Dacia Jogger - Nešto novo i drugačije

Novim i povoljnim porodičnim modelom u verzijama sa 5 ili 7 sedišta, Dacia spremno juriša na C-segment. Dacia Jogger je četvrti stub proizvodne strategije Brenda

    foto: DACIA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Nakon predstavljanja potpuno električnog malog gradskog automobila Spring, kompakta Sandero Stepway i SUV-a Duster, Dacia je odlučila da osveži svoj porodični model i opremi ga sa sedam sedišta. Predstavljanje Dacia Joggera je deo strategije obnove ponude brenda, a do 2025. godine bi trebalo da budu predstavljena još dva modela. Ovaj svestrani porodični automobil ispunjava sva očekivanja s obzirom da spaja dužinu karavana, prostranost monovolumena i izgled SUV-a. Zapravo, on je klasa za sebe. Jogger, kao punokrvni član porodice Dacia, nudi najbolji odnos cene, prostranosti i svestranosti.

Sa imenom koje asocira na sport, prirodu i pozitivnu energiju, Dacia Jogger nastavlja da promoviše novi identitet brenda. Kratko i međunarodno, Jogger, ovo ime simbolizuje njegovu izdržljivost i svestranost upotrebe. Dacia Jogger je savršeni životni saputnik za porodice koje vole izlete u prirodi i avanture. Model će prvobitno biti dostupan sa dve verzije motora: sa potpuno novim benzinskim motorom TCe 110 i benzinsko-plinskim motorom TCe 100 ECO-G. Dacia je jedini proizvođač koji sve svoje modele nudi sa benzinskim i dvogorivnim motorom ECO-G, a 2023. će ponudu proširiti i hibridnom tehnologijom. Dacia Jogger će biti najpristupačniji hibridni model sa sedam sedišta na tržištu! Narudžbine se primaju od novembra 2021. u 30 zemalja (prvenstveno u Evropi, ali i u Turskoj, Izraelu a zatim i u Maroku). Dacia Jogger stiže u prodaju u svim državama u ferbuaru 2022.

Dinamični profil

Prednji profil novog modela se ističe širokom i prepoznatljivom maskom, snažnim blatobranima koji guraju točkove prema uglovima karoserije i isklesanom vodoravnom poklopcu motora. Točkovi postavljeni u ravni sa blatobranima i zadnji spojler su zaslužni za dinamičan izgled, dok vertikalna zadnja svetla doprinose širem utisku prtljažnika, istovremeno naglašavajući zadnje blatobrane zbog čega automobil deluje stabilno i uravnoteženo. Dacia Jogger pustolovan izgled duguje krovnim nosačima, izraženim lukovima blatobrana i visokom razmaku od tla (200 mm kada je vozilo neopterećeno) zahvaljujući čemu je spreman da pokori bilo koji teren.

Izdašne dimenzije

Opremljena je velikim točkovima (660 mm) i gumama visokog profila zbog kojih deluje robusno. Veliki međuosovinski razmak (2,9 m), prostor za glavu od 912 mm i vertikalni zadnji kraj (vertikalna zadnja svetla, izuzetno širok poklopac prtljažnika i niski utovarni prag) zaslužni su za obilje putničkog i prtljažnog prostora. Povećana dužina zadnjih vrata i linije bočnih prozora (40 mm) olakšavaju pristup i boravak na zadnjim sedištima. Sa dužinom od 4,55 m, Dacia Jogger je najduži model u ponudi brenda. Njegove dimenzije su odgovor na zehteve porodica koje traže svestrano vozilo za svakodnevnu upotrebu. Prednja i zadnja svetla odražavaju Dacijin svetlosni potpis u obliku slova Y, pri čemu su prednja dnevna i kratka svetla izvedena u LED tehnologiji. Osim što smanjuju potrošnju, LED svetla garantuju snažnije osvetljenje i bolju vidljivost danju i noću.


Modularni krovni nosači

Neke verzije Dacia Jogger će biti opremljene modularnim i lako prilagodljivim krovnim nosačima. S obzirom da su prilagođeni najrazličitijim vrstama putovanja na njima možete da prenesete teret do 80 mkilograma. Ovaj inovativni sistem je u potpunosti usklađen sa načelima brenda: pametan je, praktičan, jednostavan i ekonomičan.

Prostran i udoban

Dacia Jogger zadovoljava potrebe za prostorom i svestranošću koje su toliko važne u svakodnevici svake porodice. Sa ukupno 24 litara prostora za odlaganje u putničkom prostoru, novi model garantuje udobnost svim putnicima - bili oni napred, u sredini ili pozadi! Od drugog nivoa opreme čitavom širinom komandne table se proteže tekstilna traka što povećava utisak prostranosti kabine. Instrument tabla i ekran multimedijalnog sistema, su smešteni iznad trake, dok su lako dostupne komande (klima-uređaj, sistemi za pomoć u vožnji) smeštene ispod nje. Isti tekstilni umetci krase i naslone za ruke na prednjim vratima. Dacia Jogger u unutrašnjosti nudi 24 l prostora za skladištenje, dovoljno za sve putnike. Glavni pretinci su 7-litarski pretinac za rukavice, pretinci u vratima napred i pozadi u koje stane 1-litarska boca, 1,3-litarski zatvoreni pretinac središnje konzole i šest držača za čaše.

Svestrano vozilo

U drugom redu je smeštena klupa za 3 osobe preklopiva u odnosu 2/3 : 1/3, dok su u trećem redu dva preklopiva sedišta koja se mogu i izvaditi. Dacia Jogger ima zapreminu prtljažnika od 1819 litara VDA kada su sva sedišta preklopljena. Uz 4,55 m dužine i izdašan međuosovinski razmak od 2,9 m, Dacia Jogger je najprostraniji model na tržištu. Drugi i treći red sedišta imaju jednak nivo udobnosti kao i količinu prostora za noge i kolena. Pristup trećem redu sedišta u Daciji Jogger je izuzetno jednostavan zahvaljujući sklopivom drugom redu sedišta. Prostor za glavu (855 mm) i kolena (127 mm) u trećem redu je jedan od najvećih na tržištu putničkih vozila za sedam putnika, što znači da se tu može udobno smestiti dvoje odraslih putnika.

Praktičan i modularan prtljažnik

Prtljažnik može da ima do 708 litara (VDA) u verziji sa pet sedišta i 160 litara (VDA) u verziji sa sedam sedišta, a kad je treći red sedišta preklopljen, zapremina iznosi 565 litara. S obzirom da je prtljažni prostor visok (661 mm) i dugačak (1150 mm), preklapanjem jednog od sedišta iz trećeg reda, u njega će bez problema stati dečija kolica ili dečiji bicikl. Jednostavnim uklanjanjem trećeg reda sedišta, cela porodica će imati dovoljno prostora za svu opremu za putovanje, alat ili za kućnog ljubimca. Kako bi prevoz i smeštanje različitih predmeta bili jednostavni i sigurni, prtljažni prostor je opremljen elastičnim trakama i sa četiri prstena za pričvršćivanje tereta. Tu se nalazi i 12 V utičnica. Dacia Jogger ima tri kukice za vešanje: dve u prtljažniku i jednu na suvozačevom mestu. Savršeno rešenje za odlaganje ručne torbe!

Dacia Jogger je dostupan sa tri opcije multimedijalnog sistema kako bi svako mogao da izabre pravu verziju za sebe: pametni sistem Media Control može da se koristiti u kombinaciji sa pametnim telefonom i bez njega, Media Display dostupan je sa 8-inčnim dodirnim ekranom, dok Media Nav omogućava navigaciju uz pomoć pametnog telefona i bežičnu replikaciju ekrana pametnog telefona. Media Control je pravi multimedijalni sistem. Uključuje dva zvučnika, postolje za punjenje u komandnoj tabli, Bluetooth, USB priključak, komande na upravljaču i prikaz informacija radio uređaja preko 3,5-inčnog digitalnog TFT ekrana putnog računara.

Sistem Media Display uključuje četiri zvučnika, USB priključak i visoko postavljen 8-inčni dodirni ekran blago nagnut prema vozaču za još veću vidljivost i ergonomičniju upotrebu. Intuitivan i praktičan interfejs sa Bluetoothom kompatibilan je sa sistemima Android Auto i Apple CarPlay. Preko novog prozora „Automobil” pristupa se postavkama sistema za pomoć u vožnji. I na kraju, sistem Media Nav sa ugrađenom navigacijom i Wi-Fi omogućava bežično povezivanje sa sistemima Apple Carplay i Android Auto. Audiosistem uključuje šest zvučnika i dva USB priključka.

Dacia Jogger porodicama pruža sve što im je potrebno kako bi ostale povezane u vožnji: pametno postolje za punjenje, 3,5-inčni digitalni TFT ekran i, u zavisnosti od verzije, do tri 12 V utičnice za punjenje elektronskih uređaja. Serijska oprema uključuje i komande na upravljaču za tempomat i graničnik brzine kao i automatska svetla. U zavisnosti od tržišta, Dacia Jogger nudi niz dodatne i opcione opreme: grejana prednja sedišta, automatski klima-uređaj sa digitalnim ekranom, karticu „Slobodne ruke” sa funkcijom daljinskog otključavanja prtljažnika, automatsko uključivanje svetala da biste lakše uočili svoj Dacia Jogger noću, automatske brisače, električnu parking kočnicu, kameru za vožnju unazad, upozorenje na vozilo u mrtvom uglu kao i prednje i zadnje parking senzore. Dacia Jogger je konstruisan na savremenoj platformi, ima ojačanu karoseriju, šest vazdušnih jastuka kao i najnovije sisteme za pomoć u vožnji i sigurnosne karakteristike.

Platforma nove generacije

Platforma CMF-B, koja se već ugrađuje u novi Sandero Stepway i novi Logan, u samom je središtu Dacijine strategije za modele iz B i C segmenta. Dacia Jogger ima jedinstven zadnji modul kojim postiže dužinu od 4,55 m pa se može pohvaliti prostranošću i svestranošću modela iz C-segmenta. Dobra aerodinamičnost postignuta je posebnim dizajnom kućišta točkova, pokretnim prednjim klapnama i ležajevima koji smanjuju trenje. S obzirom da je konstruisan na savremenoj platformi i ojačan vrlo otpornom i krutom karoserijom, Dacia Jogger sjajno odoleva udarcima. Strukturna poboljšanja karoserije uključuju ojačani prostor motora (bočni nosači i spuštena šasija) i putnički prostor. Senzori pritiska na vratima povezani sa akcelerometrom rano prepoznaju da je došlo do bočnog sudara i tako ubrzavaju aktivaciju vazdušnih zavesa i bočnih vazdušnih jastuka i tako sprečavaju nastanak povreda u predelu trbuha, prsa i glave. Aktivan od 7 do 170 km/h, ovaj sistem preko prednjeg radara računa udaljenost od vozila ispred vas (od 7 do 80 km/h za nepokretna vozila). Ako uoči opasnost od neizbežnog sudara, vozača će upozoriti vizuelnim i zvučnim signalom. Sistem će zatim - pojačati snagu kočenja u slučaju da vozač nedovoljno snažno zakoči, odnosno ako i dalje postoji opasnost od sudara, - snažno zakočiti ako vozač sam to propusti da učini.

Sistem za pomoć pri parkiranju

Ovaj sistem čine četiri radarska senzora napred i pozadi, kamera za vožnju unazad i dinamičke linije za navođenje. Uključuje zvučna i vizuelna upozorenja koja manevrisanje pretvaraju u dečiju igru. Dacia Jogger je serijski opremljen najnovijom generacijom graničnika brzine i elektronskog nadzora stabilnosti, dok su u nekim verzijama kao opcije dostupne i komande tempomata na upravljaču.

Ponuda efikasnih benzinskih i plinskih motora

Kupcima Dacije Jogger na raspolaganju je raznovrsna ponuda motora, prilagođena potrebama svake porodice: novi 1,0-litarski benzinski motor TCe 110 i benzinsko-plinski motor ECO-G 100. Motori su opremljeni funkcijom Start&Stop i ispunjavaju zehteve norme Euro 6D Full. Dacia Jogger dolazi sa novim benzinskim motorom i 6-stepenim ručnim menjačem. TCe 110 je jednolitarski, trocilindarski turbomotor sa direktim ubrizgavanjem koji razvija 110 KS (81 kW). Zahvaljujući alumijumskom bloku motora manje je težak, dok ga obrtni moment od 200 Nm pri 2900 okr/min zapravo čini najsnažnijim motorom u ponudi Dacije Jogger.

Novi TCe 110 se izdvaja i tehničkim poboljšanjima kao što su veća snaga, manja potrošnja goriva i niže emisije CO2. Njegova varijabilna faza otvaranja ventila, pumpa za ulje promenljivog obima i upotreba različitih visoko efikasanih materijala doprineli su snažnijim performansama i manjoj potrošnji goriva. Ugrađena izduvna grana, filter krutih čestica i središnja brizgaljka pomažu da se smanji emisije CO2. Benzinski motor TCe 110 zbog toga nudi najnapredniju tehnologiju za vrhunski doživljaj vožnje i najbolju ravnotežu performansi i potrošnje. Dacia je jedini proizvođač koji u svim svojim modelima nudi benzinske i motore sa dva goriva (TNG), odnosno motore sa oznakom ECO-G. S obzirom da se ti motori ugrađuju direktno u fabrici, kupcima je zagarantovana sigurnost i pouzdanost. Period garancije proizvođača, servisni intervali, troškovi servisa i kapacitet prtljažnika jednaki su verzijama sa benzinskim motorom.

Potrošnja 1-litaskog motora ECO-G 100 u mešovitom ciklusu vožnje (WLTP) kreće se od 7,6 l / 100 km (pri čemu se emituje 121 g CO2/km). Prosečne emisije CO2 za verzije sa benzinsko-plinskim motorom su za 10 % niže od ekvivalentnih benzinskih verzija. Šta više, sa benzinsko-plinskim pogonom moguće je povećati domet na 1000 km zahvaljujući porstojanju dva rezervoara: 40-litarskom rezervoaru za plina i 50-litarskom rezervoaru za benzin. Dacia pametno koristi snagu plinskog pogona kako bi zagarantovala još jednostavniju upotrebu, veći užitak u vožnji, niže emisije CO2 i veći domet. Neke zemlje za benzinska i dvogorivna LPG vozila nude finansijske podsticaje i porezne olakšice, povoljnije punjenje, izuzeće od plaćanja naknada za zagađenje i slobodno vožnju kroz centar grada.

Komentari(0)

sortiraj