Delta Automoto - Honda program poverenja

Ako pazite svoju Hondu, Honda Srbija će paziti Vas! Delta Automoto je pripremila posebne pogodnosti za klijente, fizička lica i preduzetnike, vlasnike Honda vozila koja su izašla iz garancije

    foto: HONDA
    Podeli




Svi klijenti, fizička lica i preduzetnici, vlasnici Honda vozila koja su izašla iz garancije, a koji redovne servise na svojim Honda vozilima obavljaju u ovlašćenim servisima u Beogradu, Novom Sadu ili Kruševcu, stiču pravo na posebne pogodnosti prilikom narednih poseta servisu i to:

-Svaki treći redovan servis u pola cene (50% popusta na elemente koji se programski menjaju na tom servisnom intervalu) uz uslov da se i treći servis uradi u istom servisnom centru gde i prethodna dva

-U svakom trenutku popust od 15% na elemente sistema kočenja

-U svakom trenutku popust od 20% na komponente kvačila, sistema vešanja i sistema upravljanja

-U svakom trenutku popust od 30% na farbarske radove na vozilu

-Posebne pogodnosti prilikom kupovine novog Honda vozila

Kako navode u Delta Automoto, ukoliko je klijent redovno obavljao sve servise u ovlašćenom servisu dok je vozilo bilo u garanciji automatski se kvalifikuje za „Loyalty program“ u trenutku izlaska vozila iz garancije. Takođe, prilikom kupovine narednog Honda vozila, klijent se automatski kvalifikuje za „Loyalty program“, bez obzira da li je ono u garanciji ili ne, pod uslovom da se kao vlasnik prethodnog vozila kvalifikovao za ovaj program. Ukoliko vozilo nije redovno održavano u ovlašćenom servisu, a klijent želi da postane deo „Loyalty programa“, dovoljno je da tri uzastopna redovna servisa na svom Honda vozilu uradi u ovlašćenom servisu (na treći servis dobija 50% popusta).

Komentari(0)

sortiraj