilske industrije.

Komentari(1)

sortiraj
Zum-Bul 22:38 | 09.07.2017
Cena od 10.000 evra kod nas u osnovnoj verziji zadovoljava seve kriterijume gradskog četvorotočkaša. Odlični i dokazani 1.2 motor je prava mera za njega. Vozio sam se prošle godine u njemu i mislim da je stvarno odličan, ali je pozadi tesan za malo veće putnike... Ali svakako je ponos italijanskog proizvođača. Volim FiATTTTTTTTTT
2 0 odgovori