Dacia - Priča o uspehu Duster-a

Renault i Dacia su prodali više od milion Duster modela za sedam godina. Donosimo vam kratku priču o tom uspehu, koji je još uvek u usponu





Ove dve brojke predstavljaju sam vrh Duster uspeha! Godine 2010. Dacia je sa modelom Duster zadala domaći zadatak ostalim automobilskim kompanijama. Nakon što je predstavila Logan 2004. godine i Sandero četiri godine kasnije, Dacia je nastavila svoj cilj - da ponudi pristupačna vozila sa karakteristikama koje ispunjavaju očekivanja novih vozača. U tome uspevaju, i s ponosom predstavljaju svestrani, pouzdani SUV po ceni gradskog automobila. Ciljno tržište su bile zemlje sa brzorastućom ekonomijom. Duster je ponudio srednjoj klasi moderno, robusno, pouzdano i pristupačno vozilo, prilagodljivo svačijem stilu. To je bila ponuda bez presedana na tržištu.

Duster, neodoljivo pristupačan SUV

Sa robusnim izgledom, širokim zaobljenim vratima, zaštitnom opremom, visokim klirensom i prednostima putničkog automobila među najboljima na tržištu, nema sumnje da Duster poseduje suštinske kvalitete SUV-a. Ovo važi i za unutrašnjost automobila, sa modernom, funkcionalnom i prostranom kabinom. I još nešto. Duster definitivno nudi performanse više klase. Od kada se pojavio na tržištu, Duster se nudi po ceni gradskog automobila. Njegove mušterije su bile u pravu - sa SUV-om po pristupačnoj ceni, revolucija u svetu terenskih vozila je moguća!

Pun pogodak proizvođača

Njegov uspeh samo raste. Prodato je 450.000 modela za protekle tri godine. Duster je redizajniran 2013. godine i ta verzija je jednako popularna, kao i ova nova koju ćemo predstaviti uskoro na našem portalu, a svečana premijera zakazana je na ovogodišnjem salonu automobila u Frankfurtu. U ponudi su dve pogonske verzije, i to 4X4 za vozače koja želi terenske mogućnosti, i model 4X2 za svestraniju vožnju. Tako Duster ponuda zadovoljava svaku potrebu budućeg vozača i pokazuje svoje terenske i reli kvalitete širom sveta.

Komentari(0)

sortiraj