Beogradski sajam - Sajam etno hrane i pića i Expo-zim pred vratima za kraj uspešne godine

Dve tradicionalne manifestacije Beogradskog sajma biće uvod u kraj sajamske poslovne godine

    foto: SHUTERSTOCK
    Podeli




Već od 24. do 27. novembra kapije će za posetioce otvoriti 16. Sajam etno hrane i pića, najstarija i najekskluzivnija smotra proizvoda i proizvođača tradicionalnih prehrambenih proizvoda u Srbiji i jugoistočnoj Evropi. U hali 3 Beogradskog sajma predstaviće se više od 300 proizvođača tradicionalnih prehrambenih, pretežno ručno rađenih proizvoda, po tradicionalnoj recepturi, najčešće od organskih sirovina, ali i novi proizvodi nastali na tradiciji i mašti proizvođača.

Cilj ove sajamske manifestacije je da promoviše tradicionalne prehrambene proizvode i da pomogne u unapređenju prezentacije i prodaje i zaštite geografskog porekla i receptura. Tokom poslednjih 15 godina Sajam etno hrane i pića odigrao je značajnu ulogu u brendiranju, promociji i plasmanu leskovačkog ajvara, kačarskog i homoljskog meda, duvan-čvaraka, futoškog kupusa, pirotskih peglanih kobasica, vurde, banice, vrtke, različitih džemova, slatka, kitnkeza, kisele zimnice, suvomesnatih specijaliteta, mlečnih proizvoda, sireva, čajnih mešavina, sušenog voća, pekarskih proizvoda, vina i rakije, od kojih su mnogi postali i izvozni artikli.

Sajam ima i naglašen poslovni karakter, jer je prilika i za distributere, dobavljače hotela i trgovinskih lanaca, vlasnike restorana, trgovinske radnje ili šefove kuhinja, profesionalne gastronome, kupce iz inostranstva. One koji s nestrpljenjem čekaju zimu i zimski ugođaj, sa svim prigodnim sportskim, turističkim i hedonističkim zadovoljstvima, već od 1. do 4. decembra, u hali 4 Beogradskog sajma, očekuje Expo-zim, međunarodni sajam zimske sportske opreme, turizma i rekreacije.

Expo-zim već decenijama predstavlja pravi praznik za ljubitelje zimskog turizma, sporta i rekreacije. Ova manifestacija povezana je sa radošću aktivnog življenja i još aktivnijeg odmora, izazovima ludog provoda ali i ozbiljnih sportskih iskušenja. Da bi takav cilj bio ostvaren, izlagači - uvoznici, proizvođači, distributeri i serviseri zimske sportske i rekreativne opreme i turistički poslenici - po pravilu obezbeđuju sajamske popuste i do 50 odsto. Najpoznatiji brendovi, "zaduženi" za zimsku sportsku opremu i sve druge neophodne rekvizite, ali i usluge u vezi sa zimskim aktivnostima, biće tu samo da bi posetioce u predstojeću zimu uveli na najlepši mogući način.

Komentari(0)

sortiraj