Cupra proslavlja treći rođendan i započinje novu eru sa modelom Born

Cupra je krenula u novu eru. Tri godine nakon lansiranja u Terramaru, Cupra počinje transformaciju kompanije u pravcu elektrifikacije

    foto: CUPRA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




U kombinaciji sa performansama CUPRA je pored svojih šest plug-in hibridnih varijanti lansirala i prvi 100% električni model, CUPRA Born. U okviru proslave treće godišnjice kompanije, CUPRA je u viruelnoj e-Garaži predstavila svoje planove za budućnost na događaju kojem su prisustvovali mnogi ugledni gosti.

Vaine Griffiths

-CUPRA je iznenadila sve u ove tri godine i čak nastavila da raste tokom pandemije. Ovi sjajni rezultati čine nas optimističnim da 2021. godine radimo još više, ove godine nastojimo da udvostručimo obim prodaje i očekujemo da ćemo znatno premašiti naš početni cilj - rekao je predsednik CUPRE, Vaine Griffiths.


Najbrže rastuća marka

Od svog početka 2018. godine, CUPRA je premašila sva početna očekivanja prodajom 65.000 jedinica i rastom dvocifrenom stopom. Nakon lansiranja nove palete proizvoda i predstavljanjem svog prvog jedinstveno razvijenog modela, Formentor, CUPRA je ubrzala svoj rast i u januaru 2021. postala je najbrže rastuća marka. Elektrifikacija će biti ključ rasta CUPRA 2021. godine. Sa svih šest hibridnih varijanti CUPRA Leon i CUPRA Formentor na tržištu, zajedno sa CUPRA Atecom, brend ima za cilj da ojača svoje prisustvo u Evropi. Cilj brenda je da 50% ukupne prodaje Formentora bude plug-in hibridna verzija.

Impuls za transformaciju kompanije

Lansiranje modela CUPRA Born, trebalo bi da bude impuls za transformaciju kompanije, po rečima Vaineu Griffiths.

-CUPRA Born će promeniti igru na tržištu svojim dizajnom i performansama. Verujem da će ovo vozilo poboljšati i profitabilnost kompanije. Pored toga, CUPRA Born će doprineti smanjenju emisije CO2 i ispunjavanju evropskih ciljeva. Ovim automobilom nameravamo da doprinesemo elektrifikaciji Španije i sveta i želimo da sledeća generacija bude deo ove transformacije - kaže Vaineu Griffiths.

Nova međunarodna tržišta

CUPRA ima u planu da proširi svoju globalnu distributivnu mrežu na 800 prodajnih mesta širom sveta do kraja 2022. godine. Ovom strategijom CUPRA Born otvoriće vrata novim međunarodnim tržištima i povećati prisustvo brenda u svetu. Sa svojih 500 kilometara dometa i sportskim dizajnom, spojiće se najnaprednija tehnologija sa minimalnim uticajem na životnu sredinu, jer će neki elementi modela biti izrađeni od recikliranih plastičnih materijala. CUPRA Born će ubrzati električnu transformaciju, a u drugoj polovini godine počinje proizvodnja u fabrici u Zvickau u Nemačkoj.

Komentari(0)

sortiraj