Cupra proslavila četvrtu godišnjicu i predstavila dva nova modela i Metahype platformu

Cupra nikada ne prestaje da podiže svoja emocionalna iskustva na viši nivo, a na svoju četvrtu godišnjicu, ovaj brend je predstavio svoju ambicioznu viziju za sledeću godinu - Cupra X 2

    foto: CUPRA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Na posebnom onlajn događaju čelnici CUPRA-e su najavili dva nova modela i predstavili potpuno novi prostor za emocionalna iskustva lansiranjem Metahype-a, nove platforme u metaverzumu.

CUPRA X 2 - Ambiciozna vizija za 2022. godinu

-Naša četvrta godišnjica ima poseban značaj. Planovi koje imamo za 2022. godinu uključuju nameru da se udvostruči prodaja, promet i naša prodajna mreža. Zbog toga našu ambiciju nazivamo CUPRA X 2 - rekao je Wayne Griffiths, direktor CUPRA-e. - Pre četiri godine mnogi su sumnjali u nas, ali mi nikada nismo sumnjali u sebe. Ove godine ćemo još jednom dokazati da ništa ne može zaustaviti naš nezaustavljivi razvoj.


Griffiths je takođe otkrio da će CUPRA lansirati dva nova modela, udvostručavajući svoj postojeći portfolio. Prošle godine je najavljeno da će CUPRA Tavascan, drugo 100% električno vozilo, nakon modela CUPRA Born, doći na tržište 2024. godine, a potom, 2025. godine, i električno vozilo inspirisano UrbanRebel-om.

Metahype platforma

Ova platforma je razvijena u saradnji sa VISYON-om i delom Mediapro grupe. Počevši od brendova iz sveta muzike i zabave, kao što su Primavera Sound i UBEAT, CUPRA će se udružiti sa partnerima iz više oblasti kako bi inspirisala novu generaciju. U razgovoru sa poznatom predstavnicom Metaverse-a Cathy Hackl, Grifits je otkrio da će pojedini brendovi i umetnici moći da prikažu svoje umetničke materijale i proizvode unutar Metahype-a.

Komentari(0)

sortiraj